Her var det en del å ta tak i ...
Janko wrote:
Tror han trenger noen kamper på benken, det hjelper ikke på selvtilliten å spille kamp etter kamp uten å få det til.
Tror du det hjelper på selvtilliten å sitte på benken? Det er mulig en spiller blir mer "sulten" av å bli benket innimellom, men jeg tviler på om det er effektivt med tanke på å bygge selvtillit! Slik situasjonen har vært i år har Gundersen vært det beste valget, og han har gjort en god jobb!
Janko wrote:
Hvis alle skulle ha vært så såre hver gang en supporter hoier hadde det ikke hvert mange igjen på banen. Hvis det er noen som har hvert på Ullevål eller Åråsen og hørt hva de hoier der, så er det de hoier på vinger bare barnematen i forhold.
Det er kanskje sånn at det er lettere å tåle ekle tilrop fra motstanderens supportere enn fra sine egne? Jeg regner med at det føles ti ganger verre. Dessuten er det sikkert ikke så lett å høre dritten på de nevnte arenaene - der er det tross alt litt mer heiing og synging enn det er på Gjemselund!
Janko wrote:
En eller annen som hoier at håper du sitter på benken neste gang eller fy faen å dårlig du er. Tåler man ikke det bør man finne på noe annet en å drive med fotball.
Det er din måte å se det på. Jeg tenker at "en eller annen" heller burde finne seg noe annet å drive med enn å late som han er supporter!
Janko wrote:
Men tror han følte etter noen min at dette ikke går bra.
Hva Gundersen følte er det vel bare Gundersen som vet. Jeg synes forøvrig han er tøff som har skrevet den bloggen - jeg anbefaler deg å lese den!
Beklager, Janko men jeg reagerer på den kyniske tonen i dine innlegg i denne tråden. Det hadde kanskje ikke skadet om du hadde vært litt mer bløthjertet selv (eller empatisk som det også heter), slik du beskylder Korslundinho for å være.