Syns nesten vi burde ha en Eidsvold Turn tråd så mye eks-kil spillere som tjenestegjør der om dagen. Så her kommer første post i den sammenhange.
Eidsvoll Turn slåss seg til en seier over LSK 2 i dag. To scoringer av Geir Frigård, Kim skaffer straffe på den første scoringen, noen vil kalle den billig, men jeg sier at Kim er ganske flink til å falle
Andre scoringa er en Odd Johnsen scoring om noen husker den. Kim er invollvert ved at han får en perlepassning fra Christian Aas som keepren forsøker å nå ca. 16m utenfor boksen. Kim vinner duellen og Geir Frigård kan finsikte og ballen faller ned i åpent mål fra xx meter.
David Molnberg skuffet litt i dag, spilte greit på backen, men missa en del passninger fremover. Tran kom innpå mot slutten og var med på å kjempe inn seieren. Kim var stor sett usynelig med unntak av å være innvolvert i begge scoringene, men det er vel typisk Kim. Forresten noen som vet hvorfor han alltid har så høye skuldere?
Ellers så skal Kringlemoen i mål, Bjørnvik stopper, Thomas Frigård, Christian Aas og Tor Holmgren ha pluss i margen for å jobbe bra i denne kampen. Christian Aas kan være en spiller å følge for KIL, men han er fortsatt ung. David Janssen som vi har diskutert tidligere på forumet kom innpå mot slutten for Kim og skapte litt trøbbel for forsvarsrekka til LSK.
LSK stilte med mye store navn som bl.a Wehrman og Ocean så det var en sterk prestasjon av Eidsvold Turn. Og i motsettning til Ståle Solbakken så har jeg tro på at de kan hevde seg i opprykkskampen med Nybergsund og Raufoss. Om noen har muliget til å se Turn mot Nybergsund tar jeg gjerne i mot en rapport siden jeg ikke kan se den selv.
Var vel litt innom Kim i denne posten som jo havnet i Kim tråden