KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:30

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 07 Aug 2006, 18:20 
Grævling

Kan kanskje være enig med Korslund i at det er lov å drøye denne diskusjonen litt fremover. Ser uansett ikke ut til at det blir noen tilbakekomst i sommer, så da får vi vel konsentrere oss om de vi allerede har i stallen.

MEN....Kim Roger er KIL's eiendom ut sesongen.....og jeg kommer i hvert fall til å følge hans prestasjoner ut året nøye!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Aug 2006, 19:19 

Syntes dere bør prøve å finne en løsning sammen istedet for å finne vem som skriver mest galt om kil. Gundersen er et godt evne som spiss. Vær tålmodig, men den muligheten burde di vist KRS også. Han har vel nesten aldrig fått spilt en hel kamp?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Aug 2006, 20:27 
Spiller

HVis du påstår at Kim nesten ikke har fått spille en hel kamp så kan du ikke ha fulgt KIL spesielt lenge.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Aug 2006, 23:26 
Kaptein

Kim er nok den som har fått minst sjanser av spissene de siste årene.. Hele kamper har han fått spille, og da har han som regel scort! Men virker som om Skogen ikke er villig til å gi han noen ordentlig sjanse.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Aug 2006, 23:40 
Trener

På sine 63 kamper på KILs A-lag har KIM spillt 9 hele kamper. Han er byttet ut 18 ganger av 27 kamper han har startet og 38 ganger har han kommet inn mot slutten. I samme periode har KIL spillt 116 seriekamper og 10 cup-kamper. Da kan man ikke akuratt si at gutten har fått tilitt.

Uansett så ble han i utgangspunktet sendt til Eidsvold for å utvikle seg, så det vi får håpe han har gjort det, slik at han får ny kontrakt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 09:38 
Saftblander

Jeg er så lei av denne tråden!

Hadde vi hatt bacon, så kunne vi hatt egg og bacon, liksom .. hvis vi hadde hatt egg, da ..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 09:49 
Forumlegende

Denne tråden var vel opprinnelig opprettet for å følge med på hvordan Kim presterer på Eidsvoll Turn for å følge utviklingen hans, er jo ikke noe i veien med det som om vi fortsetter med det og slutter å krangle om KIL skal hente han tilbake midt i sessongen, noe som relativt sikkert ikke kommer til å skje så er vel denne tråden relativt ok igjen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:33 
Trener

Bergkamp wrote:
Kim er nok den som har fått minst sjanser av spissene de siste årene.. Hele kamper har han fått spille, og da har han som regel scort! Men virker som om Skogen ikke er villig til å gi han noen ordentlig sjanse.....

Dette er jeg ganske enig i. Når det gjelder framtiden til Kim i KIL så vil jeg sitere Jens Njøsen fra Næradio'n på lørdag. "Framtid er framtid." Sånn sett ser det ikke ut til at man kommer til å hente han i løpet av sesongen. Når det gjelder framtia til gutten sa i hvertfall Skogheim følgende til Glåmdalen da man begynnte å snakke om en leieavtale:

"Hvis Kim Roger får være skadefri og gjennomfører en god sesong i 2.divisjon, så tror jeg garantert at Kim Roger kan tilføre KIL noe i framtida."

Vi fortsetter å følge med han, og skulle gårsdagens hendelse gjøre at han kom tilbake, ville intet gledet meg mer, men det er ikke jeg som bestemmer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2006, 13:40 
Forumlegende

for å avgjøre hvem som er best av Kim og Foday anbefaller jeg at noen tar turen til Gjøvik og ser Gjøvik Lyn - Eidsvoll Turn i morgen ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2006, 17:28 
Forumlegende

http://www.eidsvold-turn.no/fotball/def ... &groupId=1

Både Rødfoss og Kim spilte for Eidsvoll Turn i helgen uten at noen av dem kom på scoringslista da Eidsvoll Turn tapte 4-1 mot Gjøvik Lyn. Vet ikke om Foday spilte for Gjøvik, men han kom ikke på scoringslista. Turn spillte uten Geir Frigård og det kan virke som om det har hatt innvirkning på sluttresultatet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 18:35 
Trener

Ikke noen scoring i dag heller. Frigård putta for dem da

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Sep 2006, 20:56 
Saftblander

Kimmern ble matchvinner mot Mo med sitt 16`de mål for sesongen. Turn vant 3-2, etter scoringer av Aas, Frigård og Strand. Vassdal scoret 1 mål for Mo il. Mye "gammelt" Kil på scoringslista.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 05:42 
Saftblander

Kimmern og Rødfoss spilte meget bra i dag begge to, og Turn fortsetter å legge press på Raufoss og Nybergsund i toppen av tabellen. Det kan bli morsomt for gamle Kil-spillere i høst.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2006, 20:05 
Forumlegende

Syns nesten vi burde ha en Eidsvold Turn tråd så mye eks-kil spillere som tjenestegjør der om dagen. Så her kommer første post i den sammenhange.

Eidsvoll Turn slåss seg til en seier over LSK 2 i dag. To scoringer av Geir Frigård, Kim skaffer straffe på den første scoringen, noen vil kalle den billig, men jeg sier at Kim er ganske flink til å falle ;)
Andre scoringa er en Odd Johnsen scoring om noen husker den. Kim er invollvert ved at han får en perlepassning fra Christian Aas som keepren forsøker å nå ca. 16m utenfor boksen. Kim vinner duellen og Geir Frigård kan finsikte og ballen faller ned i åpent mål fra xx meter.

David Molnberg skuffet litt i dag, spilte greit på backen, men missa en del passninger fremover. Tran kom innpå mot slutten og var med på å kjempe inn seieren. Kim var stor sett usynelig med unntak av å være innvolvert i begge scoringene, men det er vel typisk Kim. Forresten noen som vet hvorfor han alltid har så høye skuldere?
Ellers så skal Kringlemoen i mål, Bjørnvik stopper, Thomas Frigård, Christian Aas og Tor Holmgren ha pluss i margen for å jobbe bra i denne kampen. Christian Aas kan være en spiller å følge for KIL, men han er fortsatt ung. David Janssen som vi har diskutert tidligere på forumet kom innpå mot slutten for Kim og skapte litt trøbbel for forsvarsrekka til LSK.

LSK stilte med mye store navn som bl.a Wehrman og Ocean så det var en sterk prestasjon av Eidsvold Turn. Og i motsettning til Ståle Solbakken så har jeg tro på at de kan hevde seg i opprykkskampen med Nybergsund og Raufoss. Om noen har muliget til å se Turn mot Nybergsund tar jeg gjerne i mot en rapport siden jeg ikke kan se den selv.

Var vel litt innom Kim i denne posten som jo havnet i Kim tråden ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2006, 07:43 
Klubbdirektør

Denne Christian Aas er vel innlånt fra Lyn, så vidt jeg vet

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]