keepern wrote:
Et mega eksempel her er nok Eriksen tenker jeg.. Når han kom til KIL veit jeg ikke, men han startet å stå permanent i mål som 17-åring.. Ellers spilte han mye midtstopper før, kombinert med målmann... Han er nok også den som har hatt mest tålmodighet i KIL.. Å bli benka halve 2002, for så å være trofast førstekeeper i 2003 er greit.. men i 2004 og 2005 da han nesten ikke spiller noen kamper i det hele tatt, skjønner jeg at man teller på knappene.. Men han fulgte prinsippet å være ut kontrakta, og vips så kjempet han seg til førstekeeperplass igjen.. Det står det respekt av, og han har blitt mer rutinert med alderen, så det viser at om du ikke blir fryst ut, og du virkelig vil satse, så lønner det seg å ha litt tålmodighet og vise "stå-på"-vilje..
ellers er jeg enig i at talentutviklinga er dårlig på kongsvinger, men tar du vare på dem, kommer resultatene.. se på fremming, eriksen, nystuen, koffeld og stormoen;)
Eriksen og Koffeld? Joa.. Eriksen har vært reservekeeper for Kil i alle år før vi hentet en meget dårlig danske. Å hva faen har Koffeld bevist? Hvem klarer vel ikke å sparke ballen i mål med utsiden av høyre legg fra 1 meter? (Mot Follo) Han vinner da ikke en hodeduell, å det er ikke bra når man er midtspiss!