femoen wrote:
Poenget mitt er ikke om KIL sitter igjen med 5, 10 eller 15% av salget. Jeg vil vite nøyaktig hvor mye KIL Toppfotball får for hvert salg. Det er helt greit at de tar en fortjeneste for hvert salg, men dersom denne overstiger 50%, så er det helt uaktuelt for meg å gi min støtte på denne måten. Da gir jeg heller pengene direkte til KIL Toppfotball. Jeg tviler sterkt på om Trust Line gjør dette gratis.
Dette kan sikkert Svein Olav Lund eller noen andre i KIL Toppfotball avklare på en svært enkel måte. Enn så lenge så avventer jeg med å kjøpe penn i hvertfall.
Veldig gode poeng du har her. Såvidt jeg har skjønt, slik man la det fram i Glåmdalen var dette en "gave" eller "tjeneste" slik at KIL Toppfotball skulle få inn de sårt tiltrengte midlene. Derfor forutsetter jeg at KIL Toppfotball får 100% av inntektene fra pennsalget. Isåfall vil jeg støtte.
Men jeg er jo ikke dummere enn at jeg kan litt om bedriftsøkonomi og ser at selskapet som står bak dette vil ha utgifter for å få gjennomført salget. Og også kostnader i forbindelse med produskjon. Er det så at dette firmaet tar alle utgifter for egen regning som en "gave" til KIL T?
Her må alle tall komme på bordet fra noen som har kjennskap til dette. Viser det seg at en relativt stor del av inntektene går til dette firmaet tar jeg heller å gjør noe jeg forsåvidt burde gjort for lenge siden: melder meg inn i KIL Toppfotball.