ruben_nilsen wrote:
Jeg er her på forumet for å komme med meninger som ikke påvirkes fordi jeg er KIL supporter.Jeg er nøytral. Og når man ikke kan være åpen å akseptere det slikt ting er, fordi man er KIL supporter. Så trenger man en som meg på forumet. For å holde balansen ...
Så som nøytral synes du ikke KIL har gjort det over alle forventninger i år med det spillermaterialet? Vi har mistet et halvt lag før denne sesongen! Og erstattet disse med ukjente og relativt unge spillere "ingen" hadde hørt om før.
I år så ser vi et sultent KIL lag, som selv borte mot Strømsgodset angriper og er uheldige som taper.
Før sesongstart var jeg livredd for at vi ved disse tider skulle ligget der nede sammen med Follo og MS Oslo. Og herregud så feil jeg tok. Skogheim har nå et ungt og sultent lag som skaper målsjanser. Målsjansene ble også skapt de første kampene da vi ikke fikk ballen i mål.
Jeg har absolutt ingenting å utsette på KIL så langt i år. Selv om dagen i dag var en forferdelig dårlig dag på jobb så tror jeg dette var et engangstilfelle mot en meget god motstander.
Hva hadde du som "nøytral" egentlig forventet av KIL? Jeg for min del har fått mye mer enn jeg hadde drømt om så langt.