Heftig situasjon...
Vi må bare vinne til Helgen, vil nødig ut på tur til Stavanger og måtte ha 1 eller 3 poeng der. Uansett hvordan det går med Mjøndalen og Viking til helgen så vil Viking ha ting å spille for i siste runde, for jeg ser virkelig ikke for meg at AaFK taper på hjemmebane mot Levanger i helgen.
Men når det er sagt, så tror jeg det passer oss bra å møte Viking om de må fremover og vinne siste kamp mot oss. Vi er best når vi får lov til å kontre på lag som går fremover på banen, så jeg ser ingen grunn til at vi da også kan ta poeng fra dem på bortebane.
Ellers må vi jo dette vår litt til HamKam som møter både Sandnes og Kisa på sine 2 siste. Litt usikker på motivasjonen hos HamKam nå som det stort sett blir umulig for dem å klare kvalifisering, men de vil vel gi det et forsøk til Helgen mot Sandnes, så får tro på litt hjelp derifra, og det trengs mot Sandnes, for de tar garantert 3 poeng i siste borte mot Levanger!
Tuil møter 2 lag som har lite å spille for, men både Sogndal og Djerv borte bør bli noen poengtap. Tuil har i tillegg mistet litt form i det siste, så har ingen tro på 6 poeng til dem på de 2 siste.
Nest er ferdig nå vi slår dem til helgen.... Ja ja..... får bare bli til å heie på KIL, Jerv og HamKam de neste rundene