Mafi har da ikke gjort seg bort i de kampene jeg har sett iallfall......og Essah er absolutt et stort talent.
Men er det de kontinuitetsbærerne som KIL kanskje trenger? Hmmmm.
Kan ikke si noe annet enn at det er ekstremt mye talent i laget iallfall (hvis disse overgangene skulle gå i orden).
Akkurat nå skal jeg innrømme at keeper-plassen og spiss-plassene er det som bekymrer meg mest.
Gorodovoy er skadet og Lysgard har ikke tatt heeelt nivået.
Skulle ønske vi hadde en soleklar keeperkandidat......det har vi vel egentlig ikke hatt siden Fredriksson forlot oss.
En som klarer og bruke kjeften littegrann og som er trygg i feltet.
På spissplass har vi Castro som kanskje den ene soleklare........Guven er endel småskadet og virker ikke til og komme helt tilbake på det nivået han viste i 2016.......Langrekken er fortsatt et stort talent men foreløpig heller ikke noe mer. Trenger tid.
Ericsson er en knallspiss i Obos når han er skadefri og i form....og det er vel cirka to kamper pr sesong.
Lukter vel kanskje at vi låner en spiss frem til sommeren eller noe i den duren? Frem til Ericsson er tilbake for fullt?
Skulle også vært artig og visst hva slags spillere/spilletyper Nystuen var og kikket på mens han var på tur nå sist uke