A:Bayern og Brugge... tror Brugge kan komme som underdogs og stjele plassen til Juve.. og en annen grunn er at jeg egentlig ikke unner Vieira suksse i CL

Juve til Uefa...
B: Arsenal og Ajax... Rett og slett fordi De er de beste der og ser ingen spesiel grunn til at Sparta eller Thun skal ta noen av de 2 øverste plassene.
Tror Sparta tar UEFA plassen.
C: Barcelona og Werder Bremen... Har ingen spesiell grunn til dette, men Barcelona er klokkeklare! Panathinaikos til Uefa cup.
D:Med Hjertet tipper jeg Benfica og Villareal, men med hjernen tipper jeg Manu og Villareal... ingen spesiell grunn her heller... Benfica tar Uefacup plassen.
E: Milan og Schalke 04... Milan har knallgod rutine i CL, og Schalke kan gå videre som underdogs. PSV har mistet endel sentrale spillere fra i fjor, som van Bommel, Park og Vogel, men har fortsatt ett godt nok lag til å konurrere med Schalke. Desverre for PSV må de nøye seg med Uefa cupen!
F: Real og Lyon. Lyon er ett av de bedre lagene i Europa for tiden, og Real har som Milan, god rutine i Europa. Olympiakos går til Uefacupen og RBK hakke sjanse, selv om jeg hadde likt å se de grise Real igjen
G: Chelsea og Anderlecht. Lpool får en bedrøvelig CL-sesong men går til Uefa cupen. Chelsea er nesten selvskrevne og Anderlecht blir med som underdogs.
H: Inter og Porto... Ingen spesiell grunn, men jeg er ovebevist om at det blir veldig jamnt. Rangers må se slaget tapt og går til Uefa-cup...