A4Tech wrote:
7 billetter i boks her også

Men det er ett eller annet som skurrer litt, og som jeg ikke helt forstår meg på når det gjelder bortetribunen (Kiwi-tribunen-gamle klokkesvingen) på Marienlyst og de tre "modulene" som tilhører tribunen (K3, K2 og K1).
Område K1 tar 700 tilskuere i følge denne nettsiden:
http://www.godset.no/news/article/1fobr6lltoxlv1sr69bawnw0gw/title/bilettsalg-mif-sifDen er like stor som K2 og K3, og det skulle i så fall bety at hele tribuna bak mål tar 2100 plasser.
Leser samtidig på enkelte steder på face at K2 og K3 er utsolgt, men at man også har begynt å selge på K1.
Jeg har også forstått det sånn at billetter som er lagt ut så langt, kun er lagt ut via kils egen link (altså KIL-supportere)
Hvis dette stemmer, sitter jeg igjen med noen spørsmål:
- Det ble sagt at KIL ville få rundt 8-900 billetter, men hele Kiwi-tribuna tar 2100 plasser. Har KIL da fått alle disse?
- Hvis det stemmer at det kun er KIL-supportere som har tilgang til denne, og det stemmer at K2 og K3 er utsolgt, så vil det alså si at 1400 KIL-supportere allerede har kjøpt seg billett bak mål?
Som sagt synes jeg det er ett eller annet som skurrer, men hører gjerne fra noen som vet mer.
Ikke noe er bedre enn om dette stemmer og vi faktisk når rundt 2000 KIL-supportere på Marienlyst, men jeg har mine tvil

Vi modulene K1, K2 og K3 bli brukt som sitteplasser eller ståplasser i denne kampen da mon tro?
Også vet jeg at det er noe med slike rail-seats hvor det egentlig er ståplasser men at det kan brukes som sitteplasser når det er påkrevd. Slike rail-seats er vel en av grunnene til kapasitetsøkningen på Marienlyst de siste årene.
I linken du referer til så dreier det seg om lokaloppgjør mellom Godset og Mjøndalen.
Det står at Mjøndalen får en modul (K3 = 700 plasser) mens godset får to (K1 og K2 = 600 plasser).
Mjøndalen-feltet ble altså brukt som ståplasser mens de to andre ble brukt som sitteplasser i den kampen.
Kanskje alle tre modulene fungerer som sitteplasser i semifinalen......isåfall så stemmer vel tallene litt bedre (underkant av 1000 plasser). Men jeg vet ikke.......bare tenker høyt