KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 May 2025, 23:00

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2005, 16:34 
Kaptein

Arsenal var videre uansett.. Halv maskin og undervurdering..

Thun hadde denga Totenham

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2005, 17:51 
Grævling

Bergkamp wrote:
Arsenal var videre uansett.. Halv maskin og undervurdering..

Thun hadde denga Totenham

Mye mulig......men ikke med gårsdagens dommer!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2005, 21:56 
Klubbdirektør

Det er litt artig å lese denne krangelen. En hel gjeng med medgangssupportere som holder med kjøpelagene Arsenal og United. Lag de kanskje har fungt i et par tre år.

Er litt patetisk innleggene til folk som ikke har fulgt lagene over tid. Diskusjonene er så useriøse at man ut fra dem forstår at her er det ikke ekte fans.

Noe annet med de som har fulgt lagene sine lenge, slik som Raggen og Karlsen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2005, 21:57 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Det er litt artig å lese denne krangelen. En hel gjeng med medgangssupportere som holder med kjøpelagene Arsenal og United. Lag de kanskje har fungt i et par tre år.

har nok holdt med United hele livet.. Kan vel ikke bli noe bedre enn det?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2005, 22:05 
Klubbdirektør

Ja, om du har fulgt laget ditt i 10 år, da begynner vi å snakke om supporter og at du i det hele tatt har noen kamper med dem fra tribunen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 00:46 
www.kilsk.com

jeg er snart 15 år og har holdt med Man U og KIL siden jeg var 6 år gammel.. kan jeg kalle meg supporter?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 01:18 
Grævling

Vi får vente til dere får oppleve noen år med motgang....så får vi se hvor dere står etterhvert ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 11:54 
Forumlegende

Vi United supportere har vel hatt nok motgang nå Raggen? Tredje året på rad uten ligagull er ille :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 12:11 
Grævling

HØ!!.....du får vente til det har gått 50 år......innen det så har dere vel blitt Chelski supportere alle sammen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 12:34 
Forumlegende

50 år?? Er vel bare Tottenham supportere som må vente så lenge om gangen mellom hvert ligagull. Men det er da bedre enn Arsenal supporterne, de får ALDRI oppleve at Goners tar hjem Champions League trofeet. Kun store klubber vinner sånne ting

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 12:47 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:

Er litt patetisk innleggene til folk som ikke har fulgt lagene over tid. Diskusjonene er så useriøse at man ut fra dem forstår at her er det ikke ekte fans.

Noe annet med de som har fulgt lagene sine lenge, slik som Raggen og Karlsen.

Jeg har holdt med Arsenal siden jeg var 6 eller 7..... Kaller du meg virkelig medgangssupporter? :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 14:05 
Klubbdirektør

Ja om du er 9 eller 10 år, så er du fortsatt i medgangssupporterfasen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 16:01 
Klubbdirektør

Om Arsenal ikke skulle ta trofeer i år, eller komme på en dårlig plass, osv... Da hadde jeg ikke skifta klubb. Man må jo begynne å heie på et lag en gang og, jeg kan liksom ikke vente på at en klubb skal gjøre det dårlig, så først da kan jeg begynne å være supporter for det. Jeg er Arsenalfan selv om jeg ikke vet helt hvorfor jeg ble det. Men sånn ble det og jeg angrer ikke ;)
Og desverre så ble ikke jeg født før i 1990, og har selvfølgelig dermed ikke like mye peiling på klubbens historie som Raggen og Karlsen har på sine klubber. Det burde da heller ikke være noe krav å kunne heile klubbens historie. Men så skal det være sagt at jeg har holdt ett kort foredrag om Arsenals historie for klassen 2 ganger ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 16:29 
Kaptein

Er 15 år, født i 1990 og har holdt med Arsenal i 9 år. Når jeg begynte å heie på Arsenal var det ikke fordi dem vant gull, det gjorde dem heller ikke. Arsenal hadde ALDRI vinni Premier League (PL ble oppretta i 92) gull før jeg ble fan. Så ikke kall meg medgangssupporter. At jeg er Arsenal fan har mer med tradisjoner i slekta å gjøre :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 17:18 
Grævling

Korslundinho wrote:
Om Arsenal ikke skulle ta trofeer i år, eller komme på en dårlig plass, osv... Da hadde jeg ikke skifta klubb. Man må jo begynne å heie på et lag en gang og, jeg kan liksom ikke vente på at en klubb skal gjøre det dårlig, så først da kan jeg begynne å være supporter for det. Jeg er Arsenalfan selv om jeg ikke vet helt hvorfor jeg ble det. Men sånn ble det og jeg angrer ikke ;)
Og desverre så ble ikke jeg født før i 1990, og har selvfølgelig dermed ikke like mye peiling på klubbens historie som Raggen og Karlsen har på sine klubber. Det burde da heller ikke være noe krav å kunne heile klubbens historie. Men så skal det være sagt at jeg har holdt ett kort foredrag om Arsenals historie for klassen 2 ganger ;)

Du ble trolig Arsenal supporter ettersom det var et lag som ble vist mye på skjermen rundt de tider du fatta intr. for fotball skulle jeg tro...... i tillegg var de vel en toppklubb allerede, og det spiller gjerne litt inn når du skal "velge" deg et lag!! Ellers så er det jo lett å finne seg en klubb på bakgrunn av det venner holder med, eller at du er så uheldig at du har en far, eller andre slektinger, som har kommet feil ut tidligere i livet ;-)

Folk på din alder er jo stort sett enten ManU, Arsenal eller Liverpool supportere, i senere tid så dukker det vel også opp en og annen sart sjel som har solg ræva si til russeren. Men men......det er da enda godt å høre at du ikke "angrer".....det har du vel heller ingen grunn til, og når du først har "funnet din klubb" så bør det vel være for evig tid....uansett om de skulle rykke ned, eller gå konk og ende opp som non-league lag!!

Når jeg starta å følge med på Spurs så var også de et lag som lå helt i toppen......men på den tiden så fikk du jo bare sett 1 kamp i uka med engelsk fotball, så det var jo ikke så ofte Spurs var på skjermen.... i tillegg løp ikke halve landet av folk på min egen alder rundt og gnåla om engelsk fotball hele døgnet. Husker bare jeg syns det var litt spes å se tippekampen på nrk de gangene Spurs var på skjermen....de hadde en del spillere (Ardiles, Hoddle, Waddle og Archibald +++) det var ekstra gøy å se i aksjon, i tillegg til at de spilte festlig fotball. I tillegg var jeg faktisk også litt småfan av Wolves, de var jo rimelig store på denne tiden. De andre gutta på min alder som hadde fatta litt interesse for engelsk fotball var stort sett Liverpool fans alle sammen....så da ble det jo helt naturlig å hate det laget ;-)

Ellers så er jeg ikke av de som er helt hekta på historen, og kan ramse opp alle lagoppstillinger fra serien i 1890 og slikt.....greit å vite litt, men det får være grenser!!

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]