KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jul 2025, 01:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 30 May 2013, 21:30 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
FLAUT!!! Tafatt!! Spiller som smågutter uten mål og mening!!! Detta er IKKE BRA rett å slett.. Slik innstiling fører fort til breddefotball!! fysjameg!!

Alt som skjedde utpå matta idag sett med KIL øyne var tragisk. :evil: :evil: :evil: :evil:

Aasen prat høylytt til gutta dine!! Slik innstilling å innsats er ikke KIL verdig!!

Meget meget skuffet over dagens forestilling. :evil:

Vi møter Skamma å taper kampen på slett innsats!! DET er for dårlig.

Profile  

PostPosted: 30 May 2013, 21:39 
Forumlegende

Så ikke kampen, hvem ødela festen?

Profile  

PostPosted: 30 May 2013, 21:51 
Spiller

mikeb wrote:
Så ikke kampen, hvem ødela festen?

Det var Ham Kam + Kil – Deinoff og Nystuen som alltid gjør jobben sin stort sett :|

Profile  

PostPosted: 30 May 2013, 22:31 
Klubbdirektør

Heldigvis er det en stund til neste kamp. Gutta virket slitne. Når vi ikke skaper målsjanser vinner man heller ikke kamper. Skamma forsvarte seg bra, stod høyt og det er egentlig utrolig at de ikke vant med mer enn 1 mål.

Heldigvis kan jeg fortsatt kose med med tanken på haraballet på Briskeby i fjor. Dagens kamp er allerede lagt i søpla.

Profile  

PostPosted: 30 May 2013, 22:44 
Spiller

Deinoff og Nystuen blir bare bedre og bedre etter hver Kamp, mens resten blir tapet for krefter. De gamle er eldst ;-)

Profile  

PostPosted: 30 May 2013, 23:31 
Grævling

Jeg klarer rett og slett ikke se tanken bak det KIL foretar seg utpå gressmatta om dagen, i hvert fall ikke i forhold til det som skal skje oppover mot motstanderens mål. Når Nystuen kommer opp så blir ting litt klarere, men det er jo for fanken ingen som tar løpene for å gå på stussene han fikser heller... så hva er da poenget? Høye baller på Mykle er håpløst, og det må vel noen snart fatte.... skal vi spille slike baller opp på topp så får de like godt hente tilbake Mame Niang, han er vel knyttet til byen for evig og alltid på et vis... eventuelt prøve å gjøre fotballspiller av byens store fiskeentusiast, Niklas Strengelsrud!

FAEN BALLER & HØNN.... JEG ER SÅ DRIT LEI AV Å TAPE FOR LILLESØSTER PÅ GJEMSELUND!!! SKJER LITT FOR OFTE!!!

...men men, bare noen uker til det er mulig å rette opp fadesen ved å ta en kopi av fjoråret på Briskebiin... men det er klart, noen må forklare en og annen spiller at vi setter pris på litt ekstra "blod, svette og tårer" i oppgjørene mot nettopp denne klubben!

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2013, 19:55 
Klubbdirektør

PnzR wrote:
Ydmyket. 1350 tilskuere. For en fotballby Kongsvinger er! Etter at dere har vært tøffe i trynet på div. foraer i forkant så godter jeg meg ekstra mye nå.

Vell, det var ikke akkurat veeeeldig mye mer da dere hadde 1898 tilskuere i fjor mot oss. Det var att på til en seriekamp i helgen...

Og å kalle det "ydmyket" når man vinner 1-0 i et derby ville jeg vært forsiktig med når man ble slaktet 5-0 for bare litt under et år siden...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]