KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 May 2025, 18:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 33  Next
Author Message
PostPosted: 16 Oct 2012, 20:04 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Konkursbegjæring trukket. Ergo videre drift. Selvsagt.

Var sippinga om konkurs bare et spill for galleriet for å få eksterne aktører på banen igjen med noen kroner? Er det sånn at man internt selv kan komme seg på fote økonomisk?

Helt greit at kommunen forholder seg i ro. Ansvarliggjør de ansvarlige! De får rydde opp selv der nede på brakka!!

Føler ikke at KIL/styret overdramatiserer situasjonen. Det er fortsatt en stor jobb som skal gjøres, og det er vel ingen garanti for at vi kommer i mål til slutt.

Alle må bidra her.

Profile  

PostPosted: 16 Oct 2012, 20:58 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:

Var sippinga om konkurs bare et spill for galleriet for å få eksterne aktører på banen igjen med noen kroner? Er det sånn at man internt selv kan komme seg på fote økonomisk?

Må innrømme at jeg har vært inne på den samme tanken...Er i grunnen litt sliten av alt dette :roll:

Profile  

PostPosted: 16 Oct 2012, 22:05 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Karlsen wrote:

Må innrømme at jeg har vært inne på den samme tanken...Er i grunnen litt sliten av alt dette :roll:

Som sagt, jeg tviler sterkt på at man bevisst setter seg i denne situasjonen for så å gamble på at kommunen redder dem.

Profile  

PostPosted: 16 Oct 2012, 22:07 
Klubbdirektør

Det nye styret må bli mer nøkterne i 2013. Ikke leve på forskudd.

Profile  

PostPosted: 16 Oct 2012, 22:15 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Libra wrote:
Karlsen wrote:

Som sagt, jeg tviler sterkt på at man bevisst setter seg i denne situasjonen for så å gamble på at kommunen redder dem.

Nei, jeg tror vel ikke det. Men at de dramatiserer mer enn nødvendig? Ikke vet jeg :wink:

Profile  

PostPosted: 16 Oct 2012, 22:18 
Klubbdirektør

Janko wrote:

Det er ikke så lett og sette opp nøyaktige budsjetter når en stor del av inntektene er veldig usikre. Men det kan vel ikke være tvil om at markedssjefen kunne ha jobbet hardere? En av de 3 millionene i minus skyldtes jo manglende sponsorinntekter.

Last edited by Libra on 16 Oct 2012, 22:22, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 16 Oct 2012, 22:20 
Klubbdirektør

Janko wrote:

Enig. Det økonomiske MÅ komme først, og så får ambisjonene heller justeres et par hakk ned.

Profile  

PostPosted: 16 Oct 2012, 23:57 
Forumlegende

Libra wrote:
Janko wrote:

Det er ikke så lett og sette opp nøyaktige budsjetter når en stor del av inntektene er veldig usikre. Men det kan vel ikke være tvil om at markedssjefen kunne ha jobbet hardere? En av de 3 millionene i minus skyldtes jo manglende sponsorinntekter.

Men man må slutte å sette opp ett budsjett som på død og liv skal gå i balanse.Det man gjør daer å skru opp inntektssiden med urimelig høye inntekter for å redde utgiftssiden. Man bør skru ned kostnadene og budsjettere for å gå i overskudd slik at man har en buffer. Samtidig må man vær nøktern når man budsjetterer inntektene. Bodø Glimt vedtok dette etter fjorårets økonomiske snuoperasjon.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 14:55 
Spiller

Og så må alle her inne slutte å snakke om personene i styret som noen som har grini seg til posisjonen sin. Det er vel heller slik at valgkomiteen i årevis har grine seg til å i det hele tatt få noen til å sitte i styret. Og det er et ubetalt verv uten møtegodgjørelse.

Dette betyr ikke at jeg mener de har gjort en god jobb, men det er altså ikke lett å få noen til å ta jobben i det hele tatt.

Blilr spennende å se hvem som dukker opp for valg ved neste korsvei. Hvis noen her har den kompetansen alle skriker etter så er det nok bare å melde seg.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 15:37 
Klubbdirektør

Det er bare å lønne de 2 som er ledere det. Utlyse etter 2 stk med kjennskap til regnskap og økonomi. Tror det blir billigere det en slik Kil ender opp hvert år.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 16:35 
Kaptein

Janko wrote:
Det er bare å lønne de 2 som er ledere det. Utlyse etter 2 stk med kjennskap til regnskap og økonomi. Tror det blir billigere det en slik Kil ender opp hvert år.

Lest noa debatter på Glomdalen nå og synes KIL skal spore opp han der Per Arne figuren og ansette han. Kan jo alt, har svart belte i kommunale paragrafer og detta med penger inn kontra penger ut har'n også bra greie på. Saken er biff, kotelett og egg&bacon ! KIL's redningsmann heter Per Arne !!

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 16:37 
Grævling

...eller Jan Johansen +++, kjært barn har mange navn!

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 16:44 
Klubbdirektør

Raggen wrote:

Jan Johansen, ja. Fy f*n som den mannen irriterer meg :twisted: Når har Glåmdalen tenkt og stoppe han? Det er også sjelden Glåmdalen griper inn ved personangrep, men når han er med i diskusjonen så kommer det raskt. Hvem er denne karen, og hvorfor opererer han som han gjør? Jeg sier som andre har sagt før meg: "Han diskuterer seg snart fra sans og samling".

Han tilhører mest sannsynlig ikke distriktet her en gang, men vet og kan ALT - ikke minst om KIL :evil:

Last edited by Libra on 17 Oct 2012, 16:48, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 16:45 
Kaptein

Raggen wrote:

Det er samma figur'n ja. Husker den typen der ja. Orker ikke bruke en kalori på nettkverulanter som vil ha oppmerksomhet. Prøvde meg litt da han herja for to år sia, nådde aldri igjennom. Er vel ikke mange som gjør. Veit ikke heilt hva agendaen hans er, men om han ikke har anna å ta seg til enn å bruke dagene sine på Glåmdalen's nettsider for å gnåle om KIL så han om det. Stakkars mann.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 16:52 
Klubbdirektør

Hvis du går inn på profilen hans, så ser du at han er aktiv i flere soner. Noe med Mjøsbygder og Nordland bl.a. Orker ikke tanken på og diskutere med den figuren der, nei. Men han har jo vært borte et par år, før han dukket opp igjen nå i beg. av oktober.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 33  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]