KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 May 2025, 11:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 33  Next
Author Message
PostPosted: 10 Oct 2012, 23:04 
Klubbdirektør

ivo wrote:
I Østnytt på NRK i kveld (link virker naturligvis ikke...) opplyses det at hovedsponsorene ikke vil gi mer nå.
KB-gruppen som gir 1 million i året ville kunne gi mer i år, men så mindre neste år som følge av det.

Jaja, det er vel bedre enn ingenting ?
Det må i så fall bli en skikkelig hestekur til neste års budsjett, noe ala det Kamma har vært igjennom, ved å satse på unggutter og arbeid ved siden av ? Tom Nordlie med ass.trener blir vel også en saga blott vil jeg tro.

Men alt annet er tross alt bedre enn konkurs eller degradering

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 09:34 
Klubbdirektør

Freddien wrote:
ivo wrote:
I Østnytt på NRK i kveld (link virker naturligvis ikke...) opplyses det at hovedsponsorene ikke vil gi mer nå.
KB-gruppen som gir 1 million i året ville kunne gi mer i år, men så mindre neste år som følge av det.

Det må i så fall bli en skikkelig hestekur til neste års budsjett, noe ala det Kamma har vært igjennom, ved å satse på unggutter og arbeid ved siden av ? Tom Nordlie med ass.trener blir vel også en saga blott vil jeg tro.

Men hva mener man med sponsorene da? Er det Sparebanken og Eidsiva? De gir jo KIL mindre penger en de gir til Hamkam likevel. Såfall er det kanskje på tide å se etter andre. Sist gang det var krise var det Roy Holt som presset banken og Eidsiva til å være med videre.

Føler meg ganske sikker på at KIL ikke går konk når det sies at det er interessenter for å kjøpe stadionavnet. Hvem i all verden ville gjort det dersom klubben kunne gå konkurs i år. Det sår også i saken at navnet kan bli solgt med rettigheter frem til 2014. Her er det såfall noen som har fått bekreftelser på at det ikke blir konkurs.

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 09:34 
Klubbdirektør

Freddien wrote:
ivo wrote:

Men hva mener man med sponsorene da? Er det Sparebanken og Eidsiva? De gir jo KIL mindre penger en de gir til Hamkam likevel. Såfall er det kanskje på tide å se etter andre. Sist gang det var krise var det Roy Holt som presset banken og Eidsiva til å være med videre.

Føler meg ganske sikker på at KIL ikke går konk når det sies at det er interessenter for å kjøpe stadionavnet. Hvem i all verden ville gjort det dersom klubben kunne gå konkurs i år. Det sår også i saken at navnet kan bli solgt med rettigheter frem til 2014. Her er det såfall noen som har fått bekreftelser på at det ikke blir konkurs.

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 09:35 
Klubbdirektør

Det er aktuelt og selge stadionavnet:

http://www.glomdalen.no/kil/article6280107.ece

Må ikke kommunen godkjenne det?

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 10:40 
Klubbdirektør

Libra wrote:

Må man så må man. Viktigere at klubben består enn å beholde navnet. Håper kommunen jobber med KIL i denne saken.

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 11:01 
Materialforvalter

Noen punkter som kan gi penger i kassa:
•Selge stadionavnet, kan håpe på budrunde så vi kanskje får 1,5 mill.
•Selge noen attraktive spillere (selger vi to spillere for 500000-1mill vil det være nok)
•Arrangere noe som skaper litt engasjement rundt kil! De er INGEN som drar ned til gjemselund fordi de synes synd på de. For eks. ha en konsert på gjemselund før/etter kampen med en litt kjent artist, også får man 50% på kampbilletten elns. De må gjøre noe som får kil til å bli interessant, ikke bare skrive "kom på kamp-støtt kil", det drar ikke publikum!!!
Det er hvertfall mine synspunkter;)

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 11:26 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Libra wrote:

Må man så må man. Viktigere at klubben består enn å beholde navnet. Håper kommunen jobber med KIL i denne saken.

Det står nå i Glåmdalen at kommunen må godkjenne et slikt salg, og at de godkjente det sist det var aktuelt, i 2010.

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 12:55 
www.kilsk.com

Liker ikke det at stadionnavnet skal selges, men noe MÅ gjøres. Men hvor mye vil vi få for nytt navn? Jeg trur vi må gjøre noe mer enn å bare selge navnet til Æreverdige Gjemselund.

Det høres kanskje ut som at jeg har fått rabies eller Creutzfeld Jakobs når jeg sier dette, men DET BESTE ER SPILLERSALG!!!

Om vi selger Henry som han selv vil kan vi få inn penger. Moen og Hæstad kn vi jo kanskje få litt for, og Tuelo kan gå for noen lapper. Et minus med dette er at vil vi bli MYE svakere i kommende sesong (om det blir noen) men det kan jo gå bra.

Og når jeg tenker meg om; 2. Divisjon er jo sørgelig og nitrist, men det er jo en del divisjoner bedre enn 5. Divisjon!

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 15:45 
Klubbdirektør

Ved spillersalg er det jo bare en engangs sum. Brukt opp av Kil på noen min. Ved å selge stadion navnet er det penger inn hvert år.

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 19:38 
Saftblander

Ufattelig konstruktivt nivå på kommentarfeltene på glomdalen.no om dagen :roll:

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 20:09 
Klubbdirektør

jadajada wrote:
Ufattelig konstruktivt nivå på kommentarfeltene på glomdalen.no om dagen :roll:

Det er vel ikke noe nytt i det. Jeg kjenner nesten hat :evil:

Profile  

PostPosted: 11 Oct 2012, 23:19 
www.kilsk.com

Gla-dalen bør skjerpe seg ja!!!

Profile  

PostPosted: 12 Oct 2012, 01:04 
Kaptein

Glåmdalen ber jo om useriøse kommentarer fra grinebiterne når de prøver å lage en diskusjon på "Hva skal banen hete?" Hva med å stille ett mer seriøst spørsmål som "Hvem skal kjøpe opp stadionnavnet?" For det er jo de som kjøper opp stadion som får navnet sitt der, ikke ett tøvete forslag fra avvikere som engasjert, helene, burugla osv.

Profile  

PostPosted: 12 Oct 2012, 12:51 
Spiller

Glåmlia-rampen wrote:
Kan vel starte med å si at formannskapet i kommunen tok et riktig valg. Hans Einar Holth skal til Ordføreren og vil ha dialog skriver Glåmdalen. Det må vel bli sammen med styre i KB- gruppen? Kan ikke se noe annet håp for fremtiden i KIL toppfotball, og husk å ta med eiendomsmegleren;-)

Ja tiden går og KIL toppfotball vil ikke bestå! Jeg føler vel at noen kapitalsterke snart må melde sin interesse :|

Profile  

PostPosted: 12 Oct 2012, 13:42 
Klubbdirektør

De rike er hissige ute med å jamre, men hvis de vil så kan de jo være med å styre litt de også. Så for de jo rettet på feilene som gjøres der nede på brakka. Men det gidder dem ikke. Det kan vel gå an og ha en person som sjekker papirene hver mnd. Kan vel ikke være så vanskelig å bare bruke de pengene man har og slutte å tenke på det man kanskje for inn.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 33  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]