KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 16:53

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:20 
Grævling

http://www.glomdalen.no/kil/article1819782.ece

Ja ja......da er det vel bare å vente på neste som stikker :-(

FAAAAAEN!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:28 
Kaptein

:shock: :shock: :shock:

Da har vi Ryen, Koffeld og Odden som stoppere nå.. Spennende å se hvem som blir henta!!

Last edited by Bergkamp on 10 Nov 2005, 17:28, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:28 
www.kilsk.com

FAEN OG!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:29 
Grævling

.....huff....nå er jeg deppa gitt!!!

Jensen er vel også stort sett ute fra klubben!!

Hvem pokker skal nå spille midtstopper med Ryen? en jr-spiller? Blir litt tynt er jeg redd!!!

Nå vil jeg snart se at noen komme inn i laget også.....nok folk som har forlatt skuta nå :evil:

Kjære snille Espen Nystuen.....kan du være så snill og signere for videre spill i KIL???

Og kan dere i KIL-styret starte jobben med å signere forlengelser til de gutta som har kontrakter som går ut neste høst? Slik at vi slipper dette tullet også neste år?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:34 
Forumlegende

Dette er nok det sureste som har skjedd i høst, selv om Kalsæg var en av mine favoritt spillere så er Jakko nesten er viktigere brikke i KIL. Dette var ikke bra. Nå må vi snart få noen gode nyheter eller så er jeg redd svartmalingen kommer til å bli brukt opp i løpet av vinteren.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:35 
Grævling

2 av våre desidert beste spillere har altså forsvunnet uten at vi har fått ei jævla krone for bryderiet........dette bør faen meg føre til konsekvenser for enkelte!!!!

ARRRRGGHHH....piss lei.......nå nærmest KREVER jeg at noen sier noe om hva faen som er planene videre......vil virkelig få en bekreftelse på at noen gjør noe på "KIL-Brakka"!!!.....og at de ikke bare sitter og drikker kaffe over et slag med ludo!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:44 
Forumlegende

når det gjelder pengene er det jo kun Bosman å skylde for det, styret kunne ha forsøktå fornye kontraktene tidligere i sessongen, men slik som realitetene er i dag er det nok mange spillere som gjerne vil bli Bosman spillere fordi de har bedre forhandlingskort

uansett jævlig surt, og behovet for gode nyheter blir bare større og større

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:44 
Grævling

mikeb wrote:
Dette er nok det sureste som har skjedd i høst, selv om Kalsæg var en av mine favoritt spillere så er Jakko nesten er viktigere brikke i KIL. Dette var ikke bra. Nå må vi snart få noen gode nyheter eller så er jeg redd svartmalingen kommer til å bli brukt opp i løpet av vinteren.

Ja.....når du nærmest daglig får deg "en på tryne" uten at det ser ut til at noe "godt" er på gang.....så skjønner jeg godt at det blir mye svartmaling, men hva faen skal mann tro? Når alle de gode forsvinner uten at det gis noe håp om at nye skal komme inn så begynner jeg virkelig å lure!!

Skulle nå også Nystuen forsvinne, og det viser seg at Ulla ikke klarer å fortsette.....så er det faen meg over og ut.....da er det rett ned i elendigheta..... I tillegg skulle det faen meg heller ikke forundre meg om de klarer å kvitte seg med Skogheim i løpet av vinter'n.....men han er i hvertfall på kontrakt.....så der BØR vi få noe penger ved en eventuell overgang......jeg kan heller ikke tro at han syns det er særlig kult å se at den ene etter den andre forsvinner fra klubben, og i tillegg virker det jo som om han er totalt satt til side for vurderinger på spillersiden!!

Nei faen hoppe og sprette.......tror jeg logger av og tar meg en kald dusj før det totalt renner over for meg :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:45 
Materialforvalter

Faen i hælvetes jævelskap, Det var ikke lenge siden jakko sa at han ikke kom til å gå til en annen klubb i 1 div, Men jeg forstår at han gjør det, ingen vil vel være i en klubb som har det mest amatørmessige dritt faenskap ta såkalt styre.

Da blir det vel en fin tur til raufoss om 2 år :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Faen!!!!!!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 17:49 
Klubbdirektør

Dette er en jævla svart dag, og jeg er redd Nystuen forsvinner også (ligger i korta)

På Kongsvinger skal man spare seg ned i 2-3 Div for det er det som kommer til å hende.

Jeg skal være enig med VIF i en ting, og det er at styret i KIL er bønder som ikke tørr å satse.Nedrykk koster penger det også og "man må satse for å få gevinst" (sabla amatører) :evil:
Dette er jo ikke noe nytt fenomen i Kongsvinger, og hvem i helvete gidder å spille for klubben med denne styringa??

Så kjære styre!!!!!!! DRA TIL HELVETE OG TAKK FOR AT DERE KNUSER TOPPFOTBALLEN I KONGSVINGER.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 18:50 
Spiller

F......dette var jævlig bittert.
Man sparer seg ikke til fant, men lar være å bruke penger man ikke har. Det er vel smart på litt sikt tror jeg, men fy f så bittert at Jaakko gikk til en annen 1. div klubb.

Graset er fortsatt grønnere på andre sia, tror Jaakko.

Nå trenger vi gode nyheter snart

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 18:54 
Saftblander

faan i helvete dritt styre...............

Kan noen åpne kjeften på kontoret.

Vi lar hodene rulle!!!!!!!!!!! Møkka styre!!!!

Nå MÅ noe bli gjort!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 19:22 
Kaptein

Tragiske tider,ikke mer å si...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 19:36 
Forumlegende

minner stygt om situasjonen for noen år siden

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 21:01 
Kaptein

Jaakko levde på å spille fotball i KIL, og da må man ha god lønn.. Er penga som dro han til Bryne.

Det eneste styret gjør er å spare, spare, spare.. Det skal spares på alle felt!! For å oppnå noe må det tas litt sjanser.. Det er det ingen i KIL styret som tør, bare sitter på kontoret og teller de få kronene som er i kassa.. Er det et sted det skal sparkes er det i styret!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]