KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 08:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 20 May 2012, 20:16 
Klubbdirektør

Camilla wrote:
Cisse wrote:
Det er ikke Tom sin feil at vi taper!!!

Hadde han hatt muligheten til å fjernstyre spillerene som om han skulle spilt FIFA og de hadde tapt hadde det vært han sin feil.

Vi må bare stå sammen. Det er i motgang at man blir sterkere. Vi får nok reist den berømt kjærringa igjen, og komme oss med igjen. Noen toppplassering er vel ikke det som teller, men at vi står sammen og støtter gutta fram mot 30. serierunde i oktober! Sesongen er såvidt begynt!

FORZA VINGER!!!

TULL!! Han har bruk alle ord i boken for undskyldinger for tap nå å BØR være ferdig som trener i KIL snart.

Hvem mener du isåfall bør overta? Veldig spent på svaret ditt...

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 20:16 
www.kilsk.com

Lagerer dette innlegget og sender det til styret der jeg. Vist du mener at du kan finne en som er bedre så versågod!!

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 20:24 
Reserve

Cisse wrote:
Lagerer dette innlegget og sender det til styret der jeg. Vist du mener at du kan finne en som er bedre så versågod!!

Slutt da fjortis du er varamedlem og 15 år :roll: Spillegruppe ,samhold, lagmoral er treners ansvar...... Hvem skal overta.. tja hvem som helst akkurat nå..

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 20:35 
Klubbdirektør

Camilla wrote:
Cisse wrote:

Spillegruppe ,samhold, lagmoral er treners ansvar...... Hvem skal overta.. tja hvem som helst akkurat nå..

Du som så bastant mener at KIL bør skifte trener, kan vel komme med noe mer konkret?

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 20:43 
Reserve

ManUtd wrote:
Camilla wrote:
Cisse wrote:

Spillegruppe ,samhold, lagmoral er treners ansvar...... Hvem skal overta.. tja hvem som helst akkurat nå..

Du som så bastant mener at KIL bør skifte trener, kan vel komme med noe mer konkret?

Den jobben gjør KIL men hjelpes meg hvis ingen kan gjøre det bedre utover.....

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:07 

Dette er skuffende...
Ser at enkeltspillere blir hengt ut...
Først sier jeg at Deinoff er den dessidert beste keeperen som er i KIL, og hvor mange ganger den keeperen har reddet enorme sjanser til motstaderne, som har gjort at KIL i det hele tatt fortsatt er med i kampene, at det står 0-1 i stede for 2eller3eller4.
Jeg har ikke sett kampen LIVE i dag, men å skylde 0-7 på keeperen ville i beste fall være TEIT.
Før kampen i dag, var det INGEN lag som hadde sluppet inn færre mål en KIL. Så ro dere for f... ned litt....se ikke skogen for bare trær....
Må det ikke scores for å vinne....hjelper lite som f... å holde nullen dersom det ikke scores....blir INGEN seier av det!!!!!
Dette må i beste fall kalles en kollektiv kolaps?
Og jeg er rett og slett usedvanlig lei av at voksne folk sitter og henger ut spillere så en slik måte....
Hvis du gjør en feil på jobben, hvordan ville du reagert på at folk sto og hengte deg ut? Ville det ha vært produktivt? Inspirerende? Gitt deg ståpåvilje?
Nei.... kritikk er greit.....men med fokus på å støtte.....
Opplever tildels hat mot spillerne.... det håper jeg at vil snu, og at KIL supportere er den 12 spilleren som er med og dytter laget i en positiv rettning. Ikke å tråkke noen ned i dritten....
Jeg ønsker KIL lykke til i denne snuoprasjonen, og ønsker alle som står rundt KIL (venner av KIL) til å bli kreative i sin entusiasme rundt KIL og at det vises støtte....men jeg har en snikende :) aning om at det er veldig mange flotte supportere som støtter gutta mer enn noe annet....og til dem...digger dere :)

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:08 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Skrev dette for en stund siden i en annen tråd:

(Overhørte en samtale i helga med en KILspiller der det ble snakket om at Tom Nordlie er en dyktig man, men det kan til tider bli litt mye.. Han fryktet de muligens kunne gå lei.. Skremmende å høre av en som har nesten har spillt samtlige treningskamper.

Med slik tankegang frykter jeg at dette blir en hard sesong..)

Er det dette som begynner å gi ringvirkninger allerede nå :roll: Isåfall er vi veeldig ute å og kjører allerede :?

Liker denna utviklinga meget dårlig.. :cry:

Måtte jeg ta feil og KILgutta slår kraftig tilbake, men er skeptisk nå.. :(

KOM IGJEN VINGER!!!!

Last edited by Roller on 20 May 2012, 21:11, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:10 
www.kilsk.com

En keeper er den siste sjansen for å unngå scoring. Det er ikke hans oppgave å sørge for at det ikke blir mål! Forsvaret skal jo være som muren i berlig og ikke som en sveitsisk ost i ostedisken på meny! Det skal være umulig å komme seg igjennom! Og om det så ikke holder MÅ midtbanen hjelpe dersom kampen ikke går vår vei!

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:13 
Klubbdirektør

tempo wrote:
Dette er skuffende...
Ser at enkeltspillere blir hengt ut...
Først sier jeg at Deinoff er den dessidert beste keeperen som er i KIL, og hvor mange ganger den keeperen har reddet enorme sjanser til motstaderne, som har gjort at KIL i det hele tatt fortsatt er med i kampene, at det står 0-1 i stede for 2eller3eller4.
Jeg har ikke sett kampen LIVE i dag, men å skylde 0-7 på keeperen ville i beste fall være TEIT.
Før kampen i dag, var det INGEN lag som hadde sluppet inn færre mål en KIL. Så ro dere for f... ned litt....se ikke skogen for bare trær....
Må det ikke scores for å vinne....hjelper lite som f... å holde nullen dersom det ikke scores....blir INGEN seier av det!!!!!
Dette må i beste fall kalles en kollektiv kolaps?
Og jeg er rett og slett usedvanlig lei av at voksne folk sitter og henger ut spillere så en slik måte....
Hvis du gjør en feil på jobben, hvordan ville du reagert på at folk sto og hengte deg ut? Ville det ha vært produktivt? Inspirerende? Gitt deg ståpåvilje?
Nei.... kritikk er greit.....men med fokus på å støtte.....
Opplever tildels hat mot spillerne.... det håper jeg at vil snu, og at KIL supportere er den 12 spilleren som er med og dytter laget i en positiv rettning. Ikke å tråkke noen ned i dritten....
Jeg ønsker KIL lykke til i denne snuoprasjonen, og ønsker alle som står rundt KIL (venner av KIL) til å bli kreative i sin entusiasme rundt KIL og at det vises støtte....men jeg har en snikende :) aning om at det er veldig mange flotte supportere som støtter gutta mer enn noe annet....og til dem...digger dere :)

Applaus!

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:15 
www.kilsk.com

Tar av meg hatten!

La alle supportere bli som tempo!

AMEN!

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:24 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
NB.. Må heller ikke bli slik at vi skal tolerere alt som skjer utpå matta der i tide og utide. Må være lov å ytre sine meninger på godt og vondt. Alt kan ikke bare være fryd og gammen :wink:

Men (TEMPO) har masse rett i det som skrives. Så absolutt :wink:

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:33 
www.kilsk.com

Det er sant det også, Roller.

Men poenget er at her inne er det mange som gir opp nå! Det er det de ikke må gjøre. Noen her inne er like feige som Kjell Inge Røkke. Går det dem i mot gir de blanke **** i alt og tar sin hatt og går.

Det er ikke slutten selv om det er jævlig pinlig å tape 7-0! Kom igjen nå!

Møt opp på Felt J mot Notodden! Syng og hei gutta frem! Da går det nok bra skal du se ;)

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:33 
Klubbdirektør

Roller wrote:
NB.. Må heller ikke bli slik at vi skal tolerere alt som skjer utpå matta der i tide og utide. Må være lov å ytre sine meninger på godt og vondt. Alt kan ikke bare være fryd og gammen :wink:

Men (TEMPO) har masse rett i det som skrives. Så absolutt :wink:

Ser du ikke hva han skriver? "Ikke heng ut enkeltspillere, og gi kritikk av det støttende slaget." Det er da ikke det samme som at man tolererer alt som skjer? Uthengig av enkeltspillere er en forferdelig uting, og fører ikke noe godt med seg. Som oftest bærer det preg av at man må ha utløp for sitt eget dårlige humør, og at man trenger en syndebukk i den sammenhengen.

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:36 
Forumlegende

KIL ligger nå som nr 13 på tabellen.
Neste kamp er mot tabellnabo Notodden hjemme 2.pinsedag.
Uhyre viktig slik dette har utviklet seg.

Kanskje like greit at når man taper kampen så er 0-7 like greit som 0-1...
Nå er det lettere å ta bestemme seg for skippertaket, kanskje...?

men faktum er at KIL og Bærum og delvis Hødd framstår som svært svake nå.
5 tap på rad og 0 mål forover er intet mindre enn oppsiktsvekkende.

Tapene mot HK, Sandefjord, Strømmen og Ranheim kommer mot lag som i de siste kampene før KIL-kampen var svake med dårlige resultater. Ok, Ranheim har 1 tap bare, men 3 uavgjorte.

KIL er ikke noe ælrig nå om dagen og selv om spiller bra ute på banen så er det veldig tannløst forover, selv om noen få sjanser skapes.

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:36 
www.kilsk.com

Mener du til meg, Libra?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]