Dette er skuffende...
Ser at enkeltspillere blir hengt ut...
Først sier jeg at Deinoff er den dessidert beste keeperen som er i KIL, og hvor mange ganger den keeperen har reddet enorme sjanser til motstaderne, som har gjort at KIL i det hele tatt fortsatt er med i kampene, at det står 0-1 i stede for 2eller3eller4.
Jeg har ikke sett kampen LIVE i dag, men å skylde 0-7 på keeperen ville i beste fall være TEIT.
Før kampen i dag, var det INGEN lag som hadde sluppet inn færre mål en KIL. Så ro dere for f... ned litt....se ikke skogen for bare trær....
Må det ikke scores for å vinne....hjelper lite som f... å holde nullen dersom det ikke scores....blir INGEN seier av det!!!!!
Dette må i beste fall kalles en kollektiv kolaps?
Og jeg er rett og slett usedvanlig lei av at voksne folk sitter og henger ut spillere så en slik måte....
Hvis du gjør en feil på jobben, hvordan ville du reagert på at folk sto og hengte deg ut? Ville det ha vært produktivt? Inspirerende? Gitt deg ståpåvilje?
Nei.... kritikk er greit.....men med fokus på å støtte.....
Opplever tildels hat mot spillerne.... det håper jeg at vil snu, og at KIL supportere er den 12 spilleren som er med og dytter laget i en positiv rettning. Ikke å tråkke noen ned i dritten....
Jeg ønsker KIL lykke til i denne snuoprasjonen, og ønsker alle som står rundt KIL (venner av KIL) til å bli kreative i sin entusiasme rundt KIL og at det vises støtte....men jeg har en snikende

aning om at det er veldig mange flotte supportere som støtter gutta mer enn noe annet....og til dem...digger dere