KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 09:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 16 May 2012, 23:48 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Roll wrote:
Brandt wrote:
Problemet nå er ikke at de spillerenene vi har nå er så mye dårligere enn de som forsvant.Det er en liten forskjell men den er på langtnær så stor som svigningene i prestasjonene til dagens spillere har vært..Nå sitter det i hodet .Og dette vil bare bygge seg opp kamp for kamp..Nå må T.N gjøre grep å vise seg frem som den coachen han kan være...Hadde det vært høst og han kom inn for å redde klubben hadde han som han sier selv gjort det enkelt ...Hvorfor da gjøre det vanskelig...Nå må hue skrus rundt på gutta og vi må faen meg gjøre vårt ved å gi max støtte utover....Selv om det føles jævlig tungt ...

Støtter alt du sier!

Veldig bra det Tom sier i intervjuet med Jo/kil.no etter kampen.

Klarer de å fokusere riktig og gjøre det man sier har jeg trua. Lykke til og God 17. mai! :D

Enig! Det var veldig godt og høre det han hadde og si. Og godt og se at han bevarer humøret :wink:

Profile  

PostPosted: 17 May 2012, 02:07 
Reserve

Syns Nordlie svarte godt for seg til Raabe (og likte spesielt "Jeg er stolt av å være KIL-trener). Men veit ikke helt om jeg trur på han når han sier han hadde slengt innpå en unggutt hvis kampbildet hadde vært annerledes. Før sesongen var Patrick Hansen en del av angrepsfemeren som var aktuell for førsteellevern. Da er det rart han ikke får sjansen verken i cupkamper mot antatt dårligere lag eller i kamper der våre offensive spillere sliter. Likte heller ikke at Tobias ble omtalt som "han skada andrekeepern".

Samtidig syns jeg endel av spillerne får altfor krass karakteristikk av enkelte her.

Moen - "Adeccoens dårligste spiller"?! - er uansett vår toppscorer. Hadde de andre på topp scora tre mål hver seg også haddee vi liggi høyere på tabellen.

Og i andreomgang idag syns jeg Myklebust var på nivå med bestemann Melgalvis - og håper få se mer av det samma fra den kanten.

At det ropes på dommern skjønner jeg jævlig godt. Trur det var nytt lavnivå hva dømming gjelder. Hæstad var soleklart på ball på straffa, mens Myklebust "dessverre" er fair og prøver å holde seg på beina da han tas i andreomgang, og generelt var det bingo om dommern blåste, og hvilken vei frisparket gikk hvis han blåste. Helt håpløs, dessverre. (Men det er vi forsåvidt rimelig vant til i Adecco).

Profile  

PostPosted: 17 May 2012, 09:42 
Forumlegende

På TV2 Sump, unnskyld Sumo, spilte en viss A.Andreassen for KIL fra starten i går.
På A-pressens livedekning stod Dixon i mål....
Formasjon:

4-3-3
Keeper:

(18) Jonathan Storvik Dixon
Forsvar:

(26) Morten Hæstad, (3) Samir Fazlagic (K), (-) Arnar Førsund, (5) Marius Pierau,
Midtbane:

(6) Aleksander Melgalvis, (12) Hassane Dosso, (21) Christian Aas,
Angrep:

(7) Andreas Moen, (9) Magnus Myklebust, (11) Olav Tuelo Johannesen,

Profile  

PostPosted: 17 May 2012, 12:30 
Klubbdirektør

Vi prata om hvor dårlig Brogeland var når Kil tapte kamp etter kamp. Ropte om at han måtte gå. Nå er det helt rolig. Jeg syns det er dårlig av Nordli og ikke gjøre noen grep når det butter slik som nå. Hadde hvert morro å fått innpå noen av ung gutta. De hadde ikke gjort det noe dårligere en Moen. Han er rett og slett for dårlig om dagen. Kil hadde ingen i oppvarming i går. INGEN. Og hvis Nordli er fornøyd med de som spilte er det noe rart.

Profile  

PostPosted: 17 May 2012, 13:32 
Forumlegende

Alt er liksom litt dafft.
Spillet og resultatene til laget.
Forumet er daffere.
Selv har jeg heller ikke den store gløden i år.

Det var ingen gjennombruddshisstighet mot Strømmen.
Met ut på kanten og dunk inn og håp at det kommer noen der.
Triller ballen att og fram for så å komme med det samme hele tiden.

Profile  

PostPosted: 17 May 2012, 14:26 
Klubbdirektør

Ingen kan ta fra Nordlie hva han har gjort for KIL, men å gi de unge sjansen har aldri vært hans styrke.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 17 May 2012, 14:39 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Forumet er daffere.

Slik oppfatter jeg det også. Alt er daffere, og jeg har lurt på hva det kommer av :shock: Folk gidder jo ikke engang å kommentere i Glåmdalen lenger...

Profile  

PostPosted: 17 May 2012, 19:27 
Kaptein

Libra wrote:
ivo wrote:
Forumet er daffere.

Slik oppfatter jeg det også. Alt er daffere, og jeg har lurt på hva det kommer av :shock: Folk gidder jo ikke engang å kommentere i Glåmdalen lenger...

Ganske mange som kaller seg supportere er ganske daffe under kamp, skal vi bare støtte laget våres i medgang ? Nordlie sa etter kampen at vi må tåle å tape kamper, det gjelder oss også. Det går ann å synge sjøl om vi ligger under, blir ganske så oppgitt når det står en heil gjeng i supportereffekter som er meir opptatt av å kjefte på dommer'n enn å støtte laget sitt. Skjerpings her. Og når det først synges så BLI MED Å SYNG FOR FAEN !!! Over tel det på bana : vi burde ha slått detta Strømmenlaget sønder og sammen, men ting går ikke vår veg om da'n, da hjælper lite å slenge drit tel egne spellere.

Profile  

PostPosted: 18 May 2012, 14:11 
Forumlegende

Akkurat sett straffesituasjonen på ny. Umulig å si om det var riktig, men det var en unødvendig tackling fra Hæstad da vi hadde nok folk inne i boksen til å hindre at den ballen hadde havnet i mål.

Profile  

PostPosted: 18 May 2012, 20:01 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Akkurat sett straffesituasjonen på ny. Umulig å si om det var riktig, men det var en unødvendig tackling fra Hæstad da vi hadde nok folk inne i boksen til å hindre at den ballen hadde havnet i mål.

Syns straffesituasjonen ser grei ut. Skjønner i hvert fall at dommeren blåser.

Profile  

PostPosted: 18 May 2012, 21:31 
Klubbdirektør

aaandreas wrote:
Libra wrote:
ivo wrote:
Forumet er daffere.

Ganske mange som kaller seg supportere er ganske daffe under kamp, skal vi bare støtte laget våres i medgang ? Nordlie sa etter kampen at vi må tåle å tape kamper, det gjelder oss også. Det går ann å synge sjøl om vi ligger under, blir ganske så oppgitt når det står en heil gjeng i supportereffekter som er meir opptatt av å kjefte på dommer'n enn å støtte laget sitt. Skjerpings her. Og når det først synges så BLI MED Å SYNG FOR FAEN !!! Over tel det på bana : vi burde ha slått detta Strømmenlaget sønder og sammen, men ting går ikke vår veg om da'n, da hjælper lite å slenge drit tel egne spellere.

Klart vi tåler og tape kamper. Men 4 strake tap med 0 mål er en ganske stor skuffelse.... Når det gjelder synging så håper jeg du skjønner at det ikke er like lett for alle og skråle og synge med 0 promille :oops: Men jeg verken synger eller kjefter, for og si det sånn :wink:

Profile  

PostPosted: 18 May 2012, 22:26 
Reserve

Roll wrote:
mikeb wrote:

Syns straffesituasjonen ser grei ut. Skjønner i hvert fall at dommeren blåser.

Fra bortetribuna som man veldig klart at han var på ball. Dermed burde også linjemann sett det og sagt fra til dommern at han tok feil.

Profile  

PostPosted: 19 May 2012, 00:06 
Kaptein

"Klart vi tåler og tape kamper. Men 4 strake tap med 0 mål er en ganske stor skuffelse.... Når det gjelder synging så håper jeg du skjønner at det ikke er like lett for alle og skråle og synge med 0 promille :oops: Men jeg verken synger eller kjefter, for og si det sånn :wink:[/quote]"

Fatter det Libra. Er skuffa sjøl. Men å bruke så mye energi\frustrasjon på å vræle mot dommer,motspeller eller medspeller gjør da ikke tinga no bedre. Støtt laget ditt istedet er budskapet her. Om du ikke vil synge så er helt greit, meeeeen det går fint å synge uten alkohol. Har gjort det heile sesongen jeg og synger flottere enn noen gang. Reine sølvgutten altså.

Profile  

PostPosted: 19 May 2012, 00:21 
Klubbdirektør

He....he...aaandreas:-) Jeg lover deg at jeg aldri kommer til og slenge dritt mot verken laget, TN eller enkeltspillere :D Jeg elsker jo disse gutta og TN. Har jeg ikke noe positivt og si, så tier jeg heller stille. Men nå må de snart gi oss en seier - og mål! Jeg begynner og surne :cry: Og det vil jeg jo ikke....

Profile  

PostPosted: 19 May 2012, 00:29 
Kaptein

Libra wrote:
He....he...aaandreas:-) Jeg lover deg at jeg aldri kommer til og slenge dritt mot verken laget, TN eller enkeltspillere :D Jeg elsker jo disse gutta og TN. Har jeg ikke noe positivt og si, så tier jeg heller stille. Men nå må de snart gi oss en seier - og mål! Jeg begynner og surne :cry: Og det vil jeg jo ikke....

Seier'n og måla kommer mot Ranheim på søndag. 0-5 minst ! Haraball !

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]