KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 03:04

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 17:47 
Saftblander

det er vel ikke det det går på Haraball.

jeg hørte hva som ble sagt på stadion og jeg synes personlig at det var unødvendig.

Jeg føler meg ikke truffet og har heller ingen grunn til det, men du som er så real har vel aldri hatt motgang.

Du får vel ris og ros i arbeidslivet også. Klikker det for deg hvis en kollega får ris???? Hvis du gjør det, gjør du feil.
Du lærer en god del av ris og tar det til deg og prøver å gjøre det bedre neste gang.

Skal si deg en ting jeg haraball, hvis du ikke tåler kritikk kommer du faan ikke langt her i livet!!!

Velkommen til en verden full av kritikk, ris og ros.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 18:52 
Klubbdirektør

hNk* wrote:
Tanken om å ha både Espen og HArald på midten gjør meg oppriktig optimistisk.. Da får Kil plutselig en av de bedre midtbanene i divisjonen.

Nystuen er kanskje den som alltid ofrer liv og lemmer for Kil, for ikke å glemme Turbo såklart.

Kjære Espen, skjønner hvis du vil vekk, men laget trenger deg mer enn du aner!

Ja, men da får vi virkelig håpe at Nystuen ikke samler en kortstokk med gule kort igjen... Håpløst sånn som det ble i høst, da han spilte annenhver kamp. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 21:29 
Grævling

fotballboss wrote:
det er vel ikke det det går på Haraball.

jeg hørte hva som ble sagt på stadion og jeg synes personlig at det var unødvendig.

Jeg føler meg ikke truffet og har heller ingen grunn til det, men du som er så real har vel aldri hatt motgang.

Du får vel ris og ros i arbeidslivet også. Klikker det for deg hvis en kollega får ris???? Hvis du gjør det, gjør du feil.
Du lærer en god del av ris og tar det til deg og prøver å gjøre det bedre neste gang.

Skal si deg en ting jeg haraball, hvis du ikke tåler kritikk kommer du faan ikke langt her i livet!!!

Velkommen til en verden full av kritikk, ris og ros.

Huff......føler dette er diskutert opp og ned i mente tidligere i år når dette skjedde.....men men.......hva konstruktivt kan det komme av å stå på tribuna og slenge dritt til egne spillere? På tribuna skal du gi dine spillere STØTTE!!! Sliter de på banen så skal de STØTTES......ingen som blir bedre av å få huden full av kjeft når de allerede sliter maksimalt!!!

Håper du også kan relatere dette til arbeidslivet....når du først har dratt det inn i diskusjonen!!

En annen liten ting.....regner med at de fleste av oss ser på oss selv som supportere?

Hva ligger så i dette ordet? Oversatt fra engelsk?....altså, vi skal gi laget "støtte"!!

Har opplevd at folk på Gjemselund har starta å slenge dritt til egne spiller før det er spilt 5 minutter av kampen.....slike folk kan dra seg til helvete vekk fra Gjemselund for min del!!

Tor Gunnar Johnsen ble både banka opp ute på byn og fikk dritt slengt etter seg i enhver kamp han spilte på Gjemselund.....det er helt tragisk....Vi kjeppjaga en utrolig potensiell spiller vekk fra Kongsvinger....årene senere så herja han vilt med oss, for Odd Grenland....og fikk også med seg en cup-finale som han avgjorde nærmest på egenhånd!!

Greit at vi supporterene på Vinger finner sin "plass" i systemet....og konsentrerer seg om det som er deres "hovedoppgave"!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]