Libra wrote:
Roll wrote:
Libra wrote:
Cisse wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article5953207.ece
Helt utrolig bra

Jeg tror vi har mye og takke Asger Jensby for!
Virkelig gledelig hvis økonomien er under kontroll

. Er vel lurt å være litt nøktern med jubel. Det er tross alt bare noen tusen i overskudd. Likevel er det vannvittig mye bedre enn å ha gjeldsspøkelse hengende over seg som har vært vanlig de siste åra.
Det ser ut som dagens ledelse har jobbet godt og de fortjener ros! Måtte det vare lenge!
Nei, 2 mill. i overskudd, men positiv egenkapital på 15-16 000

Joda, og 1,5 mill av overskuddet er ettergivelse av lån. I tillegg skulle jeg gjerne visst hva finansinntektene på nesten 900 000 er, men det er ikke note i den posten. Dessuten er det spillersalg for 1,5 mill på inntektssiden.
Dvs at 3,9 mill av disse inntektene (minimum) er ekstraordinære, og kan ikke forventes inneværende år. (Muligens med unntak av spillersalg/krogh)
Misforstå meg riktig. Jeg har lyst til å ta saltomortale i stua fordi EK er positiv og at man kommer seg innenfor NFFs krav. Men årets overskudd er ikke noe man kan forvente at gjentar seg. Så som alltid i regnskaper som viser "store" men overraskende overskudd så er det alltid ekstraordinære saker som forklarer det, og selve overskuddet klarer jeg ikke å ta salto for