KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 17:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 07 Nov 2005, 19:49 
Saftblander

Endelig kvitt surva Birkeland. Har gått ut i avisa hver gang han har hatt motstand!!! ENDELIG kvitt han.
Men det er en annen som surver like mye i Kil, og det er Espen Nystuen. Mener at han også burde finne seg en ny klubb!!! Bygg hele laget rundt Lars Erik Fremming, han blør for klubben og har lagånd og følelse for Kil. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2005, 19:55 
Materialforvalter

Skriver du dette bare for å gjøre folk sure ell?? Er det noen som kan få detta fjerna fra sia. Birkeland var med på å hjelpe KIL til kvallikkamper det samme var Espen Nystuen. Håper Bare at Nystuen har vett til å bli i KIL.. :D

I love KIL

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2005, 20:06 
Saftblander

jeg mener at det må gå ann å spille fotball og tåle kritikk.
Alle andre lag tåler motgang uten å stikke fram hodet.
La merke til da Hamkam ble kritisert midt i sesongen, ingen som gikk ut i avisene der eller skrek til supporterne på sidelinja. Kritikk er en del av spillet. Tåler man ikke kritikk, trenger man heller ikke å spille på et lag med supportere!!! :? :? :? (kanskje et lite smil)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2005, 21:00 
Klubbdirektør

Det første innlegget ditt er BULLSHIT mr "boss"....
Det må da gå ann å tenke litt mindre firkanta enn det.
Nystuen har kanskje slåss på trening en gang, men synes egentlig det er bra å høre at det er såpass intensivitet på treninger (Selv om det selvfølgelig ikke behøver å ende opp med slåssing).
Ingen er perfekte, og Nystuen er faktisk en av våre beste spillere. Vi kan ikke miste HAN og.

Det andre innlegget ditt er jeg litt enig med deg i da. Selv om du ikke behøver å sammenligne oss med Skamma. Makan, det er 2 forskjellige byer og klubber.

Lurer forresten på hvordan det skal gå med skamma neste år, når mannen som tror han er forsvarsminister, Lars Tjernås ( Får hvert eneste scorede mål til å høres ut som en GEDIGEN forvarstabbe ) , eller kan jeg si verdens største etterpåkloker?, som trener. :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2005, 21:06 
Saftblander

Tror vi alle skal krysse fingrene for at Nystuen skriver under. Hvis han blir borte kan neste sesong bli en kamp for å overleve. Med de ressursene KIL har idag har vi ingen mulighet til å hente inn noen som kan erstatte en spiller på nivå med Nystuen. Du viser til at Nystuen skrek til supporterne på sidelinja, dette var vel i frustrasjon over oppgulp som kom fra noen få personer rettet mot Birkeland. Den saken trodde jeg var diskutert opp og ned og ferdig. Vi trenger spillere som Nystuen i KIL.

Profile  

PostPosted: 07 Nov 2005, 21:19 
Grævling

fotballboss wrote:
Endelig kvitt surva Birkeland. Har gått ut i avisa hver gang han har hatt motstand!!! ENDELIG kvitt han.
Men det er en annen som surver like mye i Kil, og det er Espen Nystuen. Mener at han også burde finne seg en ny klubb!!! Bygg hele laget rundt Lars Erik Fremming, han blør for klubben og har lagånd og følelse for Kil. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

GODE GUD!!!!

Det er plass til både Fremming og Nystuen på KIL.......PUNKTUM FINALE!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2005, 21:23 
Spiller

Godt sagt Raggen. Espen er viktig for KIL ettersom han har en dimensjon ingen av de andre har. Tenker da på luftstyrke og driv med ball. Espen: Bli i KIL..Pliiiiis

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2005, 21:56 
Saftblander

Jeg er ikke uenig i at Nystuen er en god fotballspiller.
Det jeg mener er at det må finnes andre måter å takle motgang på!!!
Hvis man ikke takler motgang har man ikke noe i Kil å gjøre. Kil kommer helt sikkert til å møte motgang framover også. Vi trenger derfor positive mennesker på laget mener jeg. Dessuten er ikke jeg ferdig med Nystuen og skriking. Jeg synes fortsatt det er det barnsligste og dummeste jeg har hørt fra en fotballspiller noen gang. :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2005, 23:39 
Forumlegende

hadde ikke gjort noe om vi ble kvitt noen av "surverne" som finnes er på forumet heller...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 00:01 
Spiller

Jeg synes det er tøft gjort av Espen å stå opp for lagkameratene sine. det er spillere som gjør det vi trenger. For meg er det greit at de sier i fra når noen idioter står og hetser en spiller i kamp etter kamp. Det latterlige i den saken var at alle som ikke var med å hetsa følte seg truffet. De det gjaldt vet det sjøl og bør ha lært av det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 00:14 
Grævling

Godt sagt Haraball ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 10:00 
Saftblander

jeg sto der. Var ikke med på det. Har alltid likt Birkeland. Helt fra Hamkam tiden. Hvordan forklarer du den med at jeg ikke føler meg truffet, men mener at begge er to surver????????????????

Har ikke nektet på at noen av dem er gode. For begge er utrolig bra fotballspillere på banen!!!!!!!!!!!!

Spillere må tåle motgang!!!! og kritiske supportere er det på alle stadioner rundt i hele verden.
Men på Gjemselund, der sier vi i fra???

Latterlig!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 10:08 
Reserve

Litt lettere å si fra på Gjemselund vet du, ikke så mange å si fra til :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 13:11 
Kaptein

Tanken om å ha både Espen og HArald på midten gjør meg oppriktig optimistisk.. Da får Kil plutselig en av de bedre midtbanene i divisjonen.

Nystuen er kanskje den som alltid ofrer liv og lemmer for Kil, for ikke å glemme Turbo såklart.

Kjære Espen, skjønner hvis du vil vekk, men laget trenger deg mer enn du aner!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 16:12 
Spiller

Det jeg mener er at hvis du ikke hetset Birken bør du vel ikke føle deg truffet! Hvis noen kaller deg en ostepop så blir du vel ikke lei deg og tror du er en ostepop. Altså: Du burde kun kontatere at Espen ba de som hetsa holde kjeft (og da altså ikke deg)..

Klart det er kritsike supp overalt, men det er forskjell på å hetse en spiller og å pipe på laget hvis det presterer elendig. En klar parallell er hvordan Crouch blir hetset i L'pool nå. Hurra: en syndebukk! Heldigvis går fotballpersonligheter ut og ber de som hetser han om å holde kjeft eller holde seg hjemme. Bra spør du meg.

Jævla hårsåre folk på Vinger, og det gjelder visst ikke bare de på bana

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]