KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 12:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 37  Next
Author Message
 Post subject: Re: Nye spillere
PostPosted: 07 Feb 2012, 14:57 
Klubbdirektør

Vi er to-tre spillere unna opprykk, skal vi tro Danielsen, så her bør våre investorer bla litt dypere i lommeboka :-D

http://blikk-pa-kil.origo.no/-/bulletin/show/719239_to-tre-brikker-fra-opprykk

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2012, 15:35 
Forumlegende

Freddien wrote:
Vi er to-tre spillere unna opprykk, skal vi tro Danielsen, så her bør våre investorer bla litt dypere i lommeboka :-D

http://blikk-pa-kil.origo.no/-/bulletin/show/719239_to-tre-brikker-fra-opprykk

Opprykk måles ikke i antall spillere, skal vi rykke opp er vi avhengig av at spillerne også slår til. Det bør være en ny Linnes eller Güven blant de vi har i stallen eller henter før sessongstart for pr. i dag består stallen av for mange like spillere, vi mangler noen som kan skape det uventede. vi har Tuelo som har noe av det i seg, men vårt store savn er offensiv kreativitet.

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2012, 16:10 
Klubbdirektør

Hvis du leser artikkelen, så er jo de spillerne navngitt. Får vi inn Lester Blanco Pineda og Espen Nystuen, så har vi en stall som kan bli meget bra, og som bør være med å kjempe om opprykk.

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2012, 16:35 
Reserve

Freddien wrote:
Hvis du leser artikkelen, så er jo de spillerne navngitt. Får vi inn Lester Blanco Pineda og Espen Nystuen, så har vi en stall som kan bli meget bra, og som bør være med å kjempe om opprykk.

Hadde vært konge å få inn Nystuen, og jeg håper han får en viktig rolle i KIL en gang i framtida, men når være krone snus i jakten på nye spillere ser jeg ikke helt hvordan vi kan ha råd til han i tillegg til de andre midtstopperne/ankrene som er i klubben.

Men jeg er helt enig med Danielsen i at Léster bør være en høyaktuell spiller for eventuelle investorer som eventuelt skulle sitte på gjerdet. Forsåvidt også de to andre, hvis det var sånn at de hadde potensialet, men måtte "læres opp" på enkelte områder de første par årene.

Bør være indreløper som står først på lista, og må si jeg er litt skeptisk til svensken på prøve i utgangspunktet (basert på det jeg har lest om han). En skadeutsatt spiller som ikke fikk kontrakt i svensk 2. divisjon ser jeg ikke helt åssen skal forsterke KIL.

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2012, 17:30 
Klubbdirektør

Når Güven ikke var interessant for investorene på denne tiden i fjor, er det ingen som er interessante for dem.

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2012, 18:38 
Klubbdirektør

Ser ikke helt hva vi skal med Nystuen pr.dags dato, da vi allerede har alt for mange på stopperplassen. Desutten er han altfor dyr. Lester Blanco, er derimot en spiller jeg virkelig håper vi går for.

Og hvor mye gjennstår det i forhold til Ryen, tro? Sponsorene er vel oppe i 90.000, så det kan da ikke mangle så sinnsykt mye?

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2012, 19:01 
Forumlegende

Freddien wrote:

Hvis du hadde fulgt med på kil.no så hadde du lest at ingen av de er aktuelle ;)

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2012, 21:25 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Freddien wrote:

Hvis du hadde fulgt med på kil.no så hadde du lest at ingen av de er aktuelle ;)

Hrmfff, ok :twisted:
Jeg får trøste meg med at Danielsen pleier å ha peiling på det han skriver om ;-)

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2012, 21:58 
Forumlegende

Alt kan skje... i alle fall mye uventet.
Selv Nordlie var jo på et tidspunkt langt på vei uaktuell.
Det skjer vel så mye i det "dunkle" at her må man bare vente på neste utspill og info.

Med et par kvalitetsspillere er man et topplag ja.

Profile  

PostPosted: 08 Feb 2012, 08:55 
Klubbdirektør

Amerikaneren som var her på trening i en ukes tid, er blitt den nye Kil spilleren. Står i dagen avis. Men finner ingen link om det enda.

Profile  

PostPosted: 08 Feb 2012, 09:33 
Klubbdirektør

http://www.glomdalen.no/kil/article5918832.ece

Profile  

PostPosted: 08 Feb 2012, 10:16 
Reserve

Janko wrote:
Amerikaneren som var her på trening i en ukes tid, er blitt den nye Kil spilleren. Står i dagen avis. Men finner ingen link om det enda.

Det må da være i tillegg til indreløperen de leiter etter, da Jensby sier at han "viste seg brukbart fram og at klubben ikke avslo muligheten til å hente ham". Det høres endel annerledes ut enn karakteristikken av Léster. Lurer derfor på om sponsoren er amerikansk eller norsk.

Da han kom på prøvespill beskrev han seg som en offensiv spiller som scorer endel mål. Og som kan spille høyrekant eller back. Så kanskje han kan være aktuell som utfordrer til Hæstad?

Får håpe han kjapt klarer omstille seg til fotball med "mer ballkontakt og teknisk" enn i USA. :D

Edit: Det stod mer i papirutgaven enn på nett:
"Chandler kommer til KIL som et langtidsprosjekt. Nå skal amerikaneren tilvenne seg norsk fotball, og Jensby håper han på sikt kan bli aktuell for førsteelleveren til KIL.
- Vi ser på dette som en veldig spennende mulighet, sier KIL-lederen."

Det kommer ikke helt godt fram om han er helt gratis eller om KIL betaler lønna. Eller om han er klar enda. Det står han blir KIL-spiller, og er på vei over for å diskutere personlige betingelser.

Burde kanskje vært mulig med liknende utviklingsprosjekt for disse landslagsspillerne fra El Salvador?!

Profile  

PostPosted: 08 Feb 2012, 10:39 
Reserve

DET var dagens overraskelse. Jøss. Argumentene for Lester Blanco som investeringsobjekt var mildt sagt sterkere enn tilsvarende for Nolan... Men noen må ha sett noe de virkelig har likt. Gutten kan brukes i en rolle tilsvarende Linnes (høyre back/kant).

Bra at vi har investorer som fortsatt er villige til å satse! Selv om det var en overraskelse, iaf. for meg, at de da satset på Nolan framfor Lester.

Welcome to Kongsvinger mr Chandler! We're expecting great things from you :)

Profile  

PostPosted: 08 Feb 2012, 10:51 
Grævling

catoholtet wrote:
Bra at vi har investorer som fortsatt er villige til å satse! Selv om det var en overraskelse, iaf. for meg, at de da satset på Nolan framfor Lester.

Det kan vel ha noe med kostnadene for å kjøpe ut Lester å gjøre. Ellers ble jeg rimelig tatt på senga selv også av denne signeringen, men det er nå bare å ønske gutten lykke til og håpe han slår til skikkelig :-)

Profile  

PostPosted: 08 Feb 2012, 11:41 
Grævling

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1& ... m=facebook

Helt gratis er stas, mer av det takk :-)

Men... da blir det vel så som så med kroner i kassa til KIL, hvis han selges videre.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 37  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]