KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 09:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
 Post subject: Treningskamper 2012
PostPosted: 27 Jan 2012, 16:59 
Forumlegende

Hønefoss - KIL 2-1

Første treningskamp unnagjort og det er fortsatt mye å jobbe med frem mot seriestart. Første 20 min. i første omgang er relativt jevn og det er mye kjemping på midtbanen. Ingen lag som skaper noe særlig med unntak av en del cornere. Vår midtbane jobber bra og vinner mye dueller, vi sliter litt med markering på dødball og det er ganske stor avstand mellom leddene i laget. Så på organisering er det en del å jobbe med. Hønefoss klarer ikke å utnytte at vi ligger litt feil før det har passert halvtimen, da begynner Herny å slå en del feilpassninger og Hønefoss utnytter dette til å ta over kampen. De holder på det overtaket til det står ca. 70 min på uret.

Nordlie gjør en del grep, særlig med midtbanen som ikke funker i den offensive delen av spillet. Vi jobber oss sakte inn igjen i kampen og scorer ett mål ved Magnus Solum. Kunne fort ha vært to etter en hærlig vending, men svak avsluttning av Lester fra El Salvador.

Det var en ganske rotete kamp og vanskelig å peke ut noen klar bestmann på laget. Men den som markerer seg mest på KIL er Enver Sjølie etter at han kommer inn mot slutten av kampen. Han jobber bra og er med på å skape sammen med Tuelo flere av de sjansene vi får mot slutten. Absolutt en spennende spiller å følhe videre. Også Petter Tiller Larsen viser seg frem som en fighter med godt blikk for spillet. En svakhet er at vi har veldig mange like midtbanespillere, vi har ballvinnere i Dosso, Henry og Melgalvis. Også Tiller Larsen sto først og fremt frem som en ballvinner. Presisjonen i passningene var vårt største problem, og særlig i midtbanen funka det dårlig frem til vi gjorde flere bytter.

Vi starta med det som kan ligne på en førstellver. Var vel bare Melgalvis og Patrick Hansen som var nye i førsteellveren. Melgalvis virker ok, men har en del igjen for å nå samme nivå som Ørjan. Til å ha så mange ballvinnere savnet jeg en type som jobbet ekstra med å vinne tilbake ballen om vi miter den, men det kunne se ut som om både Enver og Tiller Larsen hadde den viljen når de kom innpå.

Lester Blanco fra El Salvador fikk en omgang, men fikk ikke vist seg skikkelig frem. Han ble litt lite brukt og litt usynelig på grunn av det. Men han hadde som sagt en veldig god vending inne i boksen, hvor han burde ha utlignet til 2-2. Han viste også tidvis god teknikk når han fikk tid med ballen.

De øvrige på laget var vel omtrent på nivå med i fjor. Syns nok Wigum var noe svakere enn normalt. Ryen kom inn mot slutten, først på høyreback og så som midtstopper og ryddet bra unna med sin rutine, tydelig at man har samlet inn nok til å ha han med inn i første treningskamp ;) Håper innsamlingen går bra, for vi trenger hans rutine både på og utenfor banen.

Christian Aas hadde også ett par raid, men han driblet seg desverre bort. Trenger også en solid proteinkur for å bli enda ett hakk tøffere i duellene, men det var tendenser til at han ville vise at han duger på dette nivået.

Andreas Moen satt med ispose og bandasje før kampen startet og Wigum etter at han ble bytta ut, ser dermed ut at vi har ett par småskader.

Fortsatt mye å jobbe med frem mot seriestart, og man bør absolutt styrke stallen med ett par spillere til. Petter Tiller Larsen er nok nærmest en kontrakt av de som viste seg frem i dag og vil nok være en forsterknning til laget, men er litt lik de vi allerede har.

Profile  

Post subject: Re: Treningskamper 2012
PostPosted: 28 Jan 2012, 16:23 
Forumlegende

mikeb wrote:
Hønefoss - KIL 2-1
Første treningskamp unnagjort og det er fortsatt mye å jobbe med frem mot seriestart. .

Hvordan vil du beskrive keeperspillet?
Ingen sagt så mye om det noe sted.

Etter nett-dekkingen å bedømme var det mye forferdelig fra laget i store deler av kampen, og nok en baklengs etter kårner.

Fulgte glåmdalen.no og kil.no samtidig på nettet.
Det morsomme var at da kil.no sa at kampen var slutt, bedrev gdalen ennå med kommentarer i 10 minutter.
De lå altså i deler av 2.omgang 10 minutter etter med sine oppdateringer!

Profile  

PostPosted: 28 Jan 2012, 16:45 
Forumlegende

ivo wrote:
mikeb wrote:
Hønefoss - KIL 2-1
Første treningskamp unnagjort og det er fortsatt mye å jobbe med frem mot seriestart. .

Hvordan vil du beskrive keeperspillet?
Ingen sagt så mye om det noe sted.

Tobias sto ok, men hadde litt problemer med å holde ballen og få rydda unna ved ett par annledninger. Fikk litt kjeft av Tom for det. Hadde flere solide reaksjonsreddninger, så alt i alt en ok kamp.

Så en del på Petter Linstad under oppvarmingen og han virker tent og så solid ut, men det er jo noe helt annet å stå i kamp så han må jo vise seg frem for å bevise at vi klarer oss med jr.keeper som reserve for Tobias.

Profile  

PostPosted: 02 Feb 2012, 12:39 
Kaptein

kil gutta ser bra ut trur lagoppstillinga blir sånn:
Tobias

Hæstad ----- Førsund ---- Ryen ----Fazlagic

----------------------- Dosso

----------------Aas ---------- Henry
Tuelo ---------------Solum--------------- Myklebust

gutta fikk unormalt mye ros av Nordlie på trening i dag. .men de var gode å. .:D

Profile  

PostPosted: 02 Feb 2012, 13:00 
Spiller

Bytt ut Aas med hvemsomhelst så er vi enig bergerud :)

Profile  

PostPosted: 02 Feb 2012, 13:03 
Reserve

Åssen var Aas på treninga? Har'n blitt noe sterkere? Jeg mener vi trenger en spiller som Aas i 11'ern, hvertfall hvis det stemmer at de andre midtbanespillerne er mer ballvinnere enn teknikkere. Aas er veldig god på små flater og er kanskje spillern som kan slå stikkerne til spissene som det ble etterlyst i en annen tråd her.

Profile  

PostPosted: 02 Feb 2012, 13:20 
Klubbdirektør

Daggers wrote:
Åssen var Aas på treninga? Har'n blitt noe sterkere? Jeg mener vi trenger en spiller som Aas i 11'ern, hvertfall hvis det stemmer at de andre midtbanespillerne er mer ballvinnere enn teknikkere. Aas er veldig god på små flater og er kanskje spillern som kan slå stikkerne til spissene som det ble etterlyst i en annen tråd her.

Syns også at Aas har teknikk som andre mangler og derfor bør spille. Enig i at han er litt spe og hadde tjent på mer styrke. Sikkert jevnt om mange av plassene på laget.

Profile  

PostPosted: 02 Feb 2012, 13:48 
Forumlegende

Roll wrote:
Daggers wrote:

Syns også at Aas har teknikk som andre mangler og derfor bør spille. Enig i at han er litt spe og hadde tjent på mer styrke. Sikkert jevnt om mange av plassene på laget.

Ingen tvil om at Aas har den beste teknikken av gutta på midtbanen, og i de kampene hvor vi får litt rom og det ikke blir like mye tøffe dueller er han selvskreven. Men han må lære seg når han skal gi fra seg ballen, prøver ofte å drible en mann for mye og mister ballen i stedet for å kunne avslutte eller spille frem medspiller.

Profile  

PostPosted: 02 Feb 2012, 14:59 
Klubbdirektør

Aas og Wigum har fått beskjed om å trene mer styrke av Nordli. Så dem blir nok sterkere skal dere se. :)

Profile  

PostPosted: 02 Feb 2012, 15:54 
Forumlegende

Janko wrote:
Aas og Wigum har fått beskjed om å trene mer styrke av Nordli. Så dem blir nok sterkere skal dere se. :)

Viktig at de spiser godt også da ;)

Profile  

PostPosted: 02 Feb 2012, 22:20 
Spiller

Roll wrote:
Daggers wrote:

Han er spiller typen KIL mangler,men ikke spilleren KIL mangler! Mener han ikke holder nivået,men skulle han motbevise meg i kommende sesong så blir jeg happy for det!

Profile  

PostPosted: 18 Feb 2012, 00:13 
Spiller

I morra er det Notodden som står for tur! Ut i fra det jeg har sett i år så trur jeg detta blir haraball OM gutta er skjerpa i 90 min!

Makan til løps kapasitet fra gutta har jeg kanskje aldri sett i KIL før!

Profile  

PostPosted: 18 Feb 2012, 00:54 
www.kilsk.com

Trur det blir bra i morra ja ;)

Profile  

PostPosted: 18 Feb 2012, 15:44 
Klubbdirektør

Så dårlig innsats som Kil hadde i dag har jeg ikke sett på lenge. 2 omg holdt jeg på å sovne. :(

Profile  

PostPosted: 18 Feb 2012, 16:34 
Kaptein

Føles nesten flaut å vinne på en så dårlig dag .
Savnerå se et tydlig spille mønster .Mye rot i dag .

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]