KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 19:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Next
Author Message
 Post subject: Re: Nye spillere
PostPosted: 02 Dec 2011, 00:08 
Klubbdirektør

Dixon og Korbøl tror jeg ikke tar steget opp. Nå har de trent med A laget i over 1 år, men ikke kommet noe lengre en nivået i 3 div.

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2011, 00:48 
Klubbdirektør

Ønskelista over spillere som blir i KIL videre er som vanlig litt for lang i forhold til realitetene (antagelig).

Har så klart lyst til at Guven og Krogh Gerson blir med videre, men jeg syns Kim Holmen også var god siste halvdel av sesongen og burde være med videre. Dog med forbehold om ikke altfor høy lønn.

Ryen må få sjansen hvis kroppen holder.

Deinhoff var god å ha i år. (Jevngod med Tobias). Linstad må også få prøve seg så det kan bli god konkurranse i mål...

Og kanskje kan det komme noe uventet inn???

Nissen (alias sponsorer, kommunen, NFF, styret m fl bestemmer hvor mange ønsker som går i oppfyllelse....)

God jul!

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2011, 00:56 
Spiller

Forstår ikke helt hva som skjedde med Korbøl? Han var jo god og tent på treningskampene i vinter. Når det gjelder Ryen takk for alt du har gjort for KIL, men det får jo være min menig.
Forstår at det er litt følsomt med Ryen når det gjelder det sosiale og som person, men men tiden går;-)

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2011, 01:38 
Klubbdirektør

Glåmlia-rampen wrote:
Forstår ikke helt hva som skjedde med Korbøl? Han var jo god og tent på treningskampene i vinter. Når det gjelder Ryen takk for alt du har gjort for KIL, men det får jo være min menig.
Forstår at det er litt følsomt med Ryen når det gjelder det sosiale og som person, men men tiden går;-)

Enig. Har egentlig godt ut på dato. Men han kan vel hvere med på opplegget med juniorlaget eller b laget.

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2011, 11:29 
Materialforvalter

Når det gjelder keepersituasjonen:

Bare tull å si at Tobias ikke VILLE stå i mål i høst...

Ellers tipper jeg KIL enten skriver ny kontrakt med Deinoff, eller finner en annen. Petter har dessverre slitt med en del skader i år, så jeg tror ikke de gambler her. Selvom gutten er talentfull!

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 10:13 
Reserve

Korbøl, Skårdal, Dixon og Linstad kan vel neppe alle regnes som fullverdige medlemmer av en tropp på 20 spillere. Til det har de ikke bevist at de har nivået inne.

Gerson og Guven; forsvinner de blir jeg oppriktig trist. De topper ønskelista over (realistiske) spillere jeg ønsker i klubben. Øvrige spillere som mangler kontrakt er for all del bra spillere, men det er andre jeg kunne tenkt meg isteden, f.eks Tuelo.

Når det gjelder antall spillere i troppen så er det vel økonomien som i stor grad dikterer dette. De nevnte unggutta er neppe de som er dyrest i drift, muligens heller ikke Ryen. Det er også endel spillere tilgjengelig på Bosman som kunne vært spennende. Blir ikke overrasket om det blir opp mot 22 spillere i stallen.

Noen som kjenner status rundt Gerson og Guven? De har vel fått kontraktstilbud fra oss? Er de i dialog med andre klubber? Hva sier ryktene?

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 12:51 
Spiller

Faren for unge spillere i dag er vel hvilke planer har jeg for fremtiden? Dette er noe jeg tenker selv ang. Gerson og andre unge spiller som ikke står på lønningslista til de rikeste klubbene?

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 15:15 
Klubbdirektør

catoholtet wrote:
Korbøl, Skårdal, Dixon og Linstad kan vel neppe alle regnes som fullverdige medlemmer av en tropp på 20 spillere. Til det har de ikke bevist at de har nivået inne.

Gerson og Guven; forsvinner de blir jeg oppriktig trist. De topper ønskelista over (realistiske) spillere jeg ønsker i klubben. Øvrige spillere som mangler kontrakt er for all del bra spillere, men det er andre jeg kunne tenkt meg isteden, f.eks Tuelo.

Når det gjelder antall spillere i troppen så er det vel økonomien som i stor grad dikterer dette. De nevnte unggutta er neppe de som er dyrest i drift, muligens heller ikke Ryen. Det er også endel spillere tilgjengelig på Bosman som kunne vært spennende. Blir ikke overrasket om det blir opp mot 22 spillere i stallen.

Noen som kjenner status rundt Gerson og Guven? De har vel fått kontraktstilbud fra oss? Er de i dialog med andre klubber? Hva sier ryktene?

Gerson har vrl fått tilbud helt siden i våres. Men for håpe styret ssetter en frist, så vi kan få tak i en ny spiller, Kan ikke sitte å vente på at spillerne skal få ut fingern. Nå har han hatt lenge nok tid til å få bestemt seg på. Guven skulle vel bestemme seg så fort som mulig sa han. Men jeg tror han reiser og prøver lykken i eliteserien. Det er forstålig.

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 15:27 
Kaptein

For min del kan Gerson bare ryke og reise nå, han har som janko sier hatt tilbud siden i våres og nekter å skrive under i vente på at en større klubb plukker han opp. Men det skjer ikke, så god er han ikke! Vil heller ha spillere som virkelig har lyst å spille for klubben og blø for drakta..

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 19:00 
Klubbdirektør

WTFimNasreen wrote:
For min del kan Gerson bare ryke og reise nå, han har som janko sier hatt tilbud siden i våres og nekter å skrive under i vente på at en større klubb plukker han opp. Men det skjer ikke, så god er han ikke! Vil heller ha spillere som virkelig har lyst å spille for klubben og blø for drakta..

Som om jeg skulle sagt det selv

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 20:01 
Spiller

Forstår irritasjonen på Gerson, men sånt har fotballspillere gjort før han i alle kunstensregler også i KIL og det kommer flere etter ham. Derfor vil jeg ikke be han ryke og reise, men håpe til det siste at han blir:-)

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 22:02 
Forumlegende

Jeg ber aldri spillere på eget lag ryke og reise (eller spillere som har hatt på seg KIL trøya en gang for den del) :roll:

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 23:01 
Reserve

mikeb wrote:
Jeg ber aldri spillere på eget lag ryke og reise (eller spillere som har hatt på seg KIL trøya en gang for den del) :roll:

AMEN dette er bare ufint og hører ikke hjemme hvis du er supporter og har litt mellom øra :roll:

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 23:08 
Kaptein

Tuelo :D http://www.glomdalen.no/kil/article5835087.ece

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2011, 23:12 
Klubbdirektør

Nå begynner stallen å bli bra. :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]