Draugen wrote:
Spillere med kontrakt neste år:
Tobias Holmen Johansen
Henry Joseph Shindika
Samir Fazlagic
Arnar Førsund
Marius Pierau
Gøran Wigum
Morten Hæstad
Edvin Hamzic
Alhassane Dosso
Ola Korbøl
Mats Diego Skårdal
Jonathan Storvik Dixon
Christian Aas
Patrick Hansen
Aleksander Melgalvis
Magnus Solum
Andreas Moen
Det er 17 stk
Uavklarte:
Kim Holmen
Kim Deinof
Krogh Gerson
Guven
Ryen
Troppen skulle være på 20 spillere. Tre til skal inn. En må være keeper. Linstad var bare en del av femmergruppa i år. Må ha en andrekeeper som kan stå mer enn fem kamper. Altså kan vi ikke få både Holmen, Gerson, Guven, Ryen og Tuelo. Hvem ønsker dere med videre? Jeg mener det er på midtbanen og angrep det mangler erfaring. Forsvar er nå veldig bra dekt opp.
Det som er fint med KIL er at du aldri kan være sikker på noe som helst, uansett hvor "opplest og vedtatt" ting virker

Jeg vil tro Ryen blir med videre, hvis det viser seg at kroppen tåler treningen utover på nyåret. Han vil vel uansett være omtrent gratis å ha med. Eiendomsmeglere kan vel jobbe dag og natt, så han får det nok til med å få fri til treninger uansett når det måtte være

Men forøvrig så må nok ting avklares ganske raskt med Güven og Krogh Gerson. Hvis andre intr. spillere melder seg til tjeneste så ryker de nok ut. Vi klarer nok bare 2-3 spillere til med "høy" lønn.
En keeper til må vi vel ha med videre, Deinoff er en god kandidat, men det spørs vel om de ikke går for Tobias og Linstad, om ikke annet for å spare penger.
Holmen tror jeg er ferdig i KIL, alternativt må han nok ned en god del i lønn.