KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 09:39

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 140 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
PostPosted: 18 Nov 2011, 12:50 
Forumlegende

Daggers wrote:
http://www.tv2.no/sport/fotball/adeccoligaen/kaare-ingebrigtsen-hoeyaktuell-som-kongsvingertrener-3639600.html

Er Ingebrigtsen nevnt i tråden tidligere? Spennende alternativ isåfall. 4-3-3-mann, er han ikke?

Så hvis KIL da ryker i serieåpningen, kan Mini si: "ikk no rart at de tapt, de har jo Brutter'n som trener' :wink:

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2011, 15:59 
Forumlegende

ivo wrote:
Daggers wrote:
http://www.tv2.no/sport/fotball/adeccoligaen/kaare-ingebrigtsen-hoeyaktuell-som-kongsvingertrener-3639600.html

Er Ingebrigtsen nevnt i tråden tidligere? Spennende alternativ isåfall. 4-3-3-mann, er han ikke?

Så hvis KIL da ryker i serieåpningen, kan Mini si: "ikk no rart at de tapt, de har jo Brutter'n som trener' :wink:

Han er vel nevnt ja, har jo vært aktuell før også. Hadde jo en god periode i Glimt før de begynte å få pengeproblemer.

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2011, 16:10 
Trener

WOW....her skjer jammen ting fort.
Er Tom plutselig aktuell igjen nå? Jeg hadde vel på en måte lagt han bak meg hehe :lol: .

Til og med jeg skal vel innrømme at det er stort av han og komme tilbake hvis han godtar klubbens rammevilkår 8) . Da beviser han iallfall at han har ekte følelser for klubben, og ikke bare tenker penger.

Meeeeen....jeg tror det ikke før jeg får se det :roll:

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2011, 16:15 
Klubbdirektør

maggot wrote:
WOW....her skjer jammen ting fort.

Her går det for sakte! Jeg vil ha en (positiv) avklaring nå ! :lol:

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2011, 16:30 
Reserve

maggot wrote:
Da beviser han iallfall at han har ekte følelser for klubben, og ikke bare tenker penger.

Eller så beviser det at ikke så mange andre er villige til å ta sjansen på ham slik han hadde trodde og at han derfor trenger KIL minst like mye som vi trenger ham - hvis han skal få karrieren sin opp å gå igjen.

La oss bare håpe han ikke får gjennomslag for noen billig utkjøpsavtale slik at klubben som trenher ham til høsten får betale dyrt for det ;)

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2011, 23:52 
Klubbdirektør

McAroni wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article5811362.ece

Tom eller ikke Tom.. håper det endelige svaret foreligger snart.

Det er ganske utrolig å se hvor mye aktivitet og blest det blir rundt navnet Tom Nordlie. Han har en egen evne til å skape overskrifter. Vi går en spennende uke i møte der vi kaaaaaanskje får avklaring rundt trenerspørsmålet.

Profile  

PostPosted: 19 Nov 2011, 08:56 
Forumlegende

Ingebrigtsen nevnt ja..men vi går da vel for Tom Nordlie?? Blir spanande å følge med nå. Kun en assistent, lurt.

Profile  

PostPosted: 19 Nov 2011, 10:50 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Ingebrigtsen nevnt ja..men vi går da vel for Tom Nordlie?? Blir spanande å følge med nå. Kun en assistent, lurt.

Brutter'n er god nok om ikke Nordlie blir trener.
Nordlie er 1.valget.

Med kun én hjelpetrener forsvinner jo Eide.
TN og AKH har jo en brorsavtale som skulle gjelde i 15 år om å være en duo.
TN sa jo et sted at dersom man virkelig ville ha ham, fant de plass til AKH også, altså da hvilken som helst klubb.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2011, 00:09 
Spiller

hvis Nordle og kommer og tar med seg sin gode venn så er det sikkert Eide ryker.

jeg vil ha Eide i trener teamet, kanskje de kunne gitt han ansvaret for B laget eller kanskje Junior laget? kanskje til og med Spiller utvikler? men Spørs om Eide vill dette selv.

Synes Eide er en bra mann hvis Nordle eller "brutter'n" sier NEI. Da synes jeg Eide skal få sjansen med Hammarstrøm som makker!

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2011, 00:24 
Klubbdirektør

Eide har hat ansvar for b laget i høst. Vil heller ha Hammarstrøm som trener en Eide. Han tørr da si i fra han da i motsetning til Eide. Eide var hjelpetrener under PB, og så hvordan det gikk.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2011, 02:42 
Spiller

Janko wrote:
Eide har hat ansvar for b laget i høst. Vil heller ha Hammarstrøm som trener en Eide. Han tørr da si i fra han da i motsetning til Eide. Eide var hjelpetrener under PB, og så hvordan det gikk.

Helt Enig jaaaa :!:

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2011, 12:41 
Saftblander

Dere kan ikke mene at dere vil ha Johan Hammarström inn i trenerapparatet til KIL Toppfotball?

Det høres helt hinsides ut i mine ører. Og det er heller ikke sikkert han har nok kurs til å få være det heller!

Jeg håper KIL kommer til enighet med Tom og Arne.

Øyvind vil det nok ikke bli plass til, og jeg tror neppe at han ønsker å fortsette i en lavere rolle enn assistenttrener. Men det er selvfølgelig en mulighet å være spillerutvikler og junior/b-lagstrener, men da tror jeg heller Eide finner seg en annen klubb.

Om KIL går for Øyvind, som egentlig er et godt valg. Han er nok flinkere ut mot spillergruppa enn de fleste tror.

Kåre I. er heller ikke et dumt valg. Men spørs om Eide vil fortsette som assistent for han. Neppe.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2011, 13:19 
www.kilsk.com

Hente tilbake Even Pellerud!

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2011, 14:16 
Kaptein

Hammarstrøm er ett latterlig forslag ja.. Men de som foreslår Eide skulle ikke hatt rett til å uttale seg!
Brutter'n er en god erstatter hvis vi ikke får Tom!

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2011, 15:04 
Spiller

WTFimNasreen wrote:
Hammarstrøm er ett latterlig forslag ja.. Men de som foreslår Eide skulle ikke hatt rett til å uttale seg!
Brutter'n er en god erstatter hvis vi ikke får Tom!

AMEN!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 140 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]