Hmmm dette var et leit spørsmål så tidlig

Ikke vet vi hvordan trenersituasjonen blir, spillersystem, neste års satsing eller hvilke spillere som blir.
Jeg skulle vel ønske meg en targetspiss som kan duellere litt i begge boksene, en målfarlig og kreativ midtbanespiller og en solid forsterkning i forsvar sånn det ligger ann nå.
Jeg håper fortsatt på en lokal forankring på spillergruppa, og min subjektive mening er at Hedmark generelt for meg er mer lokalt enn f eks Akershus/Oslo...Eidsvoll,Lillestrøm, Ullensaker osv. Søk heller nordover i fylket mot Elverum, trysil, brummunddal, Tynset osv.....også synes jeg det er trist at vi har mistet tradisjonen med svenske spillere.....få inn en svenske
Håper jo hvert år at nystuen skal komme tilbake da. Nybergsund har flere spennende spillere som Enkerud, Durakovitch (eller hva han nå heter) Solbakken...samt noen spennende unggutter som Nygård og Brenden.
Noen spillere i 2 og 3 divisjonsklubbene i Hedmark generelt som er spennende?
Hva med han unggutten i Grue som har vært med på noe u-landslag?
Lars Erik Bredvold er jo lokal og har vært aktuell for KIL før....eller hva med Fuhre som spiller i Ålesund (er ikke han hedmarking?)
Skal man først ut av fylket så synes jeg vi skulle sett på Andreas Moen igjen...banket inn en haug med mål i Strømmen, eller hva med lagkompis Lajaab (spiller ikke han futsal?)