KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 17:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 334 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Next
Author Message
PostPosted: 27 Oct 2011, 10:16 
Reserve

Hvorfor skulle Lillestrøm ønske seg Tom Nordlie? Han fikk fyken derfra for noen år siden, etter at den vanlige honeymoon-tiden mellom Nordlie og ny klubb var et avsluttet kapittel etter noen måneder. Det var Per Berg som var den sterke mann i LSK da, og han er det fortsatt. Så vinglete er ikke Per Berg at han henter tilbake en han sparket ved forrige korsvei.

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2011, 10:25 
Klubbdirektør

TaigerVudds wrote:
Hvorfor skulle Lillestrøm ønske seg Tom Nordlie? Han fikk fyken derfra for noen år siden, etter at den vanlige honeymoon-tiden mellom Nordlie og ny klubb var et avsluttet kapittel etter noen måneder. Det var Per Berg som var den sterke mann i LSK da, og han er det fortsatt. Så vinglete er ikke Per Berg at han henter tilbake en han sparket ved forrige korsvei.

Det er sånn jeg tenker også. Så jeg er ikke så veldig bekymret for det, som andre her inne har gitt uttrykk for.

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2011, 13:03 
Klubbdirektør

KIL trenger uansett at noen rike onkler tar frem lommesekken og tør å satse litt. Når jeg sitter å ser på formuene og inntektene til en del rundt her i distriktet, er det hvertfall mer enn nok å ta av. Hvorfor kommer de ikke på banen??

Og hva med Maarud?? Kanskje en av de største bedriftene i Norge, som at på til ligger i distriktet og har alltid gjort det. Det er et under for meg at de ikke har støttet KIL mer enn et stusselig reklameskilt på Gjemselund de siste årene...

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2011, 13:36 
Trener

A4Tech wrote:
KIL trenger uansett at noen rike onkler tar frem lommesekken og tør å satse litt. Når jeg sitter å ser på formuene og inntektene til en del rundt her i distriktet, er det hvertfall mer enn nok å ta av. Hvorfor kommer de ikke på banen??

Og hva med Maarud?? Kanskje en av de største bedriftene i Norge, som at på til ligger i distriktet og har alltid gjort det. Det er et under for meg at de ikke har støttet KIL mer enn et stusselig reklameskilt på Gjemselund de siste årene...

Det er vel dette som er kjernen i det hele. Hvis en skal kunne tyde Henning Danielsens blogg på noen måte må det vel være at de rike onklene fortsatt har snøret pengesekkene godt igjen, eller? Var pengesekkene kun åpen de få ukene Jensby var på banen som investor i 2008? Det er vel dette spørsmålet Tom Nordlie egentlig vil ha svar på, er det mulig å satse eller ikke?

Hvis ikke var hele redningsaksjonen egentlig bortkastet, kanskje bortsett fra for Tom som fikk bevist at han så absolutt duger som trener.

Hva sier investorgruppen?

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2011, 13:42 
Klubbdirektør

Jeg vil gjerne sitere en FB-bruker, som skrev: "En forutsetning for og kalle seg investor er at man faktisk investerer." Og dette gjaldt KIL. Henning Danielsen sier jo rett ut at slik som investorene fungerer i dag, så er det like greit at de trekker seg helt ut. Hva som nå måtte ligge bak det....

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2011, 14:32 
Trener

Er nok en sel uroligheter rundt satsing og evetuelt TN. Synne Stolpe har trukket seg pga at det skal satses for mye, og det tror jeg er at styret vil ha med TN videre.

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2011, 14:47 
Klubbdirektør

KIL-SMURF wrote:
Er nok en sel uroligheter rundt satsing og evetuelt TN. Synne Stolpe har trukket seg pga at det skal satses for mye, og det tror jeg er at styret vil ha med TN videre.

Der tror jeg du traff spikeren på hodet :D

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2011, 15:03 
Klubbdirektør

Greit å satse. Men når man ikke for med noen til å satse er det ikke enkelt. Man kan ikke ta sjansen og håpe at det går bra i 2012. Da kan man fort komme på minus siden igjen. Det er vel det hu er redd for og det med god grunn.

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2011, 15:19 
Trener

Libra wrote:
Jeg vil gjerne sitere en FB-bruker, som skrev: "En forutsetning for og kalle seg investor er at man faktisk investerer." Og dette gjaldt KIL. Henning Danielsen sier jo rett ut at slik som investorene fungerer i dag, så er det like greit at de trekker seg helt ut. Hva som nå måtte ligge bak det....

Ja nettopp. En vis lokal rik onkel hadde ikke noe imot å bli eksponert i Finansavisen i forbindelse med seriestart i Tippeligaen i 2010 som "Kongsvinger ukjente rike onkel". Nå har han og andre bidratt mye opp igjennom årene og det er ingen som kan kreve at andre skal bla opp mot egne ønsker, men det er dog litt kan vanskelig å forstå at det skal være så vanskelig :). Det virker som om det er vanskeligst på Oslo vest, i Bærum og på Kongsvinger (ref. Lyn, Stabæk og KIL), mens det andre steder investeres, sponses og doneres over en lav sko.

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2011, 09:49 
Klubbdirektør

http://www.glomdalen.no/kil/article5786502.ece

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2011, 10:13 
Klubbdirektør

Han går nok ikke til sitt kjære Lillestrøm igjen nei.
Derfor bør han velge klubb nr. 2 som står hans hjerte nærmest ;-)

Får vi en avklaring i helga ? Får håpe man kommer opp med en god løsning på dette så snart som mulig. Forhåpentligvis er det noen investorer som bidrar her........

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2011, 10:53 
Klubbdirektør

Det står i artikkelen at det ikke blir noen avklaring før siste serierunde. Og det tolker jeg som at det ikke blir før over helga. Så her gjelder det og smøre seg med den berømte tålmodigheta :wink: Men det bekreftes jo at TN fortsatt er førstevalg, og at forhandlingene fortsetter, og det er i det minste en oppmuntring.

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2011, 11:06 
Klubbdirektør

Fanken...boksen med tålmodighet er tom. Vil ha avklaring nå :-)

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2011, 12:22 
Forumlegende

gonzo99 wrote:
Fanken...boksen med tålmodighet er tom. Vil ha avklaring nå :-)

trodde du hadde fulgt KIL en stund, vet vel at ukene etter serieslutt er en tålmodighetsprøve fordi det skjer masse i kulissene vi aldri får høre noe om før det er avgjort både når det gjelder trener og spillerkontrakter. Men vi kan jo håpe på at partene har såpass tett dialig nå at trenerspørsmålet er avklart før gutta tar ferie og spillerkontrakter pluss nye spillere er på plass i senest 1. feb slik det var sist Nordlie styrte skuta

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2011, 13:43 
Klubbdirektør

Fulgt med i mange år ja...men er fortsatt utstyrt med liten tålmodighet. Blir ikke noe bedre med årene :-)

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 334 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]