KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 09:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 17 Oct 2011, 21:44 
Forumlegende

Nå er det Sandefjord hjemme.
Her kan jo KIL etter å ha sikret kontrakten slå seg virkelig løs og sende Sandefjord ut av opprykkstankene!
KIL har vunnet de 3 siste kampene mot Sandefjord (1-0, 1-0,2-1) og det heter seg jo at 'den fjerde følger med'.
(alle gode ting er 3, og.....).

Spennende å se om noen som har spilt lite får tillit, eller om laget fortsatt toppes.
Tror vel det siste, og det er vel mest fair ettersom Sandefjord kjemper om opprykk.
Vi får se.

I 2009 sikret KIL kontrakten etter seier borte mot Haugesund.
Nordlie var trener.
I kampen etterpå var det hjemekamp mot --- Sandefjord, men den endte med leie 0-3 tap (selv om både Syllingen og Tueloen traff stengene tidlig i kampen...).

En seier nå mot Sandefjord settes høyt, da det er et bra lag som kommer hit, og fordi den er veldig avgjørende for Sandefjord.
Nordlie vil garantert at KIL gjør sitt for å vinne, selv om kontrakten er i boks.
Yr.no varsler 7-8 grader i kveldingen, så tempen er levelig til en forestilling for oss publikummere.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 22:27 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Nå er det Sandefjord hjemme.
Her kan jo KIL etter å ha sikret kontrakten slå seg virkelig løs og sende Sandefjord ut av opprykkstankene!
KIL har vunnet de 3 siste kampene mot Sandefjord (1-0, 1-0,2-1) og det heter seg jo at 'den fjerde følger med'.
(alle gode ting er 3, og.....).

Spennende å se om noen som har spilt lite får tillit, eller om laget fortsatt toppes.
Tror vel det siste, og det er vel mest fair ettersom Sandefjord kjemper om opprykk.
Vi får se.

I 2009 sikret KIL kontrakten etter seier borte mot Haugesund.
Nordlie var trener.
I kampen etterpå var det hjemekamp mot --- Sandefjord, men den endte med leie 0-3 tap (selv om både Syllingen og Tueloen traff stengene tidlig i kampen...).

En seier nå mot Sandefjord settes høyt, da det er et bra lag som kommer hit, og fordi den er veldig avgjørende for Sandefjord.
Nordlie vil garantert at KIL gjør sitt for å vinne, selv om kontrakten er i boks.
Yr.no varsler 7-8 grader i kveldingen, så tempen er levelig til en forestilling for oss publikummere.

Denne kampen kan også vise seg å bli avgjørende for vår lillebror i Hedmark. Men kanskje er det andre som klarer å ødelegge for dem? Håper likevel på KIL seier og et toppet lag mot Sandefjord!

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 22:43 
Klubbdirektør

Tror det blir en tøff kamp mot de blå fra Vestfold. Er slett ikke sikker på KIL-seier.

For en gangs skyld er det ikke krise hvis bortelaget vinner...for Sandefjord må gjerne gå forbi den grønne og hvite gjengen fra Mjøsas bredd.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 09:02 
www.kilsk.com

Håper egentlig at Sandefjord vinner og passerer Skamma jeg da....

Vi har jo berga plassen! :D

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 09:27 
Klubbdirektør

Dessverre går de nok ikke forbi skamma. Er fire poeng som skiller de to lagene.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 12:43 
Klubbdirektør

Før Sandefjord bare klarte uavgjort mot Ulf, ville jeg faktisk for første gang i mitt liv håpet på at KIL skulle tape i morgen slik at skamma ikke rykker opp.

Nå greide jo Sandefjord bare ett poeng mot Ulf, og da er det vel egentlig Hønefoss som må stoppe skamma og ikke Sandefjord, så da går jeg for KILseier i denne kampen allikevel ;)

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 12:45 
www.kilsk.com

Kommer meg trolig ikke dit, men håper egentlig på KIL tap.

Men Skamma spillere har uttalt seg i media om at de ikke vil rykke opp! Det er vel like greit.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 13:09 
Klubbdirektør

Cisse wrote:

Som en KIL supporter som har en stor kjærlighet for denne klubben, så klarer jeg ikke å få meg selv til å si det...

Ja, jeg ser fordeler ved at Sandefjord vinner mot KIL, og jeg ønsker ikke at Ham Skam skal rykke opp (Gud forby), men likevel.. Håper likevel på KIL seier mot Sandefjord!

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 13:29 
Grævling

Hamkam kan fint gå på et par tap på de 2 siste kampen sine. Er jo ikke mulig å håpe at KIL skal tape, men vi får i det minste håpe de ikke pådrar Sandefjord alt for mange skader, eller sliter de ut alt for mye før deres kamp på flatbygda på søndag.

Ellers, når jeg tenker etter... tror egentlig jeg bare har vært fornøyd en gang i hele mitt liv etter et KIL tap. Etter kampen borte mot Særp i kvalifiseringen i 2009. Var jo ikke til å unngå å være fornøyd med et 3-2 tap etter den kampen, det burde ha vært mye større ;-)

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 14:53 
www.kilsk.com

ManUtd wrote:
Cisse wrote:

Som en KIL supporter som har en stor kjærlighet for denne klubben, så klarer jeg ikke å få meg selv til å si det...

Ja, jeg ser fordeler ved at Sandefjord vinner mot KIL, og jeg ønsker ikke at Ham Skam skal rykke opp (Gud forby), men likevel.. Håper likevel på KIL seier mot Sandefjord!

Håper ikke slik på et tap, men jeg mener at om vi taper er det ikke krise. Men derimot en liten fordel....

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 15:58 
Spiller

Håper aldri KIL taper uansett! Og skulle kamma rykke opp så gir jeg gleden til Vegard Skogheim.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 16:34 
www.kilsk.com

Om Skamma går opp er det ikke krise.

De har bare unge og urutinerte spillere så de vil nok få rundjuling.

Samtidig eier de ikke penger så de vil kanskje ikke klare lønninger samt at de ikke kan kjøpe bedre spillere.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 19:40 
Kaptein

Kall meg gjerne dum, men jeg ser ingen annen utvei enn å tape i mårra.. Forskjellsbehandlinga fra fylket og sponsorer har utvilsomt alltid vært der! Og Kamma i eliten gir en grunn for Sparebanken Hedemark og fylket å spytte inn mere penger der enn sørøst i fylket! Veit det er en evig krangel, men sånn er det..

Vi er lillebror i fylket mtp støtte fra politikerne og innbyggere, men vi er storebror på bana med lite ressurser! Fylket eller SH har ingen grunn til å forskjellsbehandle hvis vi holder til i samme divisjon, så la oss gjøre alt for at ikke søpla rykker opp!

Så mye hater jeg Ham-Kam.. jeg er villig til å la klubben min tape en kamp!

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 19:47 
www.kilsk.com

WTFimNasreen wrote:
Kall meg gjerne dum, men jeg ser ingen annen utvei enn å tape i mårra.. Forskjellsbehandlinga fra fylket og sponsorer har utvilsomt alltid vært der! Og Kamma i eliten gir en grunn for Sparebanken Hedemark og fylket å spytte inn mere penger der enn sørøst i fylket! Veit det er en evig krangel, men sånn er det..

Vi er lillebror i fylket mtp støtte fra politikerne og innbyggere, men vi er storebror på bana med lite ressurser! Fylket eller SH har ingen grunn til å forskjellsbehandle hvis vi holder til i samme divisjon, så la oss gjøre alt for at ikke søpla rykker opp!

Så mye hater jeg Ham-Kam.. jeg er villig til å la klubben min tape en kamp!

Dette var kjempebra skrevet, og jeg kan ikke si meg noe annet en 100% enig!

Profile  

PostPosted: 19 Oct 2011, 09:26 
Trener

Her burde vi rundspille Sandefjord, lede 2-0 til 80min så setter alle mann seg ned og lar Nystuen løpe med ballen i mål 3 ganger.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]