KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 08:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Årets spiller 2011
PostPosted: 18 Oct 2011, 12:23 
www.kilsk.com

I en "redningsaksjon" bør man prioritere rutine foran talent. Det er min mening.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 13:01 
Klubbdirektør

Cisse wrote:
I en "redningsaksjon" bør man prioritere rutine foran talent. Det er min mening.

Helt enig! Det føles mye tryggere meed Deinoff i mål, og han er virkelig en lederskikkelse.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 13:24 
Reserve

Libra wrote:
Cisse wrote:

Helt enig! Det føles mye tryggere meed Deinoff i mål, og han er virkelig en lederskikkelse.

I en "redningsaksjon" bør man velge kvalitet framfor rutine. Jeg mener Tobias er en bedre keeper enn Deinoff på omtrent alle områder (feltarbeid, kommunikasjon, utspill (både presisjon og sette kjapt igang), Deinoff er kanskje bedre en-mot-en). At Tobias er halvparten så gammel (omtrent) bør ikke brukes i mot han. Er man god nok er man gammel nok.

Men heldigvis har Deinoff stått bra etter han fikk sjansen igjen (og blitt flinkere til å åpne kjeften), selvom han gjerne har noen rare avgjørelser (utrusninger) i løpet av en kamp, og bokser der Tobias lett ville holdt ballen.

Men jeg er veldig langt unna å føle meg tryggere med Deinoff i mål. Håper Tobias får sjansen i de siste kampene nå som plassen er sikra, og at han også får sjansen i minst fire og et halvt år framover (selvsagt så sant han fortsetter utviklinga)!

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 13:26 
Klubbdirektør

Må si meg enig med Daggers her. Uansett...Deinoff er en bra keeper han, så det er vel mer et luksusproblem.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 13:30 
Klubbdirektør

Daggers wrote:
Libra wrote:
Cisse wrote:

I en "redningsaksjon" bør man velge kvalitet framfor rutine. Jeg mener Tobias er en bedre keeper enn Deinoff på omtrent alle områder (feltarbeid, kommunikasjon, utspill (både presisjon og sette kjapt igang), Deinoff er kanskje bedre en-mot-en). At Tobias er halvparten så gammel (omtrent) bør ikke brukes i mot han. Er man god nok er man gammel nok.

Men heldigvis har Deinoff stått bra etter han fikk sjansen igjen (og blitt flinkere til å åpne kjeften), selvom han gjerne har noen rare avgjørelser (utrusninger) i løpet av en kamp, og bokser der Tobias lett ville holdt ballen.

Men jeg er veldig langt unna å føle meg tryggere med Deinoff i mål. Håper Tobias får sjansen i de siste kampene nå som plassen er sikra, og at han også får sjansen i minst fire og et halvt år framover (selvsagt så sant han fortsetter utviklinga)!

Hvis du ikke synes at Deinoff har vært flink til og åpne kjeften før nå i det siste, så må du ha vært langt unna han :wink: Jeg har derimot ikke hørt Tobias kommunisere med de andre.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 13:45 
Grævling

Hva fanken er vi for slags supportere??? Hvis vi kan stå på Gjemselund under kamp og HØRE keeperne, så gjør vi selv en aaaaaaaalt for dårlig jobb på tribuna ;-)

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 13:49 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Hva fanken er vi for slags supportere??? Hvis vi kan stå på Gjemselund under kamp og HØRE keeperne, så gjør vi selv en aaaaaaaalt for dårlig jobb på tribuna ;-)

He..he....det behøver ikke og bety det når Deinoff står i mål :wink: Jeg har fått meg en god latter innimellom når han setter i gang med skrikinga si :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 13:58 
Reserve

Libra wrote:
Hvis du ikke synes at Deinoff har vært flink til og åpne kjeften før nå i det siste, så må du ha vært langt unna han :wink: Jeg har derimot ikke hørt Tobias kommunisere med de andre.

Jeg syns han var altfor stille i starten av sesongen (og i treningskampen mot Lillestrøm, som er eneste direkte sammenliknbare kampen mot Tobias (selvom det er en "Donald Duck"-kamp)). Men som sagt blitt bedre/bra etter at Nordlie kom.

Raggen wrote:

Jeg hører han bare i 1. omgang når han står foran Branes som sitter aleine på bortetribuna. I 2. omgang overdøves han selvsagt av det konstante levenet fra supporterne. Apropos dét - påtide å få med oss på andre sida igjen (og gjerne med "Gi meg en K!").

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2011, 14:23 
Grævling

Daggers wrote:
Libra wrote:

Jeg syns han var altfor stille i starten av sesongen (og i treningskampen mot Lillestrøm, som er eneste direkte sammenliknbare kampen mot Tobias (selvom det er en "Donald Duck"-kamp)). Men som sagt blitt bedre/bra etter at Nordlie kom.

Raggen wrote:

Jeg hører han bare i 1. omgang når han står foran Branes som sitter aleine på bortetribuna. I 2. omgang overdøves han selvsagt av det konstante levenet fra supporterne. Apropos dét - påtide å få med oss på andre sida igjen (og gjerne med "Gi meg en K!").

ja det er vel på sin plass... men hvis vi på "ene sidan" svikter så får dere på "andra sidan" dra igang oss ;-)

Profile  

PostPosted: 19 Oct 2011, 17:21 

Jeg mener at det er Deinoff som er årets spiller. At en keeper skal stå fordi han er ung eller gammel, skal i utgangspunktet ikke være en hoveårsak, noe som det tydeligvis var en kriterie første halvdel av sesongen. Nå har Deinoff stått etter at Nordli tatt over. Og la oss se på resultatene som han har levert. Flere BB. Mange matchvinner reddninger. Det er greit å være "fan" av Tobias, men resultater prater for seg selv. Når det nevnes kvaliteter som Tobias skal være bedre enn Deinoff, må jeg si at det var svært sneversynt, og tydelig skrevet av en "fan". Men for all del. Viktig å være "en fan" også.
Min stemme går til Deinoff. Resultatmessig, og jeg mener at Nordli har gjort mye riktig, det viser også resultatene. En av byttene som han ikke MÅTTE gjøre (gule kort, skader osv) var keeperplassen. Det har Deinoff svart på , med å gi gode resultater sammen med laget.
Nå skal det sies, at En mann gjør ikke et lag. Jeg har flere som jeg kan trekke frem, utenom Deinoff. Holmen har også svart til forventningene. Jeg liker også typen som Førsund.
Hvorfor skulle ikke årets spiller prisen kunne gå til en som ikke er med neste år. Det må vel være den BESTE som vinner. Eller?

Profile  

PostPosted: 19 Oct 2011, 20:54 
Saftblander

Jeg mener Lars Christian Krogh Gerson har vært den beste i år.

Profile  

PostPosted: 19 Oct 2011, 21:30 
Saftblander

I de kampene vi har vært gode har det vært en del som har stått frem, men i de kampene vi har vært dårlige så har det vært noen færre selvsagt. Jeg mener Shindika er årets spiller, en spiller som sjeldent gjør en dårlig kamp og som er god enten det er en dårlig dag for resten eller en god en.

Profile  

PostPosted: 19 Oct 2011, 21:39 

Kan noen svare på hvorfor Wigum ikke er med på avstemmingen om årets spiller? Går det på antall spillte kamper kanskje? Han har flere kamper enn Marius P så vidt jeg har observert, bare lurer:-)

Profile  

PostPosted: 19 Oct 2011, 23:43 
Forumlegende

Min stemme falt på Ørjan, trofast arbeidshest som sjelden gjør en feil. For ett par sessonger kunne jeg ha skrevet "aldri" gjør en feil, men var noen småblemmer i tippeligaen.
Mister han ballen så løper han den opp igjen, går han seg fast vender han og holder ballen i laget, alltid topp innsats. Håper Ørjan blir minst ett par sessonger til i KIL da vi trenger en type som ham.

Profile  

PostPosted: 19 Oct 2011, 23:53 
Klubbdirektør

Vanskelig å peke på EN spiller som har vært best i år!

Guven var god i starten, men hadde en downperiode før han ser ut til å være på gang igjen nå. Linnes har vært veldig god. Krogh, Ørjan og Dosso har vært bra. Kanskje noe ujevne. Det samme gjelder Henry og Samir. Syns Aas til tider har vært en av de bedre. Keeperne syns jeg er jevngode. Kim Holmen har blitt mye bedre under Nordlie. Skal jeg stemme på noen så har jeg til slutt endt på Solum. Ung og lovende, en spennende spiller som jobber og sliter, og ikke minst scorer mål.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]