KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 09:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 07 Oct 2011, 23:51 
Kaptein

hva med Kim Holmen? synes han har vært god etter at Nordlie tok over.

Profile  

PostPosted: 08 Oct 2011, 10:58 
www.kilsk.com

Om du ikke har sett det har han fått nye sko.

Det er sikkert mer feste i de så han ikke snubler så mye.

Profile  

PostPosted: 08 Oct 2011, 11:32 
Klubbdirektør

Åmot wrote:
"Det viktigste for oss nå er å få med Krogh Gerson og Güven. Hva som skjer videre får tiden vise, sier Sigernes."

Hva med solide og lojale spillere som Berg Hansen og Ryen, merkelig uttalelse uansett og spesielt før man vet hvem som trener klubben neste år! Uproft er vel for snilt!

Ryen?? Han har ikke spilt fotball på 2 år. Og kommer neppe til å gjøre det mer heller. På topp nivå.

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2011, 09:50 
Forumlegende

Dagens avis sier:
* Berg Hansen skal opereres og blir nok KIL-spiller fortsatt om det går bra og kroppen da blir god igjen, men der er det altså skade inne i bildet som nok mest avgjør

* Krogh har et tilbud fra en annen klubb, men det sies ikke hvilken
* Guven vil signere for KIL gitt at ikke "en TL-klubb eller annen stor gir tilbud"

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 07:27 
Reserve

ivo wrote:
Dagens avis sier:
* Berg Hansen skal opereres og blir nok KIL-spiller fortsatt om det går bra og kroppen da blir god igjen, men der er det altså skade inne i bildet som nok mest avgjør

* Guven vil signere for KIL gitt at ikke "en TL-klubb eller annen stor gir tilbud"

Har Krogh Gerson tilbud fra en annen klubb? Sånn jeg tolka artikkelen er tilbudet fra KIL. Jfr. hva Jensby sier på slutten at Gerson er den eneste som har fått konkret tilbud (i juni(!)) og derav Krogh Gersons svar til Glåmdalen: "Når det gjelder det konkrete tilbudet og eventuell interesse utenfra får dere prate med agenten min."

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 09:45 
Forumlegende

Daggers wrote:
ivo wrote:
Dagens avis sier:

Har Krogh Gerson tilbud fra en annen klubb? Sånn jeg tolka artikkelen er tilbudet fra KIL. Jfr. hva Jensby sier på slutten at Gerson er den eneste som har fått konkret tilbud (i juni(!)) og derav Krogh Gersons svar til Glåmdalen: "Når det gjelder det konkrete tilbudet og eventuell interesse utenfra får dere prate med agenten min."

Fullt mulig du har rett.
Har ikke avisen lenger.
Kunne sikkert vært tydligere fra avisen også.
Men om ikke så lenge vet vi vel svarene...

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 12:51 
Klubbdirektør

Seieren i går betyr at vi for fult kan planlegge neste sesong. Viktigst nå er å få avklart trenerspørsmålet, og så må stallen settes. Kunne tenkt meg at KIL hentet inn Enkerud fra Sundet.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 20:31 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Seieren i går betyr at vi for fult kan planlegge neste sesong. Viktigst nå er å få avklart trenerspørsmålet, og så må stallen settes. Kunne tenkt meg at KIL hentet inn Enkerud fra Sundet.

Enkerud kan være en aktuell kandidat ja. Lokal i hvert fall. Men hvis det forsvinner mye rutine så håper jeg det kommer inn noen med rutine også.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 20:43 
www.kilsk.com

Noen her i det hele tatt som ville ha akseptert Tore Andreas Gundersen til KIL igjen om han ville det?

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 20:45 
Klubbdirektør

Cisse wrote:
Noen her i det hele tatt som ville ha akseptert Tore Andreas Gundersen til KIL igjen om han ville det?

Akseptert og akseptert. Det toget har vel gått for lenge siden...Nesten like sannsynlig å se Gundersen som framtidig KIL-spiller som at Ståle Solbakken skal ta over som trener :wink:

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 20:48 
Klubbdirektør

Er det en jeg kunne tenkt meg å få tilbake er det Andreas Moen.

Leste bloggen til Danielsen i sted. Må si jeg blir ganske overrasket om KIL ikke kan strekke seg litt langt for å beholde Nordlie. Er liksom ikke så morsomt å sponse penger år etter år når man står og ser på at toget paserer.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 21:05 
www.kilsk.com

Om Ståle blir trener g Gundersen kommer med stor lønning blir det vel litt ampert i supporterklubben.... :P

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2011, 23:38 
Grævling

Cisse wrote:

Når han også valgte skamma foran KIL før årets sesong så er vel det toget gått en gang for alle. Og blir Nordlie så er det vel uansett ikke noe håp. Og i valget mellom TN eller TAG.... tja, si det ;-)

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2011, 08:45 
Forumlegende

HamKam er egentlig interesserte i få Guven, ser det ut til
http://fotball.h-a.no/forstediv/article212728.ece

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2011, 08:56 
Klubbdirektør

Skogheim satt bak meg på tribuna i går, og noterte flittig :roll: ...Men vil Guven til HamKam igjen da? Han trivdes vel ikke så godt der? Han sier til Glåmdalen i dag at det enten blir et skritt opp, eller KIL. Og at han ikke kan love noe, men at det ikke er han i mot om både han og TN er i KIL neste år :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]