KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 09:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 334 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Next
Author Message
PostPosted: 04 Oct 2011, 12:50 
www.kilsk.com

Diskuter i vei om fremtiden hans.

Vil du bli kvitt han eller vil du beholde han?

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 13:08 
Klubbdirektør

Vil gjerne beholde Tom lenge, men det er vel dessverre ikke så enkelt. Økonomien vil stort sett avgjøre dette vil jeg tro. Om det ikke kommer noen snille onkler eller de faste sponsorene gir ekstra, så kan det bli vanskelig å få Nordlie med videre. Assistenten til Tom skal vel også være med videre i så fall.
Mange brikker som skal på plass for styret, og det er vel antagelig derfor ikke Nordlie har hørt noe fra KIL heller.

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 13:16 
Klubbdirektør

De skal i samtaler denne uka ifg. Glåmdalen: http://www.glomdalen.no/kil/article5759060.ece

Etter som jeg har hørt så er ikke Tom Nordlie så mye dyrere nå, enn det Brogeland var: Han hadde 65 000 i mnd. Jeg har også hørt at hvis Tom ikke får forlenget sitt engasjement nå, så er det siste gang han har trent KIL. I tillegg så har jeg hørt at samtlige spillere vil ha Tom på en 2-årskontrakt - ellers finner de seg andre klubber for videre utvikling.

Så det er bare og stå på for og få han med videre!

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 13:18 
Kaptein

Assistenten er ikkeno problem å betale siden Øyvind Eide's kontrakt går ut etter sesongen, og 500K fristilles der..
Så får en håpe styret ser hva en mann som Tom Nordlie kan gi i økte sponsor og publikumsinntekter!
Trenger alldeles ikke noen rike onkler for å betale lønna hans, så lenge publikumsinntektene ved gode resultater kan overstige 1 mill i økte inntekter over en sesong og det samme med sponsorinntektene hvis markedsjefen gjør en like god jobb og bruker navnet Tom Nordlie som vi gjorde i 2009.

Last edited by WTFimNasreen on 04 Oct 2011, 13:22, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 16:11 
Klubbdirektør

Men Kil har vel betalt for Arne Kristian Hanssen pluss Eide pluss Nordlie i 3mn og de tre tilsammen er nok ikke billige. Så de må nok regne ut hva de koster i 2012

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 16:12 
Forumlegende

Eide har vel ikke full stilling lenger, mener at de gjorde om det etter fjorårets underskudd?

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 16:59 
Reserve

Nordlie ofrer vel sikkert Eide for å få med Hansen tipper jeg og da blir det vel en pakke vi kan leve med :)

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 17:43 
Forumlegende

Da får KIL kline til med tre år eller no, nå skal vi beholde han i klubben!

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 19:32 
Forumlegende

Libra wrote:
Jeg har også hørt at hvis Tom ikke får forlenget sitt engasjement nå, så er det siste gang han har trent KIL. I tillegg så har jeg hørt at samtlige spillere vil ha Tom på en 2-årskontrakt - ellers finner de seg andre klubber for videre utvikling.

Han (TN) har forandret seg og framstår som elegant med gjennomslagskraft!
Han har rett slik jeg oppfatter det at han er blitt bedre!

Allerede da Amundsen stakk var han klar, men det er historie nå.

Hvis han vil være her (innenfor en ramme klubben kan klare) og klubbens ledere ikke slår til, så burde de stå ute i regnværet og skalle i et tre og rope "uren uren"...

KIL står ved et skille, for skulle alle de gode spillerne stikke (og mange kan vel det...) og man har en uprøvd trener her, så kan denne sesongen under PB og det meste av 2008 bli blåbær mot neste år.

Last edited by ivo on 04 Oct 2011, 19:34, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 21:11 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Libra wrote:
Jeg har også hørt at hvis Tom ikke får forlenget sitt engasjement nå, så er det siste gang han har trent KIL. I tillegg så har jeg hørt at samtlige spillere vil ha Tom på en 2-årskontrakt - ellers finner de seg andre klubber for videre utvikling.

Han (TN) har forandret seg og framstår som elegant med gjennomslagskraft!
Han har rett slik jeg oppfatter det at han er blitt bedre!

Allerede da Amundsen stakk var han klar, men det er historie nå.

Hvis han vil være her (innenfor en ramme klubben kan klare) og klubbens ledere ikke slår til, så burde de stå ute i regnværet og skalle i et tre og rope "uren uren"...

KIL står ved et skille, for skulle alle de gode spillerne stikke (og mange kan vel det...) og man har en uprøvd trener her, så kan denne sesongen under PB og det meste av 2008 bli blåbær mot neste år.

Kunne ikke vært mer enig, Ivo!

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2011, 21:18 
www.kilsk.com

Sier meg også enig med dere to! ;)

Profile  

PostPosted: 06 Oct 2011, 12:31 
Grævling

Dette bunner ut i et spørsmål om kroner og øre, de som har stukket hodet innom noen av informasjonsmøtene KIL har invitert til tidligere i år forstår hvordan situasjonen er i forhold til økonomi.

Selvfølgelig ønsker de fleste og beholde TN, samtidig ønsker også alle å ha spillerstall bestående av rett miks av spillere.

Med dagens økonomi er det ikke lett å få både i pose og sekk her på Vinger, så hva vil folk velge hvis det ikke er mulig å si "ja takk, begge deler"?

Tom Nordlie, med en i utgangspunktet svakere spillertropp? eller et trenerteam til lavere kostnad, men med en bedre spillertropp?

...så er jo spørsmålet om TN kan se for seg en fremtid i KIL slik den økonomiske situasjonen er i dag.

Ja ja, det er vel ikke annet å gjøre en å sette seg ned og vente for å se hva som skjer!

Profile  

PostPosted: 06 Oct 2011, 13:22 
Klubbdirektør

Hvis han skal ha noenlunde samme lønn som Brogeland hadde, og Hansen tar over etter Eide, så bør vel det økonomiske være overkommelig? Jeg er mer redd for hva sponsorene vil, og mener :roll:

Profile  

PostPosted: 06 Oct 2011, 14:26 
www.kilsk.com

Håper egentlig at Eide blir jeg da.

Profile  

PostPosted: 06 Oct 2011, 14:35 
Klubbdirektør

Cisse wrote:
Håper egentlig at Eide blir jeg da.

HÆ. Hvorfor det?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 334 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]