Pigga wrote:
enig i det du skriver 1892
jeg har selv ikke stått med KILSK i det siste og nesten ikke vært på kamper heller ,mye pga jobb situasjonen min, men jeg følger med laget i mitt hjerte.
Men det jeg ville si er : Kjempe bra at Raggen nå tar opp dette her for sånn her har det vært lenge nå, de personene målukes ut evt slutte å DREKKE, men en ting jeg synes er verre er når medlemmer av KILSK begynner å kalle folk som har andre ting å gjøre en å gå på kamp, for svikere , judas etc slike folk burde ikke vært medlemmer i KILSK.
Stå på!!
Det er ikke værre, sikkert sagt med en humoristisk undertone Pigga. Oppførselen til enkelte på både felt J OG feltet ved siden av, har til tider vært langt over det akseptable.
Nå står det mer utfyllende fra hans brev enn det glåmdalen gjengir, de ungene som stod helt nederst ved bana hørte ikke jeg hva har sagt. Stod til litt til venstre i går, så fikk ikke med meg disse rasistiske utsagnene, men ding dong ching chong, hallo?? Det er jo bare å gratulere.
Regner med at de som har sagt dette skjønner sjøl at de har driti seg ut, ikke bare seg selv, men supporterklubben og ikke minst klubben. Dette er latterlig.
Ellers så er det interessant å lese at han nevner at folk rundt han som satt, slengte mye dritt. Alle som var på match i går, som er den harde kjernen, STOD. Men ja, 50 stk som satt, og av kategorien godt voksne, så det er som Raggen sier, dette gjelder selvsagt ikke Felt J eller KILSK ene og alene.
Og bare for å understreke de som mener at det kun er alkoholen som har skyld i dette. Det er det så absolutt ikke. Det finnes enkelt og greit folk som ikke er helt på nett!
Så får vi se om tv2, vg og de ulike mediene som mr. anonym skulle varsle, gidder å skrive om dette. Siden det ikke er nevnt et eneste ord om casuals eller ultras, så blir det nok, heldigvis for vår del, stille fra den kanten.
Så er det opp til alle oss å se til helvete å si ifra at ting er uakseptabelt.
Det begynner å bli nukk!