KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 21:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
PostPosted: 04 Aug 2011, 22:09 
Reserve

Hvis dere setter dere inn i hodet til Linnes vi dere forstå at dobbel lønn pluss spill i Tippeligaen er viktigere for han karriere enn bunnstrid i Adecco med et lag uten ambisjoner. Agenten/rådgiveren til Linnes vet trolig også at tilbudet fra Kil vil ligge der også etter sesongen om ikke TL klubbene kommer på banen. Han er hel safe uansett. Gi meg en god grunn for at han skulle signere ny kontakt nå! Gutten har på to år vært med på 2 nesten konkurser samt en mangel på kontunitet som er skremmende.Janko: Hils dine sikre kilder og si at Martin aldri gikk på NTG.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 22:35 
Klubbdirektør

Skrive feil av meg allan. Mente øvrebyen selvsagt. :oops:

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 22:51 
Reserve

Linnes skulle hvert signert på en fem års avtale for ett år siden! Forstår ikke at KIL ikke tar vare på de unge talentene. Jeg må spørre om følgende da jeg ikke har kunnskapen om det; Hva slags avtaler har vi med følgende spillere:
-Gerson
-Solum
-Dixon

Er vel disse spillerne som skal være Kongsvingers fremtid så vil gjerne vite at de ihvertfall har gode langsiktige avtaler med disse.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 22:56 
Klubbdirektør

Den eneste jeg vet er Dixon:

Dixon:
"Flyttet opp til A-stallen før 2011-sesongen på en treårig proffkontrakt."

I tillegg håper jeg Wigum og Korbøl er på langtidskontrakter

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 22:59 
Spiller

allan wrote:
Hvis dere setter dere inn i hodet til Linnes vi dere forstå at dobbel lønn pluss spill i Tippeligaen er viktigere for han karriere enn bunnstrid i Adecco med et lag uten ambisjoner. Agenten/rådgiveren til Linnes vet trolig også at tilbudet fra Kil vil ligge der også etter sesongen om ikke TL klubbene kommer på banen. Han er hel safe uansett. Gi meg en god grunn for at han skulle signere ny kontakt nå! Gutten har på to år vært med på 2 nesten konkurser samt en mangel på kontunitet som er skremmende.Janko: Hils dine sikre kilder og si at Martin aldri gikk på NTG.

Se hva som skjedde med Gundersen. Hadde en bra høst på KIL, trodde han var kongen, maste seg bort fra klubben. Han var jo den beste og var klar for ett høyere nivå..... Havnet på benken og b-laget i LSK, leid ut til Sundet i Adecco`n,
havnet i tysk 3. divisjon. Før han ville hjem, og er nå en middelmådig adecco spiller i Ham-Skam.

Håper Linnes SER OG LÆRER at han kan ha godt av en eller to sesonger til i Kongsvinger....

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 22:59 
Klubbdirektør

Gerson og Linnes har kontrakt ut sesongen. Solum og Dixon skrev under for 3 år. Så dem har igjen 2 år

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 23:00 
Reserve

Dixon er bra. Men var vel disse etablerte spillerne jeg var mest nervøs for. Solum kan jo bli klasse spiss. Gerson blir bedre og bedre må bare få litt muskler, Linnes er god.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 23:09 
Reserve

Hvis dere hadde fått tilbud om 60-70 tusen pr mnd i f.eks Molde-Brann pluss muligheter for medaljer i TL og Europa cup så hadde jo alle valgt Kil + adeccoliga med årlig kaos for 20 tusen pr mnd. ?? Hvem kan gi Linnes best oppfølging og coaching? Brogeland eller Solskjær?

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 23:20 
Spiller

Bare å gå til en annen klubb, men da nytter det ikke å begynne og sutre fordi han ikke får spille!!!!
Har vært mange eksempler på det rundt om i Norge...

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 23:29 
Klubbdirektør

Skjønner Linnes jeg. Mrn Gerson holder bare adecco nivå. Og det ser ut som om Dixon og Korbøl ikke klarer dette nivået desverre. Dem har trent med a laget i nesten 1 år uten å hvist noen ting. Dynd egentlig. Noen klarer det og noen ikke.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2011, 23:50 

Både Solum og Wigum har bevist gjennom sesongen at de holder Adecco nivå. Viss jeg ikke husker feil så ble det opplyst når disse skrev kontrakter i vinter at Solum skrev 3 års kontrakt, mens Wigum signerte for 2 år.

Etter det jeg har sett har begge disse et stort utviklingspotensiale. At KIL ser dette er jeg sikker på, og forventer at de blir signerte på lengre kontrakter umiddelbart. Viss ikke så skjer er jeg redd disse drar og søker nye utfordringer i andre klubber.

Jeg tror på at den sportslige ledelsen ser utfordingen med at Linnes går på utgående kontrakt og kan forsvine til større klubber etter sesongen. Bruk penger på denne spilleren og bygg et nytt KIL rundt Linnes, Krogh, Tobias H Johansen, Wigum og Solum. En gullårgang spør du meg!!!!!

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2011, 02:10 
Forumlegende

SPURS wrote:
allan wrote:

Se hva som skjedde med Gundersen. Hadde en bra høst på KIL, trodde han var kongen, maste seg bort fra klubben. Han var jo den beste og var klar for ett høyere nivå..... Havnet på benken og b-laget i LSK, leid ut til Sundet i Adecco`n,
havnet i tysk 3. divisjon. Før han ville hjem, og er nå en middelmådig adecco spiller i Ham-Skam.

Håper Linnes SER OG LÆRER at han kan ha godt av en eller to sesonger til i Kongsvinger....

Stor forskjell på Gundersen og Linnes da, Gundersen var kun god i egne øyne. Linnes ser vi alle at er god og har potensiale og blir helt sikkert plukka opp av en større klubb enten han blir Bosman eller tegner ny kontrakt med KIL. Tegner han ny kontrakt blir han helt i supporterenes øyne som en som verdsetter klubben like høyt som egen karriere.

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2011, 11:27 
Reserve

Linnes kommer til å forsvinne. Gerson forsvinner etter sesongen, det gjør også Holmen Johansen.

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2011, 12:13 
Klubbdirektør

Hvis Tobias Holmen Johansen forsvinner bryter han kontrakten med Kil. Så det må vel bli noen kr for salget av ham da.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 1 hour [ DST ]