KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 14:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 17 Jul 2011, 20:53 
Reserve

Tusen takk for det Libra,uff man :oops: må passe bedre på hva man slenger ut av seg her inne....
:oops:

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 20:53 
Klubbdirektør

Roffa wrote:
trofast wrote:
albert wrote:
Libra wrote:

Konstruktiv kritikk, som du kommer med her, er helt greit. Men og nesten konsekvent bruke en spiller for og uttrykke sin skuffelse, blir og dra det for langt, synes jeg.

Alle her inne ønsker jo at spillerne i KIL skal spille best mulig for KIL.
Og ved å "pipe" på/rope skjellsord på egne spillere gjør vel neppe at de presterer sitt beste. Og det som skjer her på forumet rundt Holmens person er det samme som å stå og rope dritt etter ham fra tribuneplass. Så slutt

Og jeg tror som jeg har sagt før at mye av problemene til Holmen ligger i måten KIL spiller på. Så ikke ta Holmen men ta heller de som bruker ham gang på gang og som ikke bruker ham slik at han får frem sitt beste for oss.

Amen!!

Å NÅR har noen stått å ropt dritt etter han fra tribuna??

Du bør kanskje lese en gang til - hva han skriver :?:

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 20:58 
Materialforvalter

Roffa wrote:
Å NÅR har noen stått å ropt dritt etter han fra tribuna??

Det sto ikke i innlegget at noen har ropt dritt til han, men at kontinuerlig hetsing på forumet nesten er det samme som om noen skulle gjøre det. Men jeg har faktisk opplevt at folk har buet på Holmen når han ble byttet mot Solum. Ikke fra supporterfeltet, men annet sted på tribuna. Tror ikke det føles særlig ok uansett hvor på tribuna det kommer fra.

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 21:00 
Klubbdirektør

LØVINNEN50 wrote:
Jeg legger meg langflat jeg og beklager til alle ang.Kim Holmen.Ble bare så frustrert-da skriver man mye som er lite gjennomtenkt---unnskyld! :oops:

"planking" heter det i disse dager ;)

Meeen, når det er sagt. Det er fotballspilleren Kim Holmen som folk "klikker" på, ikke personen, så det "pratet" om at Kim også er en person mener jeg blir feil.

Uansett, problemene til KIL i dag ligger litt dypere enn at Kim bommer på slutten.
Trenger vell bare å nevne kompisen til Åge Steen som tusler rundt i treningsdress på sidelinja :shock:

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 21:01 
Reserve

LØVINNEN50 wrote:
Jeg legger meg langflat jeg og beklager til alle ang.Kim Holmen.Ble bare så frustrert-da skriver man mye som er lite gjennomtenkt---unnskyld! :oops:

Det er bra - og håper det er flere som tenker gjennom hva som de sier her for som sagt ønsker vi vel alle at spillerne KIL har skal prestere best mulig ;)

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 21:04 
Reserve

1892 wrote:
Trenger vell bare å nevne kompisen til Åge Steen som tusler rundt i treningsdress på sidelinja :shock:

Noen som ser likheten ?

http://www.caprino.no/shop/no/items/toy_bundle.asp

;)

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 21:06 
Klubbdirektør

1892: Nåja..den grensen mellom et menneske som person og idrettsutøver, er vel ikke så veldig stor. Hvis han leser det som skrives om han som fotballspiller, så vil han jo reagere med personlige følelser. Som at han blir lei seg og kanskje til og med sint :? Men du har jo rett i at ingen har angrepet han personlig.

Last edited by Libra on 17 Jul 2011, 21:10, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 21:06 
Klubbdirektør

albert wrote:
1892 wrote:

Noen som ser likheten ?

http://www.caprino.no/shop/no/items/toy_bundle.asp

;)

Jeg ler meg ihjel! :lol: :lol:

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 21:49 
Klubbdirektør

Så trist så trist..... Nok en gang evner vi ikke å holde på ledelsen. Spiller en bra 1. omgang, men faller igjennom i 2. omgang. Man kunne jo blitt rik ved å satse på KIL-ledelse til 1. samt tap til slutt :twisted:

Nå er det samling i bånn og seier mot Alta(h), Løv-Ham (b) og Nybergsund (h) må ende i 9 poeng, for at tabellen kan smile litt mot oss igjen.
Og går Løv/ham konkurs(som vel er veldig sannsynlig), så er vi faktisk på nedrykk nå!

Faen, nå er jeg deppa, nå skal det bli godt med ferie !

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 21:58 
Forumlegende

Har trodd at laget er bedre enn som så, men kanskje tatt feil?
At man egentlig ikke er det, så dette kan bli et slit utover.

Men man bruker jo folk fundamentalt feil.
Men det er det jo mange som ønsker da...

Man spilte jo bra i 1.omgang og kunne avgjort da.
kil.no sier at man mistet gnisten etter 1-1.
I så fall er det et holdningsproblem som nødvendigvis ikke bare trener kan skyldes for.
Nå er man avsagd fra opprykksstriden, i alle fall for en lang tid, så nå kan vi få sett om moral og holdninger er til stede.
Første betingelse er uansett å se seg i speilet og si at man er et dårlig fotballag, for totalt sett er man det så langt i år.

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2011, 23:59 
Klubbdirektør

Godkjent pluss i første omgang. Andre omgang er HUFF igjen. Skjønner ikke hvorfor det skjer, men i hver kamp har man en svak periode som ofte resulterer i ett eller to mål imot. Skebnesvangre poeng glipper hver gang :( .

KIL var så mye bedre enn HBK i første omgang at kampen burde vært avgjort. Syns Ørjan og Dosso var KILs beste.

Det er meget frustrerende å være KIL supporter for tiden. Aldrig flyt over flere kamper i år ser det ut som. Håper det snart snur :!:

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 00:48 
Klubbdirektør

Synd at vi nok en gang holder 45 min i en kamp. Så ikke kampen men virket som om vi skapte minimalt etter pause. Er det riktig?

Tyder på at laget er for dårlig trent og at trenerteamet trenger mer bistand. Mer enn noen månedlige telefoner til tidligere spillere.

Men gleder meg over at Kim scorer

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 01:02 
Grævling

Ørjan Berg Hansen: Kan du vennligst forklare resten av gutta på laget at de må jobbe som deg i Adeccoligaen for at vi skal få poeng i denne divisjonen!!!

Urk.... kje nå :evil:

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 01:03 
Grævling

....det kan også nevnes at det er lov å skyte mot målet til motstanderen!!! Får ikke ekstra poeng for å dribble av 5-6 spillere før ballen skytes mot mål!

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 08:23 
Reserve

Roffa wrote:
Holmen putter en gåll,greit nok og all ære for det! Resten av kampen er han ufattelig dårlig! Han er på etterskudd å plasserer seg feil HVER GANG! Ros å ris i samme inlegg

Det er kanskje ikke lett å være Holmen på topp eller, får slengt dårlige passninger etter seg fra midtbanen o.l. Må løpe ca 20 meter etter hver passning han får vøtt...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]