KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 22:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 134 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: KIL - HamKam
PostPosted: 04 Jul 2011, 20:58 
Saftblander

Artig... Ta en titt på vårt forum... Skal du se at supporterlederen deres er meget aktiv ukene rundt disse kampene ;)
Også har du jo han "1892" som sluser rundt, "Kiosken" og "spurs" + 12 noterte nye brukere denne uka med navn som "tømmerhøggern" og "KILKILKIL". Er da bare gøy med litt temeratur rundt disse derbykampene!

Skal sies at jeg ikke er en del av styret i Banden.

Last edited by PnzR on 04 Jul 2011, 21:07, edited 3 times in total.

Profile  

PostPosted: 04 Jul 2011, 21:12 
Trener

PnzR wrote:
Artig... Ta en titt på vårt forum... Skal du se at supporterlederen deres er meget aktiv ukene rundt disse kampene ;)
Også har du jo han "1892" som sluser rundt, "Kiosken" og "spurs" + 12 noterte nye brukere denne uka med navn som "tømmerhøggern" og "KILKILKIL". Er da bare gøy med litt temeratur rundt disse derbykampene!

Skal sies at jeg ikke er en del av styret i Banden.

Joda, morsomt med temperatur. Men samtidig bør man ha en viss respekt når man roter seg inn på motstandernes forum. Så er litt lei av denne "Hamar" som tydeligvis har inngående kjennskap til hvordan alle HamKam-spillernes kjønnshår lukter. Vil helst ikke vite hvordan han har tilegnet seg den kjennskapen, og skjønner at folk evt. står i ring rundt ham.

Selv har jeg ikke sett hva som står på bandens forum, og gidder ikke bry meg heller. Foretrekker diskusjoner med folk som ikke applauderer at man foretar kapteinsvalg ved å ta mannen som har svindlet flest frivillige organisasjoner. Litt sosial samvittighet fra diskusjonspartnere er et minimum :wink:

Profile  

PostPosted: 04 Jul 2011, 21:16 
Saftblander

DV wrote:
Foretrekker diskusjoner med folk som ikke applauderer at man foretar kapteinsvalg ved å ta mannen som har svindlet flest frivillige organisasjoner

Du troller nå litt du også da... Bjerke ble jo fratatt bindet som følge av dette. Bjerke fikk bindet først og fremst fordi han er en legende. Pitbull er inne i sin 14 strake sesong. Det står han i respekt av.

Last edited by PnzR on 04 Jul 2011, 21:17, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 04 Jul 2011, 21:24 
Trener

PnzR wrote:
DV wrote:
Foretrekker diskusjoner med folk som ikke applauderer at man foretar kapteinsvalg ved å ta mannen som har svindlet flest frivillige organisasjoner

Du troller nå litt du også da... Bjerke ble jo fratatt bindet som følge av dette. Bjerke fikk bindet først og fremst fordi han er en legende. Pitbull er inne i sin 14 strake sesong. Det står han i respekt av.

Jeg er på hjemmebane.

Og ja, Bjerke er en legende i mange frivillige organisasjoner og i mange enkeltpersoners hjerter. De trodde de ga penger til en god sak, men det viste seg at de ga penger til at Bjerke kunne opprettholde turene til Siste Indre eller lignende. Det ga vel en varm følelse. En legende i mange folks hjerter. :roll:

Profile  

PostPosted: 04 Jul 2011, 22:38 

God kveld! Først og fremst takk for kampen. I denne kampen hadde vi ikke fortjent å ta med oss poeng hjem. Det er "dessverre" slik at topplag ofte vinner eller tar med seg poeng på dårlige dager.
At vi endelig skulle være dødelig effektive er litt ironisk da vi har stanget mot målet hele sesongen.

Jeg liker ikke Bjerke som person, men som fotballspiller forguder jeg han. Det er også der han er en legende, ikke som person.

Over til noe annet. Arnardo Førsund feiret med å løpe rimelig langt for så å knytte neven sin mot oss mens han gliste rått. Jeg gliste ikke mindre rått av han da han lå igjen i gresset som ei slakta gjedde etter å ha gått på tryne.

Ta vare på unggutten som dere byttet inn (Solheim eller noe lignende?) Virket som en spennende unggutt.

Ble mange temaer i dette innlegget, men det får gå. Hilsen fra Elverum.

Profile  

PostPosted: 04 Jul 2011, 22:50 
Klubbdirektør

PnzR wrote:
Freddien wrote:
I tillegg fins det vel mer folk i nærområdet av Hamar enn utenfor Vinger, men det vet du vel allerede?

Dårlig oppmøte både på Briskeby og Gjemselund... Er noe med oss Hedmarkinger... Men i nærområdet av Hamar finnes det 2 stk 2.div-klubber. De tar selvfølgelig sin del av folket.

Selv om det bor flere i Hamar kommune, så skal et lag i Tippeligaen dra flere folk enn det Kongsvinger gjorde i fjor.

Vinger i TL 2010 (snitt): 2 776 Færrest: 1 542
Kamma i TL 2008 (snitt): 5 127 Færrest: 3 562

Var nok mange fra Elverum, Rena, Løten osv på Briskeby da dere var i tippeligaen sist. Veldig få av disse drar noengang på kamp på Gjemselund. (Mange tok sikkert også turen for å se på det laget som kom til Briskeby). Har inntrykk av at en del fotballinteresserte folk rundt Elverum heier litt på Sundet, litt på KIL og litt på HamKam...da gidder man ikke kjøre 20 mil på kamp. Så Ham Kam har nok en ganske stor fordel nå det gjelder publikumspotensiale tross alt.

Når det er sagt så burde egentlig begge lag hatt jevnt høyere publikumstall. Men hedmarkingene blir nok aldrig som f eks sunnmøringene som går mann av huse for å se Ålesund. Folk er generelt litt for treige. Og mange tar vel den enkle løsningen og slår på TVn.

Profile  

PostPosted: 04 Jul 2011, 23:00 
Klubbdirektør

[quote="Majskolbe"]God kveld! Først og fremst takk for kampen. I denne kampen hadde vi ikke fortjent å ta med oss poeng hjem. Det er "dessverre" slik at topplag ofte vinner eller tar med seg poeng på dårlige dager.
At vi endelig skulle være dødelig effektive er litt ironisk da vi har stanget mot målet hele sesongen.

Nei KIL hadde seieren i lomma og hadde fortjent å vinne, men som så mange ganger før i år (og i fjor for den saks skyld) rakner det mot slutten. Meget frustrerende. Ser ut som Skogen har funnet tilbake til den gode egenskapen han hadde da han trente KIL: å snu kampene på slutten.

Profile  

PostPosted: 04 Jul 2011, 23:20 
Klubbdirektør

Det Kil spillerne må lære seg så fort som mulig er å spille til dommern blåser av kampen. Slik det er i adecoen nå, har man ikke råd til å tape poeng hjemme. Og det virker som om de ikke har ork til å holde ut i 90 min lenger. Slik den hadde før.

Profile  

PostPosted: 05 Jul 2011, 10:05 
Reserve

Bare en liten kommentar:Etter å ha studert tabellen er det jo KIL som har scoret flest
mål av samtlige lag,og det må jo være +++++
Håper på en litt bedre fortsettelse,få orden på forsvaret -trengs forsterkninger der-... :? :?

Profile  

PostPosted: 05 Jul 2011, 11:29 
Forumlegende

Libra wrote:
Morten Kristiansen sier i Fotballekstra i Glåmdalen at han er nesten sikker på at Linnes forsvinner i løpet av sommeren - til tippeligaen.

Rosenborg kan det fort bli.
Noe som kan føre til at han blir utleid til Ranheim en stund...

Profile  

PostPosted: 05 Jul 2011, 11:42 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Libra wrote:
Morten Kristiansen sier i Fotballekstra i Glåmdalen at han er nesten sikker på at Linnes forsvinner i løpet av sommeren - til tippeligaen.

Rosenborg kan det fort bli.
Noe som kan føre til at han blir utleid til Ranheim en stund...

Synd, i så fall :cry: Men det var snakk om at vi kunne få rundt 700 000 for han nå. Da mangler det vel bare at Tuelo og Güven også forsvinner... Er det 1.8. overgangsvinduet åpner?

Profile  

PostPosted: 05 Jul 2011, 11:44 
Klubbdirektør

700 000 synes jeg høres lite ut. Han er et av Norges største talenter

Profile  

PostPosted: 05 Jul 2011, 11:57 
Klubbdirektør

A4Tech wrote:

Nå har jeg hørt gjennom en gang til, og det som blir sagt er at Linnes er det heteste salgsobjektet. Han går gratis etter sesongen. Skal de selge han nå, så må de ha såpass for han at de kan kjøpe en bra erstatter, og da er 7-800 000 nevnt. Ikke mye, nei.

Profile  

PostPosted: 05 Jul 2011, 12:08 
Klubbdirektør

Libra wrote:
A4Tech wrote:

Nå har jeg hørt gjennom en gang til, og det som blir sagt er at Linnes er det heteste salgsobjektet. Han går gratis etter sesongen. Skal de selge han nå, så må de ha såpass for han at de kan kjøpe en bra erstatter, og da er 7-800 000 nevnt. Ikke mye, nei.

Kan han ikke ta ett par år i Tippeligaen med KIL først ? :lol:

Profile  

PostPosted: 05 Jul 2011, 12:13 
Klubbdirektør

Freddien wrote:
Libra wrote:
A4Tech wrote:

Kan han ikke ta ett par år i Tippeligaen med KIL først ? :lol:

Eller rett og slett et par år i Adeccoligaen med KIL? :D Han har da god tid :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 134 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]