KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 20:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: Kamptråd Asker-KIL
PostPosted: 22 Jun 2011, 21:12 
Materialforvalter

Libra wrote:
trofast wrote:
Ser ikke ut som konkurransen om plassene er så hard som Brogeland påstår. Hadde den vært det, så ville vel innsatsen vært en annen. Syns det ser ut som de har sirup i r..a alle som en. :(

Der har du et viktig poeng. De eier ikke tæl og gnist, og ser treige og late ut. Bortsett fra Guven da. Det er et eller annet med motivasjonen som mangler, ser det ut til.

Og hvor motiverende er Brogeland tro .. ? Gjeeeeesp!

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:13 
Klubbdirektør

Pulverheksa wrote:
Libra wrote:
trofast wrote:
Ser ikke ut som konkurransen om plassene er så hard som Brogeland påstår. Hadde den vært det, så ville vel innsatsen vært en annen. Syns det ser ut som de har sirup i r..a alle som en. :(

Der har du et viktig poeng. De eier ikke tæl og gnist, og ser treige og late ut. Bortsett fra Guven da. Det er et eller annet med motivasjonen som mangler, ser det ut til.

Det er vel det jeg prøver og si...Hvor motiverende er han... :?

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:15 
Reserve

Vi skal ikke forvente av Solum at han leverer jevnt og mange mål på dette nivået - ennå. La ham få litt tid og erfaring så vil han score flere.

Hvorfor skal vi bruke Linnes fremover på banen ?
1. det vil gjøre oss ennå svakere bakover
2. Linnes kan bli en god back men en ok kant/flanke - så la ham spesialisere seg som back og dermed ha muligheten til å forlate Kongsvinger på sikt når han "vokser" ut av klubben.

Trenerapparatet snakker om at deres viktigste arena for å påvirke spillerne/spillestilen er på treningsfeltet. Men jeg ser ikke så mye endring - så kanskje man skulle prøve å påvirke litt underveis i kamp og.
Uten å bli helt bajas - noe jeg heller ikke tror nødvendigvis er den beste veien å gå. men hva med en gylden middelvei mellom østers taktikken nå og N.A. Eggen på sitt verste?

Når det gjelder forsterkninger må vi ha inn noen som kan ta litt tak bak og styre/rettlede de andre spillerne siden det ikke ser ut til at vårt trenerapparat er i stand til å strukturere den bakre fireren - noe som bør være greit å heve nivået på det de presterer i kamp etter kamp

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:16 
Materialforvalter

Libra wrote:
Pulverheksa wrote:
Libra wrote:
trofast wrote:

Jeg savner Tony, jeg .. I Adeccoligaen hadde han vært perfekt som KIL-trener.

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:18 
Spiller

Neste seier kommer kanskje 7. august, hvis ikke 4. september.

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:23 
Trener

Vi har Eide som har lært fra både Tom & Tony og som tok KIL opp i Eliten, men velger heller mannen som fikk til èn ting i 1992, og glemmer at han kjørte klubben ned i 1999 og at han så sent som i fjor klarte å rykke ned med ett 3.div lag. Per har gått ut på dato, og hadde han ikke vært kompisen til Åge hadde han vært arbeidsløs.

Last edited by Drublic on 22 Jun 2011, 21:25, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:25 
Reserve

Zambrotta wrote:
Neste seier kommer kanskje 7. august, hvis ikke 4. september.

La oss ikke svartmale det så mye ;)

Riktig nok sliter vi som bare f... men la oss håpe at trenerteamet tar ett hint nok en gang
som da de la om formasjonen før L/H kampen og gjorde en del spillerbytter etter press utenfra.

Når det gjelder hvor motiverende Brogis er:

Omtrent som å se maling tørke vil jeg tippe

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:25 
Klubbdirektør

Pulverheksa wrote:
Libra wrote:
Pulverheksa wrote:
Libra wrote:
trofast wrote:

Jeg savner Tony, jeg .. I Adeccoligaen hadde han vært perfekt som KIL-trener.

Ikke nevn navnet hans. For da begynner jeg og gråte :cry: Han hadde vært helt perfekt.

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:28 
Materialforvalter

Drublic wrote:
Vi har Eide som har lært fra både Tom & Tony og som tok KIL opp i Eliten, men velger heller mannen som fikk til èn ting i 1992, og glemmer at han kjørte klubben ned i 1999 og at han så sent som i fjor klarte å rykke ned ett 3.div lag. Per har gått ut på dato, og hadde han ikke vært kompisen til Åge hadde han vært arbeidsløs.

Eide er vel ikke direkte motiverende han heller. Da han tok over etter han med håret ble det ikke akkurat noe oppsving, og da Tom forsvant var det vel i ren lettelse gutta spilte så bra mot slutten av sesongen.

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:29 
Reserve

Drublic wrote:
Vi har Eide som har lært fra både Tom & Tony og som tok KIL opp i Eliten, men velger heller mannen som fikk til èn ting i 1992, og glemmer at han kjørte klubben ned i 1999 og at han så sent som i fjor klarte å rykke ned med ett 3.div lag. Per har gått ut på dato, og hadde han ikke vært kompisen til Åge hadde han vært arbeidsløs.

Vi har Eide men jeg tror dessverre ikke han er klar for ansvaret og hvilken posisjon har han i spillergruppa etter å ha truet med å gå hvis han ikke fikk jobben som hovedtrener. Men han er her jo fortsatt !
Har han frem stått som med egne meninger eller har han snudd kappa etter vinden og jatta med og vært enig med sjefen alltid?

Finnes jo ledig trener Tørum nå. Faglig dyktig stille og rolig kar

Last edited by albert on 22 Jun 2011, 21:31, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:31 
Reserve

Ja, Tørum tenkte jeg på også, men jeg tror Per sitter trygt-har nok ikke råd til noen annen......

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:35 
Klubbdirektør

Pulverheksa wrote:
Drublic wrote:
Vi har Eide som har lært fra både Tom & Tony og som tok KIL opp i Eliten, men velger heller mannen som fikk til èn ting i 1992, og glemmer at han kjørte klubben ned i 1999 og at han så sent som i fjor klarte å rykke ned ett 3.div lag. Per har gått ut på dato, og hadde han ikke vært kompisen til Åge hadde han vært arbeidsløs.

Eide er vel ikke direkte motiverende han heller. Da han tok over etter han med håret ble det ikke akkurat noe oppsving, og da Tom forsvant var det vel i ren lettelse gutta spilte så bra mot slutten av sesongen.

Nei! Ikke Eide med steinansiktet :?

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:35 
Reserve

LØVINNEN50 wrote:
Ja, Tørum tenkte jeg på også, men jeg tror Per sitter trygt-har nok ikke råd til noen annen......

Er nok redd de ikke har penger til å bli kvitt trenerne - og at de heller ikke har vett til å gå selv dessverre !

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:44 
Trener

Pulverheksa wrote:

Da han tok over etter "han med håret" var det sammen med Morten Kristiansen. På den tia var Pelu var en god spiller, Carl Erik Torp hadde ingen hørt om før og Roar Johansen var skole lærer på heltid.

Skal Eide bli dømt for de månedene etter Berntsen kan han like så godt legge opp nå.
Men mest sannsynlig får han jobb i en annen klubb og gjør det fenomenalt bra.
Kanskje om vi er heldig vil han nevne tida i KIL hvor han lærte utrolig mye av Nordlie og Tony.

Profile  

PostPosted: 22 Jun 2011, 21:44 
Forumlegende

albert wrote:
Hvorfor skal vi bruke Linnes fremover på banen ?
1. det vil gjøre oss ennå svakere bakover
2. Linnes kan bli en god back men en ok kant/flanke - så la ham spesialisere seg som back og dermed ha muligheten til å forlate Kongsvinger på sikt når han "vokser" ut av klubben.

Fordi han har ekstremegenskaper til å gå forbi folk med ballen.
Det så man flere ganger i dag.
Med ok, det er jo finere å se på om man må drible av 6 og ikke 1 til 2.

Hva er dette tullet med moderne back som noen har snakket om?
Dette er KIL og bunnen av Adecco, ikke La Liga.
Og KIL har ikke noe framover når Guven er som i dag. Helt borte vekk.

Dessuten blir man ikke svakere bakover om man får inn et par forsvarere.
Og går det egentlig an å bli mer rotete bakover.
Husk at LøvHam faktisk hadde nok klare sjanser i 1.omgang til å lede 3-1 med litt flaks.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]