Må ha kommet noen kraftige meldinger i øl-teltet i dag, enten det eller så leser Brogeland / Eide forumet. Hva skal vi med trenere, vi kan jo bare ha en avstemmning her inne i forkant av hver kamp om hvem som skal starte

Bra kamp i dag, selv om motstanden ikke er all verden. Vi må fortsette dette i kampen mot Asker i midtuka før laget kan friskmeldes og ta med oss en god dose selvtillit til en vanskelig bortekamp i Bryne. Mange gode i dag, selv syns jeg ikke Solum er banens beste, lett å få stemmer når han scorer to mål, han gjør en god kamp, men det er andre som fortjener bestemanns prisen mener jeg. Jeg hadde liten tro på Doss før start fordi han var meget dårlig i de kampene han fikk i sessongstarten, men jeg så han også treningskampen mot LSK og da spillte han som i dag. Han vinner mye dueller og kommer med den defensive tryggheten vi har etterlyst, og som gjør at forsvaret også fremstår solid i dag til tross for ett par skumle løp fra Løv Ham som burde vært stoppet tidligere. Også Ørjan gjør en god kamp, han trenger litt tid på å spille seg god, tror han merker at Dosso har kontroll og slapper mere av og i andre omgang spiller han meget bra. Ørjan legger igjen mange mil i dag og vinner også mye dueller, særlig hodedueller, Ørjan er god på hodet til tross for at han ikke er den høyeste på laget. Synd han ikke har mer krutt i støvlene for han fyrer av ett par skudd som også hadde fortjent en bedre skjebne. Solum viser at han fortjener å starte, holder hodet kaldt og setter to mål og burde fort at minst ett til. Güven og Aas sliter en del i starten av kampen, begge spiller seg opp i 2. omgang og på 3-0 målet slipper endelig Güven ballen fra seg på riktig tidspunkt, og både 3 og 4-0 målet er herlige angrep som jeg gjerne ser flere av. Mot slutten gir Løv Ham stort sett opp og vi kontrollerer inn, selv om jeg gjerne skulle ha sett noen flere mål, det hadde vi faktisk fortjent. Forsvarsrekka gjør jobben, men midtstopperne slipper løvene gjennom litt for lett ved ett par-tre anledninger. Bekkene gjør jobben bra i dag og løfta seg etter å ha blitt brukt som rundingsbøyer mot Glimt. Genistrek å flytte Krogh opp som tilbaketrukket spiss også, da får han vist de offensive kvalitetene sine som absolutt er hans primære styrke. 1-0 målet bør Krogh få stor del av æren for, 3-0 som han blir kreditert, ser mistenkelig ut som slevmål, men uansett god prestasjon. Nå må vi vise at dette ikke bare var ett blaff og gi Asker den motstanden vi bør gi dem.