KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 01:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 20:29 
Reserve

jeg vet ikke helt jeg. inntrykkene Birken har gitt over de siste månedene er vel ikke helt gode, men han er jo sin egen person... hvis han vil oppfattes slik som han (etter min mening) gir inntrykk av, så greit. men disse spillerene er jo forbilder for barn! ja, til og med spillere fra et 1.divisjons lag :wink: jeg syns nå bare at de burde være klar over at de har evnen til å påvirke.
om så det kanskje ikke er helt rettferdig å hive ut en spiller pga et slagsmål, så burde det kanskje være synlige konsekvenser?
men uansett grunn så er vold unødvendig, og dette er vel andre gang Birken er innblandet i en voldelig fotball situasjon, hvis man teller med juniorkampen?
fortell mannen forskjell på rett og galt mener jeg! 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 23:10 
Forumlegende

solstråla wrote:
mikeb wrote:
synd vi brukte opp flyten vår i fjor, får håpe de kan fylle opp tanken før neste sessong

Mikeb, den tanken bør fylles med unge og kruttsterke talenter fra KILs egne junior stall!
KIL har jo et junior lag som er nestbest i Norge, det er det jo en grunn til at de er. Hvis bare Skogen tør å satse litt på ung gutta tror jeg dette kan gå riktige veien.
Alle store fotballspillere har jo vært unge talenter en gang, og kanskje noen av Norges største fremtidige fotballprofiler er i KIL/ NTG? :roll: det er jo ikke umulig... :wink:

ja la oss håpe det, men det er sjelden at juniorer presterer med en gang de går over på senior nivå desverre

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 23:39 
Klubbdirektør

Det hender jo de presterer, men det er ikke alltid de kan prestere heller. Unge spillere er som oftest veldig ustabile. Derfor er det ikek noe lurt å la dem spille altfor mye. Men å slippe dem til i blandt er veldig lurt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 23:42 
Kaptein

Jeg er også av den formeningen at KIL må tørre å satse på egne juniorer. Vi har ett av landets beste juniorlag, tipper topp fem, og da må vi også våge å stole på disse gutta og la dem få tillit over tid. Som mange har vært inne på, så er KIL en ressurssvak klubb, og da er vi helt avhengige av å utvikle egne spillere. Vi har rett og slett ikke råd til å hente gode spillere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2005, 00:13 
Reserve

var det ikke også sånn at første gang KIL rykket opp til tippeligaen så var det med spillere fra området? :) det kan godt skje igjen, og skjer det er jeg dobbelt så stolt! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2005, 00:17 
Forumlegende

men på 80 tallet så gjalde nok det de aller fleste klubber, enig at vi bør satse hovedsakelig på egenutvikling av spillere og sørge for å få de på en kontrakt som gjør at man tjener penger når de går videre til nye klubber, tror det er eneste muligheten for at en klubb som KIL skal kunne tjene penger i fremtiden

men man må nok søke uten for glåmdalsdistriktete etter spillere å komplementere laget med skal man kunne hevde seg

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]