KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 22:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
PostPosted: 15 Jun 2011, 20:24 
Klubbdirektør

Da han kom til KIL, fra Lyn, så var det en del snakk om at måten han ble behandlet på i Lyn, hadde gitt han en psykisk knekk. Så var det en del til og fra i fjor også, hvor han ikke fikk spille, og måtte ha en prat med treneren osv. I vinter blomstret han under treningskampene, og jeg tenkte at nå skal han endelig lykkes, og han blir en viktig spiller for oss i år. Men nei, da alvoret begynte så klarte han ikke og prestere lenger. Det kan ikke sitte noe annet sted enn i hodet hans. Han har jo ferdighetene! Jeg tror han er så redd for og mislykkes at det blir "selvoppfylte profetier". Og hvis han er redd for og mislykkes og det toppes med mye kritikk fra supportere/publikum, så fortsetter den onde sirkelen.

Dette er bare hva jeg tror, og mener ut i fra hva jeg har fanget opp her og der. Kim Holmen trenger og vite at vi støtter han, og setter pris på han. Det er jeg rimelig sikker på :wink:

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 20:54 
Klubbdirektør

Libra wrote:
. Kim Holmen trenger og vite at vi støtter han, og setter pris på han. Det er jeg rimelig sikker på :wink:

Amen!

Men KIL burde kanskje ha mentaltrener-ressurser

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 21:11 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Libra wrote:
. Kim Holmen trenger og vite at vi støtter han, og setter pris på han. Det er jeg rimelig sikker på :wink:

Amen!

Men KIL burde kanskje ha mentaltrener-ressurser

Jeg vil tro at det er mye på det mentale planet som blir oversett. Men det er kanskje ikke tilfeldig at Brogeland gir han så mye tillit? Han sa til og med en gang noe ala det jeg har skrevet her i dag, etter en kamp hvor KIm H. hadde spilt veldig bra: "Det er flott at Kim lykkes etter som han har vært utsatt for en del kritikk." Ikke ordrett, men noe i den duren :wink: Så det kan jo hende at denne tilliten etter hvert vil føre til resultater :)

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 21:21 
Forumlegende

Holmen skårte jo i 2 seriekamper kamper på rad, Sandnes og Ranheim.
Lagt merke til at han etter et par hjemmekamper gikk direkte i garderoben og ikke sammen med de andre til Felt J.
De har ganske sikkert noe med selvtilit å gjøre.

Minner om at Andreas Moen ble hånt her inne og kanskje også stadion...
I fjor gjorde han mange mål og på søndag kunne han ha senket KIL (og det anullerte målet var nok feil annullert).

Det er noe helt annet å pipe mot enkelte divaer på landslaget.

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 21:32 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Lagt merke til at han etter et par hjemmekamper gikk direkte i garderoben og ikke sammen med de andre til Felt J.

Akkurat det har ikke jeg fått med meg. Men det var vondt og høre....og stemmer nøyaktig med det inntrykket jeg har. Han vet ikke riktig om vi setter pris på han eller ikke, tror jeg.

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 22:06 
Klubbdirektør

Libra wrote:
ivo wrote:

Akkurat det har ikke jeg fått med meg. Men det var vondt og høre....og stemmer nøyaktig med det inntrykket jeg har. Han vet ikke riktig om vi setter pris på han eller ikke, tror jeg.

Jeg støtter alle KIL-spillerne. Kim Holmen inkludert. Syns han har vist positive takter i mange kamper og viser vilje. Lett å kritisere spillere når det har buttet i mot som i år. Brogeland kunne imidlertid gjerne prøvd noen formasjonsendringer snart. Og kanskje burde Solum få sjansen fra start. Kim Holmens svakeste side er vel luftstyrken, så kanskje han bør brukes på en litt annen måte.
MEN treneren tar ut laget og har mest rutine og kunnskap til å velge taktikk.

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 22:15 
Klubbdirektør

Jeg støtter også alle. Men det vil jo alltid være noen som står ens hjerte nærmere enn andre :) Jeg har litt problemer med og få et "forhold" til de nye spillerene i år, uten at jeg skjønner helt hvorfor :)

Ang. formasjonsendring: Så du denne bloggen av Henning Danielsen i går? http://blikk-pa-kil.origo.no/-/bulletin ... -dette-per

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 22:16 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Jeg støtter også alle. Men det vil jo alltid være noen som står ens hjerte nærmere enn andre :) Jeg har litt problemer med og få et "forhold" til de nye spillerene i år, uten at jeg skjønner helt hvorfor :)

Ang. formasjonsendring: Så du denne bloggen av Henning Danielsen i går? http://blikk-pa-kil.origo.no/-/bulletin ... -dette-per

Ja, bloggen til Danielsen var veldig god (som vanlig).

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 22:49 
Klubbdirektør

Hvis Holmen ikke hadde hvert spiss hadde han ikke fått så mye refs tror jeg. Men scorer du ikke blir du fort en hogge stabbe. Hvis Solum spiller 4-5 kamper uten å score blir det morro å lese hva de skriver da.

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 23:16 
Forumlegende

Janko wrote:
Hvis Holmen ikke hadde hvert spiss hadde han ikke fått så mye refs tror jeg. Men scorer du ikke blir du fort en hogge stabbe. Hvis Solum spiller 4-5 kamper uten å score blir det morro å lese hva de skriver da.

Enig i det når det gjelder innsatsen hans i år, hadde han f.eks vært indreløper med den innsatsen så hadde han fått mye skryt. I fjor tok det derimot ganske lang tid for at innsatsen kom opp på samme nivå og han spilte da flere kamper med både dårlig innsats og dårlige prestasjoner, da er det fort gjort at kritikken dukker opp uansett hvor du spiller på bana. Men i år har Kim helt klart spilt mye bedre særlig innsatsmessig, men etterhvert har også prestasjonene løfta seg ganske mye og vi fikk to scoringer. Kim sliter litt med teknikken, særlig mottak, men dette har også endret seg til det bedre de siste kampene. Jeg så ikke Strømmen kampen, men sikter til kampene før denne.

Profile  

PostPosted: 16 Jun 2011, 15:10 
Reserve

Flott at flere skriver at Holmen er blitt bedre og jobber mer i laget osv. Og vi supportere får støtte alle i KIL når de spiller.
Kim Holmen er ikke god på hode, teknikk, mottak eller avsluttning, men spiller for KIL og da får vi støtte han!

Profile  

PostPosted: 16 Jun 2011, 22:26 
Trener

borgen wrote:
Flott at flere skriver at Holmen er blitt bedre og jobber mer i laget osv. Og vi supportere får støtte alle i KIL når de spiller.
Kim Holmen er ikke god på hode, teknikk, mottak eller avsluttning, men spiller for KIL og da får vi støtte han!

God oppsummering av hans kvaliteter. Og vi bør forsåvidt støtte ham pga at han spiller for KIL. Men når vi har noen på benken som har gode kvaliteter på opptil flere av områdene du nevner, og som i tillegg spiller på KIL så må vi få lov til å være litt forbannet over at kvaliteten sitter på benken....

Profile  

PostPosted: 16 Jun 2011, 23:22 
Trener

Vi har ikke råd eller tid til å la Kim Holmen prøve å få spille på seg selvtillit lenger.
"Kanskje det løsner" Jaha? Hva om det ikke løsner?
Vi må lage flere mål enn motstanderen for å vinne fotball kamper. 1/3 av sesongen er nå ferdig, vi ligger på nedrykk. En spiss sin jobb er å lage mål, klarer ikke han jobben sin får noen andre prøve seg. Om han er flink på trening spiller ingen rolle så lenge han ikke presterer når det virkelig teller.
Har han problemer med det mentale får KIL sponse han med noen timer hos en spesialist.

Fotball på høyt nivå er brutalt, de beste spillerne spiller. Holmen er ikke en av de pr dags dato.

Profile  

PostPosted: 16 Jun 2011, 23:54 
Klubbdirektør

Veldig mye aggressive innlegg her inne nå.... Det skjedde vel ikke akkurat noen mirakler da Holmen ble byttet ut heller. Jeg ser en gjeng med "slappfisker" som virker umotiverte og lite sultne, og som knapt orker og løpe. Kanskje ikke så rart med de 2 trenerne som sitter i "busskuret og venter på bussen", som Ivo så fint uttrykte det :wink: Brogeland bør snart begynne og lytte til andre som har greie på fotball, og ikke bare forsette og kjøre sine ideer, som han har tro på. For de virker ikke, tydeligvis! Han virker utrolig sta :evil:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]