KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 Jul 2025, 16:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 14 Jun 2011, 20:00 
Materialforvalter

David Justice wrote:
Ikke enige med om sier at KIL skapte for lite. Vi skapte nok til å vinne, men var heldige ved de 2 stolpeskuddene imot. Dommeren ennå dårligere enn de forgående hjemmekampene, svakeste dommeren siden Stabææk kampen ifjor. Imidlertid er trenden tydeligvis uavgjort hjemme og tap borte og hvis den fortsetter ender det med nedrykk.

Det er nærmest ufattelig og veldig irriterende å se at Holmen og Krogh har klippekort på laget uansett prestasjoner. Jeg ville fortrekke 4-3-3 med disse:

Holmen Johansen

Pierau - Førsund - Henry Joseph / Wigum - Fazlagic

Berg Hansen - Dosso - Aas.

Linnes - Tuelo - Güven.

Tror ikke det er så mange grep som skal til faktisk før vi begynner å vinne kamper. Linnes må framover og Tuelo inn som spiss ved siden av Guven. Holmen er langt i fra og forsvare en plass på laget og at Brogeland fortsatt ikke evner å se dette er skremmende. Vi har nå noen alternativer i forsvaret og har da mulighet til å få Linnes lengre fram på banen. Nesten enig med deg men ville foretrukket disse (kommer ikke til å skje men kan jo drømme):

Deinoff
Førsund-Joseph-Wigum-Fazlagic
Linnes-Berg Hansen-Gerson-Aas
Tuelo-Guven

Profile  

PostPosted: 14 Jun 2011, 20:07 
Reserve

Etter enda en svak KIL kamp, ja det var IKKE mye å skryte av nei, så må jeg fastslå:
Hvorfor i allverden bruker man Kim Holmen gang på gang? Hva bidrar han med egentlig?Jo, han har kanskje noen farlige innkast iblant,men så da????? Han snubler og faller i "eninga" jo!!!!!!!!
Nei, få inn Solum i stedet, han gjør minst en like god jobb!!! Dette blir tøft i fortsettelsen også, men håper jo på noen poeng hist og pist så vi berger plassen i det minste! Nei Per Brogeland, du må også bli tøffere der på benken å kjefte og dirigere spellera!!! Lær av TOM NORDLIE!

Profile  

PostPosted: 14 Jun 2011, 21:08 
Trener

Janko wrote:
Etter det dem sa på møtet var dem ute etter en spiss og en forsvar spiller. Dem kalte dem leder typer.

Så KIL ved sportslig ledelse har uttalt at de ser etter 2 forsterkninger ved overgangsvinduet? Håper virkelig at de finner de 2 rette denne gangen. De siste gjenværende av de fatale feilkjøpene til Frk. Amundsen, Kim Holmen kan de la gå på free transfer tilbake til Lyn. Lyn spiller i 4. divisjon nå, og antagelig 3. divisjon neste sesong så det passer det bra.

Profile  

PostPosted: 14 Jun 2011, 21:25 
Klubbdirektør

Alt kommer an på NFF. Det er de som må godkjenne nesten alt Kil gjør. Men det ser bra at hittil i år sa de.

Profile  

PostPosted: 14 Jun 2011, 21:49 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Den dagen spillerne slutter å klage og kjefte på dommern under en kamp kanskje han dømmer Kil sin vei til slutt. Han dømmer ikke deres vei så lenge de holder på slik. Sånn er det bare. Desverre.

Uenig med deg her. Faktisk mener jeg motsatt. Dommerne (og linjedommerne for den saks skyld) er lett påvirkelige mennesker, og det er ikke mye som skal til. Problemet er at det er stillere på Gjemselund enn i grava, så dommeren bryr seg ikke.

Hadde spillere, trenere og ikke minst publikum hvert mye mer "på", er jeg sikker på at KIL hadde fått flere avgjørelser med seg.
Se bare på dommerne og linjemennene når de dømmer foran f.eks klanen. De blåser i fløyta og vifter med flagget så fort en vålerengafaen så vidt slepper en liten smyger i sinne

Last edited by A4Tech on 14 Jun 2011, 21:51, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 07:44 
Grævling

David Justice wrote:
Janko wrote:
....fatale feilkjøpene til Frk. Amundsen....

Tror faktisk Amundsen hadde fint lite å gjøre med at folk som Holmen, Niang og Myhre endte opp i KIL, tror det er andre som tredde disse spillerene ned over ørene på Amundsen uten at han hadde så mye å si om saken. Muligens noe av årsaken til at han forsvant, men... det er nå bare noe jeg tror.

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 07:45 
Grævling

lfc wrote:
Førsund-Joseph-Wigum-Fazlagic

Førsund på back fungerer ikke, bare å høre med folk på Hamar ang. den saken ;-)

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 12:00 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
David Justice wrote:
Janko wrote:

Tror faktisk Amundsen hadde fint lite å gjøre med at folk som Holmen, Niang og Myhre endte opp i KIL, tror det er andre som tredde disse spillerene ned over ørene på Amundsen uten at han hadde så mye å si om saken. Muligens noe av årsaken til at han forsvant, men... det er nå bare noe jeg tror.

Det må være veldig trist for Kim Holmen og lese både her inne, og i Glåmdalen. Jeg ser en sympatisk spiller som jobber, sliter og løper hele tiden. Å sette han i samme bås som Thomas Myhre blir så feil.... :!:

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 15:03 
Klubbdirektør

Enig med Libra her. Hadde alle jobba like hardt som Holmen hadde det blitt bra. Synd han mislykkes foran mål hver gang. Kanskje det hadde hjulpet med et par kamper og noen mål på b laget.

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 17:09 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Enig med Libra her. Hadde alle jobba like hardt som Holmen hadde det blitt bra. Synd han mislykkes foran mål hver gang. Kanskje det hadde hjulpet med et par kamper og noen mål på b laget.

Akkurat det med og mislykkes foran mål, tror jeg sitter mellom ørene hans. Han gjorde det jo mye bedre i treningskampene i vinter. Og det blir ikke bedre av "drittslenging". Kjeft på dommere som gjør en dårlig jobb, og støtt egne spillere i medgang og motgang. Det er min filosofi :D

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 18:24 
Grævling

Libra wrote:
Raggen wrote:
David Justice wrote:
Janko wrote:

Det må være veldig trist for Kim Holmen og lese både her inne, og i Glåmdalen. Jeg ser en sympatisk spiller som jobber, sliter og løper hele tiden. Å sette han i samme bås som Thomas Myhre blir så feil.... :!:

Nå dreier vel "båsen" min seg om hvordan folkene kom til KIL, og at Amundsen trolig ikke hadde så mye å gjøre med dette.

Og fint lite annet...

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 18:31 
Klubbdirektør

Jeg skjønte det. Men når du beskriver som du gjør med "disse folka som Amundsen fikk tredd nedover hodet", og Kim Holmen er en av dem, så tror jeg absolutt det vil oppfattes negativt av Kim Holmen, hvis han skulle lese det.

Det var bare "dråpen" for mitt vedkommende. Det skjærer meg i hjertet når en spiller som så tydelig VIL, og jobber livet av seg for og få til noe, får så mye kritikk som han gjør. Han har på en måte blitt selve syndebukken for alt som går galt. Og det synes jeg absolutt ikke han fortjener.

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 19:23 
Grævling

Ja ja, jeg håper og tror gutten selv har tykk nok hud til å "ta denne" og tilsvarende. Mitt mål med språkbruken her var uansett å poengtere at det kanskje ikke var Amundsen som valgte ut folket som ble omtalt som feilkjøp.

Så får jeg håpe Holmen eventuelt blir såpass irritert av min språkbruk at han på pur faen denger inn 4 mål i Bodø i morgen, hadde passet meg helt fint ;-)

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 19:45 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Ja ja, jeg håper og tror gutten selv har tykk nok hud til å "ta denne" og tilsvarende. Mitt mål med språkbruken her var uansett å poengtere at det kanskje ikke var Amundsen som valgte ut folket som ble omtalt som feilkjøp.

Så får jeg håpe Holmen eventuelt blir såpass irritert av min språkbruk at han på pur faen denger inn 4 mål i Bodø i morgen, hadde passet meg helt fint ;-)

Jeg skjønte absolutt hva du mente. Det er nok ikke din kommentar her som knekker han, i så fall. Men litt her, og litt der kan bli en stor påkjenning, samlet. Og da våkner "KIL-hønemora" i meg, med alt hva det innebærer :mrgreen: Dere mannfolk skal nå alltid være så harde med hverandre :)

Jeg håper hver kamp at han skal lykkes. Nesten mer for hans egen del - enn for lagets, mange ganger. Håper han scorer i morgen. 1 mål i det minste... :wink:

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2011, 20:01 
Klubbdirektør

Jeg skjønner ikke helt dette med Holmen. Han var god i treningskampene i fjor. Og med et trenerbytte ble han brukt feil. Har fortsatt trua på han og var utrolig glad da han scoret mot Ranheim. Håpet åå et Holmen-mål i morgen.

Når dette er sagt synes jeg vi skal innrømme at han ikke er den som har skuffet mest i år.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]