ManUtd wrote:
eidskogkongen wrote:
SPURS wrote:
først må han jo klare å score mål!
Etter kampen mener jeg da, på samma måte som eddie hadde dansen sin

Har det vært så mye å feire denne sesongen da?
Greit med feiringer fra spillere som bidrar til poeng og har sjarm (og helst noe å bidra med). Så denne tråden bør jo slettes. Ta heller en tråd for Henry J. som burde prøve å etterligne Eddy eller at Arnar bør kamme barten etter kamp. Evt at Güven eller Linnes finner på noe. Eller Samir eller Holmen Johansen, Pierau, Ørjan, Tuelo, Dosso, Sjøli, Ryen, Sundby, Korbøl, Skårdal, Dixon, Wigum, Solum, Aas, Krogh, Lindstad, Rostille, Hansen eller Deinoff.
Å spørre om at Holmen skal flashe noe foran supporterne er litt dumt i mine øyne. På banen er han bare daukjøtt. Ingen grunn til å ha han der. Vi spiller med 10 spillere + en som kan ta innkast som ingen kan heade i mål (med unntak av Arnar) så lenge han er på banen. Siste seriekamp viste jo det ganske så godt.... Sett inn en junior som vet hva en ball er så går alt så meget bedre.
Men å oppfordre til at stallens dårligste spiller skal gjøre noe spesielt foran supporterne syns jeg er dumt. Både for supportere og for spilleren selv. Jeg hadde jo holdt kjeft om ikke denne tråden hadde kommet...