KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 21:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 25 Apr 2011, 20:10 
Kaptein

surt å miste 2 poeng på slutten av kampen.
men for en debut av Solum, absolutt en spiller som kan gjøre det bra i KIL drakta!

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 20:22 
Klubbdirektør

Til tider ufattelig dårlig! Men maken til elendig dommer skal man også lete lenge etter!!

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 20:24 
Klubbdirektør

Må ærlig innrømme at jeg savner en trener som viser engasjement og pusher spillerne fra sidelinja...

Har Brogeland gjort noe annet enn å sitte på benken i 2 * 45 min i kampene så langt?

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 20:38 
Karlsen wrote:
Og med Tuelo, Holmen og Guven offensivt nå med stor bevegelse og stor vilje så kan dette bli en morsom sesong hjemme. Hødd skal tas!

Iallefall Guven har de nevnte tinga............
Tuelo burde kanskje begynne å trene litt?

PostPosted: 25 Apr 2011, 20:48 
Trener

Godt å se at et skikkelig goalgetter talent får sjansen og griper den. KIL trenger virkelig en slik type. Veldig surt å gi fra seg seieren på overtid.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 20:56 
Trener

Blir så lei etter sånne kamper. Rote bort 2 viktige poeng på overtid. Og dommeren gjorde så mye rart at jeg har ikke sett på makan! Hødd skal og MÅ bankes hjemme på Gjemselund ellers er jeg redd dette blir en kamp om å overleve.

Solum gjorde mer på knappe 30 min enn det Holmen har fått til så langt i år, så ingen tvil om hvem som burde starte på topp neste kamp.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 21:00 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Må ærlig innrømme at jeg savner en trener som viser engasjement og pusher spillerne fra sidelinja...

Har Brogeland gjort noe annet enn å sitte på benken i 2 * 45 min i kampene så langt?

Nei, det har han ikke. Som jeg savner Tony G. og hans entusiasme og engasjement :cry:

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 21:10 
Forumlegende

Linnes viste mye i dag.
De gangene han raidet ble det farlig og muligheter.
Det er verdens 1000.underverk om trenerne fortsetter med å bruke ham på back.

Gå over til klassisk 4-3-3.
Kjør Linnes - Solum - Guven på topp.
Da blir det mer fart forover enn i dag.
Tuelo og Berg Hansen + 1 til på midten.

Apropos Guven.
Visst er han god og underholdende, men sinker også spillet med masse ekstra vendinger hit og dit som ender med støttepasning.
Med mer 4-3-3 som vist kan dette løses opp.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 21:23 
Trener

Forøvrig noe merkelig valg av dagens spiller. Joseph Henry var vel bestemann i dag til tross for sedvandelige feilpassninger.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 21:38 
Klubbdirektør

Joseph var den beste i dag også ja. Men å klage på dommern i hver kamp er for dumt. Spillerne må skjønne at alle man skal i forsvar for å demme opp når det er 1 min igjen. Men neida, står og sover på rundt 20-30 meter. Hadde Kil spilerne hadde samme innsatsen som det Hødd hadde, hadde vi vunnet. Man må spille til kampen er over.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 21:41 
Klubbdirektør

2 tapte poeng i dag. Hødd skal slås hjemme, men vi er for lite farlige fremover. Bortsett fra Solum da...knalldebut!
Linnes var også tilbake i slag. Syns han var vår beste i dag.

Forresten...ikke ofte jeg klager på dommeren, men i dag var det skralt. Hoveddommer'n og han på linja mot hovedtribunen var jo helt bortreist.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Last edited by gonzo99 on 25 Apr 2011, 21:47, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 21:47 
Forumlegende

Synd at man slumser bort seieren på overtid, med seier hadde Solum vært gud. Enig med Ivo at en klassisk 4-3-3 passer det spillermatrialet vi har bedre, Holmen passer ikke inn som midtspiss i ett 4-3-3, men det Solum viste i dag gjør at jeg tror han kan funke i den rollen, Bra bevegelse, bra avsluttnninger og sterk nok til å holde på ballen, Holmen har ikke overbevist og blir for lett mot sterke midtstoppere, synd egentlig for han viste mye bra i forsessongen og jobba mye bedre enn tidligere. Ikke enig i at Güven var banenes beste i dag, han prøvde på en del og hadde flere fine finter, men spilte for trangt og inneffektivt. Ørjan og Linnes var tilbake i form og Ørjan styrte store deler av kampen løp mye og regjerte høyt og lavt på bana, raidene til Linnes er det en egen klasse på og i dag holdt han ok nivå deffensivt selv om kantspillerne til Hødd av og til kom litt for lett til, men det var jevnt fordelt på hans kant og venstresiden. Christian Aas sliter veldig og har flere tabber som skaper sjanser for Hødd, Hødd skaper lite på egen hånd, det meste av det de får til skyldes tabber av oss, dette må vi rette på. Syns Tuelo var mesr positiv enn på lenge, men skulle hatt litt mer krutt i bena på avsluttnigene sine, det vet vi at han har inne. Ingen stor match av oss, men forbedringer i forhold til de to forrige kampene, hadde dog forventet mer enn 4 poeng etter fire kamper, hadde regnet med mer enn 6 og i så fall er det ikke godt nok så fortsett hard jobbing, cuppen mot Fjellhamar blir ikke noe walkover så se på det som en vanlig serirekamp og start med sterkeste laget og med Solum på topp, test også gjerne ut en 4-3-3 formasjon.

Jeg syns det så ut som om Hødd hadde 4 bytter, var det jeg som hadde solstikk i påskesola?

Last edited by mikeb on 25 Apr 2011, 21:50, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 22:27 
Klubbdirektør

Utrolig skuffende. 1 poeng føles som tap. Hødd bør man slå både borte og hjemme. KIL hadde flest sjanser og burde scoret flere mål, men kampen varer til dommern (ikke den beste nei) blåser. Så ut som gutta var mer opptatt av å hale ut tida enn å forsvare seg. Volleyskuddet til Hødd var pent nok.
Ser man på Hødds sesongåpning så har de ikke tapt enda i år. Sånn sett er det ikke overraskende at KIL fikk problemer. Vi mangler fortsatt en del på samhandling og vilje i duellene, men laget framstod i dag på en bedre måte enn i de siste to tapene heldigvis. Guven var igjen dominerende. Linnes var frampå. Syns Ørjan, Henry og Krogh Gerson var bra. Og Solum bør starte i neste kamp!

4-3-3 høres spennende ut. Jeg ser gjerne at det prøves. Uansett er alt annet enn seier framover under pari.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2011, 23:29 
Spiller

ivo wrote:
Gå over til klassisk 4-3-3.
Kjør Linnes - Solum - Guven på topp.
Da blir det mer fart forover enn i dag.
Tuelo og Berg Hansen + 1 til på midten.

Enig med deg at vi bør gå over til 433. Men mener at vi må beholde Linnes på backen i en 433 formasjon. Jeg mener at han (og Fazlagic) kommer mer til sin rett som en god offensiv back i 433, det vil generere mer plass for en back som Linnes. Dette så vi ifjor.
Men ja, kjør 433!
Gjerne slik;
Holmen Johansen
Linnes, Førsund, Shindika, Fazlagic
Krogh Gerson, Berg Hansen, Aas
Tuelo, Holmen/Solum, Guven

Profile  

PostPosted: 26 Apr 2011, 09:41 
Trener

F... glemte skjerfet mitt på felt L i går. Langt rødt & hvitt supporterklubb skjerf.
Ingen her som fant?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]