KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 22:00

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: 17 Apr 2011, 20:58 
Klubbdirektør

En patetisk fotballkamp.
Samtlige spillere var rett og slett ræva, Tobias var vell den eneste som faktisk ikke skal få slakt.
Hvis Pierau er det eneste alternative til Linnes, ja da sliter vi hvis ikke Martin finner formen litt brennkvikt!

Ingenting fungerte i dag.

En annen ting som irriterte meg (skulle ikke så mye til idag) var Per Brogeland. Mannen satt vell i 89 min. stille på benken og så på tidenes dårligste KIL kamp. ETT jævla bytte. Det sitter unge gutter klare som egg på benken og ser på en gjeng umotiverte surrehuer og så blir det ett bytte under hele kampen? Kunne tatt ut akkurat hvem faen han ville, det hadde ikke vært feil uansett!!

Kamper mot MIF, Alta og Sundet har gitt oss 3 poeng.
2 dårlige kamper og 1 elendig.
Breddefotball neste!

Profile  

PostPosted: 17 Apr 2011, 21:13 
Spiller

Slitsomt å sitte å se på noe så trøtt...hvor var viljen? Iveren? Ønsket om å vinne?

Skal ikke påberope meg å være ekspert...men fortell meg én ting: er det bare jeg som ser at når gutta klikk-klakker kjapt langs bakken i lengderetningen, er det få som henger med - og da kommer sjansene? er det bare jeg som ser at langpassninger mot Holmen når forsvaret til motstanderne ligger kompakt på 16 meteren, er døfødt?

Puh, håper virkelig dette bedrer seg til kampen mot Hødd...enda mer slitsomt å se på dårlige kamper live...

Profile  

PostPosted: 17 Apr 2011, 21:56 
Spiller

Helt enig med ivo. Hvorfor gjøre det så vanskelig hele tiden? Gutta skal absolutt prøve "c-moment-pasninger" i angrep. Skyt fra 20 m og inn for H....

PS: Litt annet sting i de offensive løpa til LSK og VIF i kveldens kamp.

Profile  

PostPosted: 17 Apr 2011, 22:02 
Reserve

Endelig ser de fleste hva noen av oss mente tidligere i vinter... Det var en katastrofe å hente en Dosso til en allerede godt besatt midtbane i stedet for en til to forsvarsspillere. Alle i Kil ledelsen og andre må snart forstå at skader og karantener er en del av fotballen. I fjor reiste Kil rundt i Tippeligaen med 12-13 mann på det værste. Hva som skjer hvis vi får langtidsskader på Førsund/Joseph/Guven tørr jeg ikke tenke på. Overgangsvindue åpner 1 august...det er vel 14 kamper pluss cup før Kil kan gjøre noe.

Profile  

PostPosted: 17 Apr 2011, 22:05 
Kaptein

elendig..

Profile  

PostPosted: 17 Apr 2011, 22:25 
Trener

allan wrote:
Endelig ser de fleste hva noen av oss mente tidligere i vinter... Det var en katastrofe å hente en Dosso til en allerede godt besatt midtbane i stedet for en til to forsvarsspillere. Alle i Kil ledelsen og andre må snart forstå at skader og karantener er en del av fotballen. I fjor reiste Kil rundt i Tippeligaen med 12-13 mann på det værste. Hva som skjer hvis vi får langtidsskader på Førsund/Joseph/Guven tørr jeg ikke tenke på. Overgangsvindue åpner 1 august...det er vel 14 kamper pluss cup før Kil kan gjøre noe.

Ja da, men det enkleste hadde vel vært å behold Eddie og/eller Håkonsen. Dessuten lite stor katastrofe at man ikke hentet en angrepsspiller, slik at Holmen kunne trene avslutninger på B laget i år. Men dette blir jo egentlig en håpløs diskusjon. Det skulle kuttes til beinet bestemmte Njøsen og inntektene til Riseth ville han ikke ha. Dermed sparebluss og nedrykkstakter. Det blir kjedelig uten noe fotball lag å følge, men det er nok bedre å ta seg enn joggetur enn å se en slik kamp som den vi fikk servert i dag.

Profile  

PostPosted: 17 Apr 2011, 22:26 
Klubbdirektør

Fryktelig trist....når det går KIL-kamp på tv, og jeg kjenner at jeg ikke orker og se på :|

Profile  

PostPosted: 17 Apr 2011, 23:19 
Klubbdirektør

Tenk på oss som tok turen opp til bygda da. Det fineste der oppe var været. Knall bra.

Profile  

PostPosted: 17 Apr 2011, 23:26 
Klubbdirektør

Huff ja. Det er jo enda verre. Men jeg så jo at det var bra vær der oppe :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2011, 01:18 
Klubbdirektør

Det beste med å ta turen var å høre på alle kommentarene fra kil supporterne. Lo meg skakk enkelte ganger!! 1 og 2 og 3 rasister/ supportere var konge! Kommer den tromma på gjemselund, håper jeg noen er så "slemme" å kvestrern!!

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2011, 13:45 
Forumlegende

Så ikke kampen, men ut i fra sammendraget på kil.no så det ikke bra ut. Selv om Sundet ikke var veldig gode fikk de leke seg mot oss og på 1-0 målet fikk de jo all plass i verden selv om det lukter off side.
Men med to tap så ble det i hvertfall litt aktvitet på forumet igjen, håper på seier neste gang så roer det seg vel ;)

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2011, 15:35 
Klubbdirektør

Greit at vi taper, men det må jo gå an å prøve å få til noen mål sjanser. Er jo ingen som tørr å prøve å gå selv eller tørr å skyte. Skjønner heller ikke hvorfor Brogeland bruker Krogh som ving. Der for han jo ikke brukt det han er god til. Hvis ikke B har sett noe vi ikke har sett da. Dosso er jo her for å spille defensivt og da gjør han det. Desverre. Tenk å prøve han lenger opp på banen. Å få noe mer kraft fremover. Det er det Kil trenger om dagen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]