KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 21:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sesongen 2011
PostPosted: 10 Mar 2011, 22:36 
Saftblander

Fikk sparken er vel det rette ordet. Nå kan jeg legge meg med god samvittighet.

Last edited by kilerbest on 10 Mar 2011, 22:38, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 22:42 
Klubbdirektør

:D Ikke noe dumt valg av Rønningen. :D

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 22:49 
Klubbdirektør

Sto vel noe i avisa her om dagen som kunne tolkes dit hen at Rønningen ikke maktet dette. Tull å spekulere i om han har fått sparken. Jeg er overbevist om at han kom frem til dette selv. Men hva har han kostet KIL i form av kompensasjon til Sander?

Har ikke sett Rønningen i kamp men det virker ikke som han har vært i nærheten av å være god nok. Men dette tyder vel på at noen i KIL har gjort litt dårlig research på forhånd.

Ellers var deg intervju med Korbøl i Østlendingen i dag. Hadde ikke hørt noe fra KIL om kontrakt.

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 22:50 
Spiller

Freddien wrote:
Rønningen sier opp kontrakten.
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=3107
Da fikk vel kritikerne det som de ville ? :twisted:

Trist, håper han blir fulgt opp av KIL på en eller annen måte.
Dette forklarer jo da hvorfor de har hentet inn en "tredje"keeper i Astallen. I lys av det mener jeg at Deinoff er en god løsning. Sikkert ikke den dyreste løsningen heller.
Mitt poeng har ikke vært å være kritisk til Rønningen, om du har oppfattet det slik. Jeg har ikke engang sett han spille, hverken på KIL eller Sander. Jeg var skeptisk til å bruke så mye ressurser på keepere (3stk) da man har så begrenset med ressurser,

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 22:54 
Reserve

En keeper fra 2 div på snart 35 er vel neppe noe varp Ivo:) Uansett trengte vi en keeper. Kil har jo rett og slett driti seg loddrett ut ved å signere Rønningen i utgagspunktet. Bra gjort at man tar konsekvensene av dette og avslutter avtalen. Det er jo tross alt ingen fritidsklubb som drives.

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 22:55 
Spiller

Neil Lennon wrote:
Ellers var deg intervju med Korbøl i Østlendingen i dag. Hadde ikke hørt noe fra KIL om kontrakt.

Oppsiktsvekkende. Ikke lenge siden Brogeland uttalte seg til Glåmdalen på en måte som kun kunne tolkes dithen at Korbøl kom til å få kontraktstilbud...

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 22:59 
Klubbdirektør

allan wrote:
Det er jo tross alt ingen fritidsklubb som drives.

Takk for opplysningen. Har nesten trodd det ved flere anledninger de siste årene.

Men signeringene i dag gir meg en god magefølelse

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 23:04 
Kaptein

kommer rønningen å gå tilbake til sander da eller?

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 23:13 
Spiller

HeiHei wrote:
kommer rønningen å gå tilbake til sander da eller?

Skal jeg tolke hjemmesida til Sander kan det virke som om Rønningen spilte treningskamp for dem igår???
http://www.sanderil.no/nyheter.asp

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 23:14 
Klubbdirektør

Synd at Rønningen ikke lyktes i KIL. Deinhoff er antagelig en som man er trygg på vil prestere på høyt nivå. Bra at Tobias får konkurranse om plassen. Dessuten morro å følge keeperserien på NRK der Linstad er blant de 11 utvalgte til å gå videre.

Dosso fra LSK er for meg en ganske ukjent spiller, men etter å ha lest litt om ham i kveld virker han å være en som kan ha en lys framtid på Kongsvinger.

Hvis det nå går i boks med Korbøl og Gundersen så begynner det å ligne på en mer lokal profil også. Og kanskje er det lov å drømme om noe uventet og spennende som kan dukke opp i stallen? Begynner å haste i så fall. Spennende dager i vente :wink:

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2011, 23:29 
Reserve

Hvis totalbelastningen for Rønningen har vært i overkant, kan det også forklare svake prestasjoner på banen, uten at jeg heller har sett han spille.

Jeg synes Dosso er en spennende signering. At han ikke har lykkes i LSK betyr ikke stort; en ung spiller i et fremmed land kan trenge trygge rammer rundt seg. En mindre klubb på et mindre sted, med mange spillere i samme alder, og sannsynligvis langt flere kamper - han kan fort blomstre.

Men igjen. En forsvarsspiller er sterkt savnet. Ser ellers for meg at Gundersen eller Korbøl kompletterer troppen.

Profile  

PostPosted: 11 Mar 2011, 00:39 
Klubbdirektør

Hadde dere sett Rønningen i de kampene han har spilt, hadde dere også ropt på en annen keeper. Så skjønner egentlig ikke hvorfor Kil tok han hit heller.

Profile  

PostPosted: 11 Mar 2011, 12:20 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Roller wrote:
Roffa wrote:
Går TAG til Ham skam skal jeg like å se trynet til de som har rost han opp i skyene den siste tiden og sagt han har blitt voksen og forandra!!

Må si meg litt enig her altså.. Er kanskje litt bastant her, men jeg mista virkelig trua på den gutten etter de opptøyene han skapte sist i KIL.. Så mitt tips blir at gutten velger Skamma..

http://h-a.no//Nyheter//Nyheter/tabid/7 ... eView=true

Detta var ei bombe... NOT.. Den gutten der har je null & niks til overs for gitt.. Velger Det som jeg håper alle KILsupportere ville se komme.... Gunda er historie... En forferdelig historie.. :evil:

Last edited by Roller on 11 Mar 2011, 12:22, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 11 Mar 2011, 12:51 
Reserve

Det var som forventet med Gundersen, og spillere som ikke vil spille for klubben har vi ikke bruk for.

Denne; http://www.glomdalen.no/kil/article5523876.ece
Åge Steen til Glåmdalen: "Rimelig fornøyde". Her sier han at de er tålig fornøyd med stallen, at det ikke skal signere flere spillere med mindre det kommer en ekstern investor på banen med midler for signering av en riktig type spiller. Det skal forhandles om utdanningskompensasjon slik at det er mulig Skårdal og Korbøl kan signeres, og troppen vil da telle 20 mann.

Altså:
- ingen flere rutinerte spillere (unntatt Deinoff)
- ingen flere forsvarsspillere

Jeg ser fram til en spennende sesong med mye angrepsfotball, siden angrep er det beste forsvar og vi har et hylende, skrikende behov langt mer bredde her. Noen må omskoleres og det må skje i en vanvittig fart.

Jeg vurderer det slik at vi skal klare å kjempe rundt en 5-6. plass, med mindre vi får en utfordrende skadesituasjon, eller ryker på en tapsrekke vi ikke klarer å snu - for nivået er jevnt og "alle kan slå alle". Og da kan vi meget vel klare å rykke ned, det er det bare å innse.

Profile  

PostPosted: 11 Mar 2011, 13:32 
Klubbdirektør

catoholtet wrote:
Det var som forventet med Gundersen, og spillere som ikke vil spille for klubben har vi ikke bruk for.

Det ble visst for mye for han, av blant annet supporterhets :roll:

http://www.glomdalen.no/kil/article5523787.ece

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]