Knashaug wrote:
Innflytteren wrote:
Syns Arnar og Linnes er trygge bak...Magnusson bommet på ballen i trekket før det første målet til Mjøndalen - og var en smule på etterskudd gjennom hele kampen synes jeg. Ellers er Guven et stadig uromoment. Solum syntes jeg ikke gjorde noe spesielt vesen av seg, Tuelo er bare en skygge av seg selv. Ola Erling Korbøl gjorde to mål, så han vet tydelig hvor kassa står hen. Gerson / Berg jobbet til tider bra - men etter de 20 første minuttene ble det fryktelig mange feilpassninger og dårlige valg. Dixon har guts og sprut i beina - tror han kan gjøre det bra ut over. Keeperen synes jeg må ta en god slump av skylda for alle 3 målene - spesielt det første hvor det nesten så ut som han la seg ned? eller snublet? eller noe?
Ja-ja...de har heldigvis litt tid på seg til å få samkjørt ting...med trykk på "litt tid"...
Ser ikke helt hvordan du kan gi Rønningen delskyld i det første målet. Er vel strengt tatt Magnusson som bomma på ballen.. Før den havner på kant, hvor man ser en passiv Fazlagic.. Og et innlegg, hvor linnes er litt uheldig, med å få et innløp bak ryggen, på 6 meter... Rønningen havner nok litt bakpå, men om man skal dele skyld her, bør nok ikke han stå på den lista!!!
Jepp, Magnusson bommer på ballen i en situasjon hvor han tilsynelatende har full kontroll - og det i sin tur gjør nok at både Fazlagic og Linnes havner litt på etterskudd...men for meg ser det likevel ut til at Rønningen nærmest legger seg ned selv om hele storhallen ser ballen gå i bakken først og så i en høy bue - i sakte film...men ok, kan hende jeg tar feil.
Uansett...Rønningen er fersk - og trenger nok tid til å få "gå seg til"...at han er et talent med fremtiden foran seg er det ikke noe tvil om.