KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 09 May 2025, 01:47

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sesongen 2011
PostPosted: 21 Jan 2011, 10:29 
Klubbdirektør

Brogeland sier i dagens avis at det er mange som må spille på uvante plasser pga mangel på forsvar spillere. Men da lurer jeg på: Det må da være noen som spiller i forsvar på NTG og Øvrebyen lagene? Eller bruker dem ikke forsvar i sine kamper?

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 12:03 
Saftblander

Jeg ser det er tatt med mange juniorspillere i troppen, og de fleste der er midtbane/angrepsspillere. På NTG går det i alle fall ingen gode forsvarsspillere, så da er det bedre å gjøre Kim Holmen til stopper for noen minutter, hvis det trengs.

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 14:07 
Trener

Quote:
da er det bedre å gjøre Kim Holmen til stopper for noen minutter, hvis det trengs.

Huff nei, Holmen snubler av vindkast. Nå er vi jo inne i en hall, men det kan bli litt trekk i lufta inni der så behold han på benken

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 14:24 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Juniorlegende wrote:
HeiHei wrote:
http://www.sandnesposten.no/modules/module_123/proxy.asp?C=134&I=43902&D=2&mid=91

"Sandnes Ulf vurderer også 31 år gamle Edier Frejd som er løst fra kontrakten med Kongsvinger. Han kan spille både midtstopper og spiss."

han kan da ikke velge sandnes ulf isteden for KIL, da må kontrakstilbudet til KIL være dårlig.

Vel, nå har i alle fall Sandnes Ulf hentet 3 forsterkninger med tippeliga erfaring, i Skjølsvik og Mbar Diouf fra Molde og Saaliti fra Hønefoss. Samt at de da vurderer Emil Haucke(nybergsund) og Edier Frejd. Lukter litt mer satsing det enn å hente 3. divisjonsspillere.

De har vel mer å satse med da antagelig. Sandes har jo mye folk å ta av så ressurser burde finnes. Tar for alvor opp kampen med Bryne om å være det beste lokale laget etter Viking?

KIL må være nøkterne og kan nok ikke konkurrere om så veldig mange av de mest attraktive spillerne. Håper laget i år blir såpass bra at vi i det minste kan klore oss fast midt på tabellen et sted. Alt annet tar jeg som bonus. Men jeg gleder meg til en ny sesong. Kan ikke i mine villeste fantasier tenke meg at det kan bli en så turbulent sesong som i fjor.

Støttes. Tar også alt annet enn bedre enn en 6.plass som en bonus. Det er et helt annet KIL-lag på så mange måter i år. Om noen år derimot, har forhåpentligvis de unge og lokale fått blomstre såpass at vi har et slagkraftig lag som kan kjempe om opprykk

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 14:54 
Saftblander

Veldig enig der A4tech! Tror nok det er en 11`er som kan hamle opp med de fleste lagene i 1.divisjon, men at det bak blir litt tynt. Men tror absolutt at dette er en stall for framtiden. Blir spennende å se hva gutta kan gjøre i kveld.

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 15:07 
Materialforvalter

Janko wrote:
Brogeland sier i dagens avis at det er mange som må spille på uvante plasser pga mangel på forsvar spillere. Men da lurer jeg på: Det må da være noen som spiller i forsvar på NTG og Øvrebyen lagene? Eller bruker dem ikke forsvar i sine kamper?

Nå har vell ikke dem egne lag ? Da dem spiller på andre lokale lag i distriktet. Og man vil vell helst at spillerne på KIL skal få mest mulig spilletid før sesongen starter..

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 15:10 
Reserve

Drublic wrote:
Quote:
da er det bedre å gjøre Kim Holmen til stopper for noen minutter, hvis det trengs.

Huff nei, Holmen snubler av vindkast. Nå er vi jo inne i en hall, men det kan bli litt trekk i lufta inni der så behold han på benken

I alle dager?! Hva har Holmen gjordt deg? Har han vært så dårlig i vinter altså?

Jeg har trua på Holmen. Jeg syns han kom seg på slutten av sesongen i fjor, og vet ikke hvor mange ganger jeg reiv meg i håret over manglende pasninger i bakrom, da han gikk på fine løp.

Nå sitter jeg ikke med statistikken for sist sesong foran meg, men mener å ha fått med meg at han var blant de som var delaktig i flest av KILs mål, en viktig spiller m.a.o.

Ja, han har brent noen sinnsyke sjanser, og har innimellom gått på trynet i situasjoner det syns veldig godt, men samtidig - med hurtigheta og bevegelsene han har - så skaper han veldig mye trøbbel for et forsvar, og gir også plass til andre.

Fikk også med meg en frustrert spiller på Sola flyplass i prat med Gustavsson - det er vel ikke mer enn et par-tre sesonger siden han var aktuell (takka nei?) for serievinner Stabæk? Og nå får han kritikk (tildels vanvittig usaklig også) fra alle og enhver.

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 15:37 
Klubbdirektør

Jeg har trua på Holmen i år. Så han inne mot Hønefoss i treningskamp. Da var han god. Med litt selvtillit og en god start tror jeg dette blir bra. Men jeg vil heller bruke han på siden enn som midtspiss.

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 16:29 
Materialforvalter

Neil Lennon wrote:
Jeg har trua på Holmen i år. Så han inne mot Hønefoss i treningskamp. Da var han god. Med litt selvtillit og en god start tror jeg dette blir bra. Men jeg vil heller bruke han på siden enn som midtspiss.

Personlig mener jeg at dette er feil bruk av Holmen.. Slik vi så i fjor, når han spilte kant.. Slik Kil spiller (hvertfall spilte) skal kantene følge motstanderens back helt eller delvis. Dvs at Holmen ble liggende 30 meter lavere enn motstanderens firer. (Selv når vi ble spilt lave) Derfor fikk man ikke benyttet Holmens spisskompetanse i den grad man ønsket. Fireren fikk da veldig god til til å falle av, og tette bakrommet, før Holmen i det hele tatt var på linje med de..

Skal Holmen brukes, bruk han som spiss!!

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 23:27 
Klubbdirektør

Hvor ble det av disse gutta fra færøyne som skulle prøve seg? Trodde han ene skulle være med mot skamma

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 23:36 
Klubbdirektør

Dem var ikke gode nok. Så dem har reist hjem. Men hvis den færøyske landslagsbacken var dårligere en Landaas, da kunne han vel ikke være edru eller ikke vite hvor han skulle være på banen.

Profile  

PostPosted: 22 Jan 2011, 14:35 
Reserve

Det var flere enn stakkars Landaas som var dårlige i de fireren i går. Kan ikke være lett heller...kommer rett i treningskamp og skal spille med en firer som aldri har vært brukt eller drillet før. Gutten hadde ikke blitt plukket opp av Monaco og U21 landslaget hvis han var helt på jordet. Syns jaggu synd på fyren jeg.

Profile  

PostPosted: 22 Jan 2011, 14:49 
Kaptein

allan wrote:
Det var flere enn stakkars Landaas som var dårlige i de fireren i går. Kan ikke være lett heller...kommer rett i treningskamp og skal spille med en firer som aldri har vært brukt eller drillet før. Gutten hadde ikke blitt plukket opp av Monaco og U21 landslaget hvis han var helt på jordet. Syns jaggu synd på fyren jeg.

enig, gi han litt mer tid.
men vi må prøve andre også.

Profile  

PostPosted: 22 Jan 2011, 15:25 
Klubbdirektør

allan wrote:

Er det ikke da man skal vise hvor god man er da? Skjønner Amundsen for 1 år siden hvis han var likke dårlig sist han var her.

Profile  

PostPosted: 22 Jan 2011, 15:30 
Kaptein

Nå trur jeg du blander Landaas og Fazlagic, Janko.. Landaas var aldri her på prøvespill i fjor!
Men uansett enig med deg, Landaas er noe av det dårligste jeg har sett i en KIL-drakt utfra kampen i går.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]