Drublic wrote:
Quote:
da er det bedre å gjøre Kim Holmen til stopper for noen minutter, hvis det trengs.
Huff nei, Holmen snubler av vindkast. Nå er vi jo inne i en hall, men det kan bli litt trekk i lufta inni der så behold han på benken
I alle dager?! Hva har Holmen gjordt deg? Har han vært så dårlig i vinter altså?
Jeg har trua på Holmen. Jeg syns han kom seg på slutten av sesongen i fjor, og vet ikke hvor mange ganger jeg reiv meg i håret over manglende pasninger i bakrom, da han gikk på fine løp.
Nå sitter jeg ikke med statistikken for sist sesong foran meg, men mener å ha fått med meg at han var blant de som var delaktig i flest av KILs mål, en viktig spiller m.a.o.
Ja, han har brent noen sinnsyke sjanser, og har innimellom gått på trynet i situasjoner det syns veldig godt, men samtidig - med hurtigheta og bevegelsene han har - så skaper han veldig mye trøbbel for et forsvar, og gir også plass til andre.
Fikk også med meg en frustrert spiller på Sola flyplass i prat med Gustavsson - det er vel ikke mer enn et par-tre sesonger siden han var aktuell (takka nei?) for serievinner Stabæk? Og nå får han kritikk (tildels vanvittig usaklig også) fra alle og enhver.