Det kan vi godt ta en diskusjon på....jeg hadde en gang et ønske om å ha et eget "nick" hvor jeg utførte denne "moderator" jobben!! Men....i stedet for å styre veldig med å hoppe hit og dit mellom flere "nick" så valgte jeg å holde meg til mitt vanlige!!
Uansett.....jeg er tildels enig i deg med at jeg og andre moderatorer "bør" holde oss "saklige"....men det bør også resten som skriver her inne gjøre....i hvertfall på KIL-Forumet......så når da andre velger å omtale egne spillere som "graut" og annet fjas så velger jeg til tider å legge meg ned på "deres" nivå. Begynner å bli rimelig lei av alle som klager over KIL's budsjetter osv.... skal folk først klage på slikt så hadde det vært jævlig fint om de samtidig kom med forslag på hva som kan gjøres for å skaffe mer penger!!
En av grunnene til at jeg ble forespurt om å ta denne "jobben" er trolig forde jeg er innom her ganske ofte....og jeg vil påstå at jeg har såpass gangsyn at jeg kan se når det dukker opp innlegg som bør slettes eller flyttes. Hadde det vært opp til meg så kunne vi godt krevd at innlegg under dette forumet (KIL) skulle vært SVÆRT SAKLIGE....så fikk heller piss og fjas legges under noen av de andre trådene!!
Men men.....nå har jeg sagt mitt om dette. På denne siden er jeg en privatperson, med egne meninger.....representerer egentlig ikke supporterklubben. Så hvis du og flere mener at dette blir feil, så kan det sikkert diskuteres om jeg skal droppe denne moderator jobben....eller utføre den under et annet "nick". Jeg har i hvert fall ingen planer om å slutte å si min private mening om saker og ting som diskuteres her inne!!
Dette er ikke ment som en krass respons på ditt innlegg.....heller en åpning for å diskutere saken videre.....men nå blir i hvert fall denne tråden avsporet....så vi kan sikkert ta det videre i egen tråd på et av de andre forumene