KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 01:19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Dec 2010, 10:24 
Grævling

Se mer info her:

http://www.kilsk.com/Hjem.php?nyhetsID=374

Her er oversikten over alle drakter du kan by på frem til søndag 19. des kl 12.00:

Gjenstand - Neste bud

Adem Güven hvit drakt 1,- NOK
Adem Güven rød drakt 210,- NOK
Bobbie Friberg da Cruz hvit drakt 1,- NOK
Bobbie Friberg da Cruz rød drakt 210,- NOK
Carl Erik Torp hvit drakt 1,- NOK
Carl Erik Torp rød drakt 210,- NOK
Edier Frejd hvit drakt 1,- NOK
Edier Frejd rød drakt 1,- NOK
Henry Joseph Shindika hvit drakt 1,- NOK
Henry Joseph Shinika rød drakt 1,- NOK
Kai Olav Ryen hvit drakt 1,- NOK
Kai Olav Ryen rød drakt 210,- NOK
Kai Risholt hvit drakt 1,- NOK
Kai Risholt rød drakt 1,- NOK
Kim Holmen hvit drakt 1,- NOK
Kim Holmen rød drakt 210,- NOK
Kjell Rune Sellin hvit drakt 1,- NOK
Kjell Rune Sellin rød drakt 1,- NOK
Lars Christian Krogh Gerson hvit drakt 1,- NOK
Lars Christian Krogh Gerson rød drakt 210,- NOK
Magne Sturød hvit drakt 1,- NOK
Magne Sturød rød drakt 1,- NOK
Mame Niang hvit drakt 210,- NOK
Mame Niang rød drakt 210,- NOK
Martin Linnes hvit drakt 1,- NOK
Martin Linnes rød drakt 210,- NOK
Olav Dalen blå/hvit drakt 1,- NOK
Olav Dalen grønn drakt 1,- NOK
Olav Dalen svart drakt 1,- NOK
Olav Tuelo Johannesen hvit drakt 1,- NOK
Olav Tuelo Johannesen rød drakt 160,- NOK
Ørjan Berg Hansen hvit drakt 1,- NOK
Ørjan Berg Hansen rød drakt 1,- NOK
Roger Risholt hvit drakt 1,- NOK
Thomas Myhre grønn drakt 1,- NOK
Thomas Myhre svart drakt 210,- NOK
Tobias Holmen Johansen blå drakt 210,- NOK
Tobias Holmen Johansen hvit drakt 1,- NOK
Tobias Holmen Johansen svart drakt 1,- NOK
Yngvar Håkonsen hvit drakt 1,- NOK
Yngvar Håkonsen rød drakt 1,- NOK

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2010, 22:55 
Grævling

Da er hjemmedrakta til Linnes oppe i 2.600 kr, og det er vel bare å melde fra at folk bare har å holde seg unna den drakta, den BLIR supporterklubbens eiendom uansett hva som må til ;-)

Profile  

PostPosted: 14 Dec 2010, 18:26 
Grævling

Ja folkens.... det er fortsatt noen dager igjen, men det var da utrolig hvor labert det var så langt på auksjonen av årets drakter!!! De har vel enda ikke kommet opp i 20.000 kr totalt på alle draktene, og i fjor fikk vi inn 50.000 kr.... tøm lommeboka folkens!! :-)

Last edited by Raggen on 14 Dec 2010, 18:26, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 22:48 
Klubbdirektør

Går disse pengene fra draktauksjonen til KIL, eller supporterklubben?

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 23:09 
Grævling

KIL

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 23:12 
Klubbdirektør

OK. Jeg har bestemt meg for ikke og støtte KIL økonomisk etter at de kvittet seg med Vidar Riseth. Hadde det vært til supporterklubben, så hadde det vært noe helt annet... :roll:

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 23:29 
Grævling

Ja jeg kan vel si meg enig i at det var et merkelig "valg", men å "straffe" dem økonomisk for avgjørelsen vil det vel uanett ikke komme noe godt ut av.... ikke for vår del i hvert fall ;-)

Pengene fra denne auksjonen gikk det første året til nye senger til fødeavdelingen på sykehuset. Var egentlig slik det var planlagt, at pengene skulle gå til et veldedig lokalt formål, år etter år.... men siden den gang har det jo KIL vært økonomisk skakkjørt selv ved juletider, og når Supporterklubben har stått for gjennomføringe så er det vel naturlig at KIL er verdens mest naturlige "veldedige formål" selv ;-)

Og hos oss er det jo ingen fare for konkurs, selv om året har kostet flesk for oss også, så skal vi nå klare oss... bedre da at pengene går til KIL og at vi kan fortsette og ha et lag i byen :-)

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 23:36 
Klubbdirektør

Dette er ikke ment som noen straff fra min side :wink: De klarer seg sikkert uten smågrunkene mine :) Jeg har bare mistet lysten til og støtte dem når de hiver millioner ut av vinduet, av noen merkverdige prinsippielle årsaker 8) Det har bare med mine egne personlige prinsipper og gjøre, ut i fra den vesle informasjonen som har kommet ut. Og noe annet kan jeg ikke forholde meg til :?

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2010, 17:09 
Materialforvalter

Libra wrote:
OK. Jeg har bestemt meg for ikke og støtte KIL økonomisk etter at de kvittet seg med Vidar Riseth. Hadde det vært til supporterklubben, så hadde det vært noe helt annet... :roll:

For en utrolig barnslig holdning. Riseth takket nei til tibudet han fikk fra KIL, og etter det har vi vel ikke hørt så mye om den fantastiske modellen hans. Har ikke sett noe mer om at han har fått avtale med noen andre klubber heller så det var kanskje ikke så genialt likvel.

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2010, 18:09 
Klubbdirektør

Det får være så barnslig det bare vil :wink: Som jeg sa i tidligere innlegg: Ut i fra den informasjonen som har kommet ut i denne saken, så har jeg mistet lysten til og støtte KIL økonomisk. Og det skal vel ikke være noen plikt håper jeg? Og ut i fra denne informasjonen synes jeg at Vidar Riseth er den siste som skal rakkes ned på i KIL-sammenheng. Ellers er vel denne saken rimelig ferdigdiskutert.

Last edited by Libra on 20 Dec 2010, 18:10, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2010, 22:30 
trofast wrote:
Libra wrote:

For en utrolig barnslig holdning. Riseth takket nei til tibudet han fikk fra KIL, og etter det har vi vel ikke hørt så mye om den fantastiske modellen hans. Har ikke sett noe mer om at han har fått avtale med noen andre klubber heller så det var kanskje ikke så genialt likvel.

Vent og se!

PostPosted: 24 Dec 2010, 15:30 
Klubbdirektør

Jeg vant draktauksjonen på bortdraktene til Kai Risholt og HJ Shindika. Da jeg fikk dem i posten i dag hadde imidlertid begge draktene Risholt på ryggen. Så det er sikkert noen som venter på Roger Risholt-drakta si, mens jeg helst ville hatt Shindika-drakta mi...

Noen som vet noe om dette så gi lyd! Har sendt mail til KIL om dette, men siden brakka ikke akkurat er stinn av folk kan vi jo like gjerne ordne opp privat? :wink:

Profile  

PostPosted: 27 Dec 2010, 13:04 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Jeg vant draktauksjonen på bortdraktene til Kai Risholt og HJ Shindika. Da jeg fikk dem i posten i dag hadde imidlertid begge draktene Risholt på ryggen. Så det er sikkert noen som venter på Roger Risholt-drakta si, mens jeg helst ville hatt Shindika-drakta mi...

Noen som vet noe om dette så gi lyd! Har sendt mail til KIL om dette, men siden brakka ikke akkurat er stinn av folk kan vi jo like gjerne ordne opp privat? :wink:

Shindika-trøya mi dukket opp i posten fra KIL i dag, så da er jeg fornøyd :wink:

Spørsmålet er hvem som vant budrunden på R Risholts bortedrakt? Siden auksjonen er fjernet fra QXL husker jeg ikke hvem som ga bud, men kan det ha vært noen som kalte seg mellis? Jeg ta drakta med på kamp eller no til rettmessig eier.

Profile  

PostPosted: 27 Dec 2010, 15:51 
Materialforvalter

Roll wrote:
Roll wrote:

Shindika-trøya mi dukket opp i posten fra KIL i dag, så da er jeg fornøyd :wink:

Spørsmålet er hvem som vant budrunden på R Risholts bortedrakt? Siden auksjonen er fjernet fra QXL husker jeg ikke hvem som ga bud, men kan det ha vært noen som kalte seg mellis? Jeg ta drakta med på kamp eller no til rettmessig eier.

Hva med å ringe administrasjonen? Det er ikke sikkert den som har kjøpt trøya leser på forumet. Jo skulle i hvert fall være på jobb i romjula.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]