KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 22:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next
Author Message
PostPosted: 02 Dec 2010, 17:25 
Forumlegende

Ny markedssjef er ansatt: http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2961

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2010, 17:27 
Materialforvalter

ivo wrote:

Dette blir bra. Dyktig selger og trivelig person.

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2010, 18:53 
Spiller

Draugen wrote:
ivo wrote:

Dette blir bra. Dyktig selger og trivelig person.

Bra å få arvtakeren på plass nå, så en slipper å gå og lure til etter nyttår. Dette kan bli bra det, sies at han skal være dyktig. Men selvfølgelig har han noen store sko å fylle.

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2010, 22:10 
Forumlegende

Helt sikkert en flink fyr.

Men det er jo noe som ikke stemmer i saken ja.
Sitat:
"Bratli har salgserfaring fra tidligere, og har jobbet med sponsorsalg og arrangementer i 10 år. Han håper nå at klubben kan knytte til seg nasjonale sponsorer.

– Jeg har jobbet mye mot nasjonale sponsorer, og har et stort nettverk. KIL har tidligere konsentrert seg mest om de lokale sponsorene, sier den kommende markedssjefen.

Altså signaliserer den nye markedssjefen at man skal gjøre det som vi nærmest har forstått at man ikke skulle gjøre.
Dette betyr vel bare at det "skar seg" mellom klubben og Riseth, uansett hva som offiseilt sies.
Såpen fortsetter.

http://www.glomdalen.no/kil/article5403086.ece

Last edited by ivo on 02 Dec 2010, 22:12, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2010, 22:43 
Spiller

Artig at klubben, der styrelederen for en uke siden ikke skjønte spørsmålet da han ble spurt om de hadde noen ny markedssjef i kikkerten, har ansatt ny markedssjef.... :shock: :lol:

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2010, 22:56 
Materialforvalter

ivo wrote:
Helt sikkert en flink fyr.

Men det er jo noe som ikke stemmer i saken ja.
Sitat:
"Bratli har salgserfaring fra tidligere, og har jobbet med sponsorsalg og arrangementer i 10 år. Han håper nå at klubben kan knytte til seg nasjonale sponsorer.

– Jeg har jobbet mye mot nasjonale sponsorer, og har et stort nettverk. KIL har tidligere konsentrert seg mest om de lokale sponsorene, sier den kommende markedssjefen.

Altså signaliserer den nye markedssjefen at man skal gjøre det som vi nærmest har forstått at man ikke skulle gjøre.
Dette betyr vel bare at det "skar seg" mellom klubben og Riseth, uansett hva som offiseilt sies.
Såpen fortsetter.

http://www.glomdalen.no/kil/article5403086.ece

Han har nok sagt det for å berolige de som er bekymret for at det kun skal være lokale sponsorer. Lars Erik har fulgt debatten rundt KIL godt nok til å vite at det har blitt en sak.

Last edited by Draugen on 02 Dec 2010, 22:59, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 Dec 2010, 00:40 
Klubbdirektør

Bra at det er ansatt ny markedssjef :) . Bratli er ukjent for meg, men jeg regner med han vet hva han går til siden han er fra Roverud. Hell og lykke med jobben!

Profile  

PostPosted: 03 Dec 2010, 08:23 
Forumlegende

Draugen wrote:
Han har nok sagt det for å berolige de som er bekymret for at det kun skal være lokale sponsorer. Lars Erik har fulgt debatten rundt KIL godt nok til å vite at det har blitt en sak.

Og det forsterker bare inntrykket av at man til de grader har glattet over en grunnleggende konflikt.
Som også kan bety at ikke-godkjent firma rett og slett ble for dyre.
Og sannsynligvis har Draugen et godt poeng her.
Det er bare det at det etter min mening virker så klønete det man foretar seg når det gjelder å kommunisere budskaper.
Særlig når man vet alt tullet og rotet som har vært i klubben de siste årene.
Man savner litt mer "ærlighet"...

Profile  

PostPosted: 04 Dec 2010, 00:28 
Klubbdirektør

WTFimNasreen wrote:
Livlig på forumet etter at Libra kasta inn håndklet gitt.. 0 innlegg på 18 timer :roll: Og det midt i silly season og samma dagen Brogis har svart på alle spm dere har lurt på.. håper virkelig ikke folk begynner å bli like likegyldig som det jeg har blitt :|

Nå skal ikke dette bli "min tråd". Men jeg har mottatt så mange fine tilbakemeldinger at jeg har funnet ut at jeg vil fortsette og skrive her inne. Kanskje ikke med så høy intensitet at jeg får henvisninger til Norsk Ukeblad og "nettavhengighet" :mrgreen: Men i hvert fall når jeg føler for at jeg ønsker og kommentere på områder som jeg føler at jeg kan noe om, og er interessert i. Så vi snakkes....innimellom :)

Profile  

PostPosted: 04 Dec 2010, 00:29 
Kaptein

Bra Libra!

har vært helt dødt her etter du stakk

Profile  

PostPosted: 04 Dec 2010, 00:42 
Klubbdirektør

HeiHei wrote:
Bra Libra!

har vært helt dødt her etter du stakk

Takk :) Det var vel aldri mitt ansvar og forsøke og holde liv i forumet. Eller kanskje var det det....Jeg synes det beste vi kan gi gutta er et "levende supporterforum". Men jeg skjønner de som synes det ble for mye av meg.... Jeg ble lei av og se mitt eget nick øverst hele tiden selv også :shock:

Last edited by Libra on 04 Dec 2010, 00:44, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Dec 2010, 01:21 
Klubbdirektør

Nå skal jeg gjøre et lite feminint eksperiment her inne som ikke har noe med fotball og gjøre. Eller det har vel kanskje det , i og med at broren hans er en av KIL's store supporterte og journalist i Glåmdalen. En av verdens største stemmer har i disse dager gitt ut sin "very best of" 4 år etter sin død:

http://www.youtube.com/watch?v=Nu5qlVFccww

Liker dere den ikke, så drit i den. Og er det feil og poste den her, så slett den. Men VAKKERT, det er det...Og ikke sleng dritt :?

Profile  

PostPosted: 04 Dec 2010, 14:17 
Forumlegende

Libra wrote:
WTFimNasreen wrote:
Livlig på forumet etter at Libra kasta inn håndklet gitt.. 0 innlegg på 18 timer :roll: Og det midt i silly season og samma dagen Brogis har svart på alle spm dere har lurt på.. håper virkelig ikke folk begynner å bli like likegyldig som det jeg har blitt :|

Nå skal ikke dette bli "min tråd". Men jeg har mottatt så mange fine tilbakemeldinger at jeg har funnet ut at jeg vil fortsette og skrive her inne. Kanskje ikke med så høy intensitet at jeg får henvisninger til Norsk Ukeblad og "nettavhengighet" :mrgreen: Men i hvert fall når jeg føler for at jeg ønsker og kommentere på områder som jeg føler at jeg kan noe om, og er interessert i. Så vi snakkes....innimellom :)

Det var en virkelig gladmelding!
Og skriv ås ofte og mye som du i ditt hjerte har lyst til. :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 04 Dec 2010, 15:25 
Trener

Libra wrote:
WTFimNasreen wrote:

Gøtt du er tilbake.

Profile  

PostPosted: 04 Dec 2010, 23:14 
Klubbdirektør

KIL-SMURF wrote:
Libra wrote:
WTFimNasreen wrote:

Gøtt du er tilbake.

Velkommen tilbake Libra :D Det har vært litt for stille her inne en stund. Kjør debatt! :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]