KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 00:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Next
Author Message
PostPosted: 22 Nov 2010, 16:25 
Kaptein

2. divisjon 2012

Last edited by HeiHei on 22 Nov 2010, 16:25, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:34 
Saftblander

Sitert fra pressemeldinga på kil.no:
Jeg har kommet frem til et forslag om en modell til styret i KIL som innebærer tre personer som blir ansatt i Riseth AS og lønnet der. En av grunnene til at jeg ønsket denne modellen var at jeg kunne fortsette samarbeidet med Rune Lundgren som ville blitt ansatt i Riseth AS og vi ville ha jobbet inn mot gamle og nye sponsorer for KIL.
Jeg mener min modell er bra ettersom vi blir tre personer som skal få sponsorer inn i stede for en som skal sitte på marked. I år har jeg både jobbet som fotballspiller og markedssjef , i tilegg har Rune jobbet på marked. Vi har fått inn ca 4 millioner over budsjett.

Kan da ikke være vanskelig å se at det har blitt gjort en god jobb med ca. 4 millioner over budsjett?????

Ser ut som om Kil nå greier å kvitte seg med de som virkelig kunne gjøre en god jobb og være et slags bindeledd fra den ene sesongen til neste....

Hadde vært veldig morro og visst hva slags tanker og planer som svirrer i topplokket til styret...

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:38 
Kaptein

Helt utrolig. Riseths modell er jo genial.. Etter den jobben han har gjort burde han ha fullmakt på markedssiden til å gjøre hva han vil. Er sikker på at Vidar tenker på klubbens beste på alle måter.

Tragisk hvis det er dette sporet Njøsen skal legge seg i... Burde nesten trappet opp med en supporterprotest mot denne avgjørelsen. Taper jo kanskje et halvt budsjett på dette. Er faktisk 99,9% sikker på at ingen som ønsker å jobbe for KIL klarer å få inn mer penger enn Riseth ville klart.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:42 
Reserve

HeiHei wrote:
2. divisjon 2012

Ja garantert jeg har skrevet det før at vi er satt flere år tilbake med Njøsen, Åge Steen, Brogeland og nå dette :roll:

Nå er det bare streng økonomi som skal gjelde og man blir samtidig blind for mulighetene til å se verdier i flotte personer som Riseth og Raabe jeg blir kvalm og bare lei meg.

Njøsen er en gammeldags man som tenker helt feil til at vi nå er i 2010 og jeg fatter ikke hva KIL tenker på :?:

Vel da var glansdagene over med Mohn, Nordlie, Riseth opprykk, Tippeligaspill til nedrykk til 2 div og en klubb det ikke vil skrives om i media på lenge :( Skikkelig trist er dette ikke annet å skrive.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:46 
Reserve

Bergkamp wrote:
Helt utrolig. Riseths modell er jo genial.. Etter den jobben han har gjort burde han ha fullmakt på markedssiden til å gjøre hva han vil. Er sikker på at Vidar tenker på klubbens beste på alle måter.

Tragisk hvis det er dette sporet Njøsen skal legge seg i... Burde nesten trappet opp med en supporterprotest mot denne avgjørelsen. Taper jo kanskje et halvt budsjett på dette. Er faktisk 99,9% sikker på at ingen som ønsker å jobbe for KIL klarer å få inn mer penger enn Riseth ville klart.

Er 100% sikker på at de ikke finner noen som kan dette bedre... :wink:

Sånn jeg føler det akkurat nå, så blir det ikke sesongkort til neste år...

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:51 

Dette kan vel kalles en kølsvart dag i KILs historie...

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:51 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
HÅPLØST!!!! FÅ INN RISETH IGJEN PRONTO! Tenkte meg en tur tell Vinger for å fornye sesongkortet imorra, men den gang ei.. Detta er respektløst ovenfor både Vidar å klubbens supportere. Her må ting frem på bordet å det straks, ellers trur jeg faktisk de mest hardbarka tilhengerne vurderer å la sesongkortfornyelsene være i protest mot helt hinsides styring av klubben i våre hjerter.. Hva i helsikke foregår i hodet på Njøsen å Co.. Man kaster ikke 4 mill over budsjett i dass.. SNU AVGJØRELSEN NÅ eller ta konsekvensene av myyye mindre publikum å støtte.. :evil: :evil: :evil:

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 17:03 
Klubbdirektør

Jeg mener at dette kan ikke supporterne bare sitte og se på at skjer. Ikke bare pga av pengene, men også pga denne måten og behandle Vidar Riseth på! Når han sier at jobben som markedssjef alene blir for mye, så må det kunne gå an og komme til en annen form for løsning. Når ikke Vidar R. klarer denne jobben alene, så er det heller ingen andre som gjør det!

Last edited by Libra on 22 Nov 2010, 17:03, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 17:04 
Forumlegende

Dette handler om hvem som skal ha styringen.
Styret ønsker nok ikke å gjøre seg for avhengige av utenforliggende firma eller enkeltpersoner.
Det er jo ingen fare med Riseth, men hva skjer om han blir overkjørt av trikken (som man sier det)?

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 17:27 
Klubbdirektør

Erik B wrote:
Bergkamp wrote:

Er 100% sikker på at de ikke finner noen som kan dette bedre... :wink:

Sånn jeg føler det akkurat nå, så blir det ikke sesongkort til neste år...

Følte så smått at ting begynte å gå seg til, men så forsvinner Riseth og Raabe på samme dag! For noe møkk. Jeg har allerede fornyet sesongkortet mitt. Ingen fare med det. Ser imidlertid ganske svart på situasjonen akkurat nå.

Hvordan man kan si nei til Riseth/Lundgren m fl er for meg en mystisk gåte.

Håper at dette er en vond drøm som jeg våkner opp av. Håper at i hvert fall Raabe etter litt ferie kan stå på videre for KIL.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 17:29 
Materialforvalter

Nå er Njøsen i gang igjen, sparer femtiøringer mens kronene flyr forbi. Må da finnes en mellomting..........

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 17:44 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Hvis noen i det nye styret skulle ramle inn her på dette forumet og lese hva som rører seg i folket i denne byen.. Kan dere ikke vennligst snart kalle inn til et møte hvor dere legger fram konkrete planer på hvordan dere egentlig har tenkt å få den kommende sesongen i havn? Jeg tror det er på tide med en detaljert informasjon ut til de som er glade i klubben, før vi mister all tro på fremtiden alle og enhver!

Stiller meg høylydt bak kravet ditt Raggen. HVA SKJER A?!!! :evil:

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 17:44 
Materialforvalter

Hm... Vanskelig å se at det var KUN modellen Riseth la fram som ikke fungerte for Njøsen & Co. Tror ikke helt på det, og er derfor varsom med å konkludere altfor hardt.

Det er imidlertid INGEN tvil om at signaleffekten ved at Riseth går er fullstendig rævva.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 18:09 
Spiller

Roll wrote:
Raggen wrote:
Hvis noen i det nye styret skulle ramle inn her på dette forumet og lese hva som rører seg i folket i denne byen.. Kan dere ikke vennligst snart kalle inn til et møte hvor dere legger fram konkrete planer på hvordan dere egentlig har tenkt å få den kommende sesongen i havn? Jeg tror det er på tide med en detaljert informasjon ut til de som er glade i klubben, før vi mister all tro på fremtiden alle og enhver!

Få sendt et brev i fra supporterklubben, der det blir krevd et svar på hva som foregår!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 18:12 
Klubbdirektør

SPURS wrote:
Roll wrote:
Raggen wrote:

Få sendt et brev i fra supporterklubben, der det blir krevd et svar på hva som foregår!

HELT ENIG :!:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]